קריעה של הרצועה באמצע נסיעה יכולה לגרום נזק נוסף למכלולים אחרים.
אתה יכול למשוך קצת ולא יקרה כלום, אבל לא להגזים עם זה.
הקטנוע הוא 125 סמק הגעתי איתו עכשיו ל 16 אלף ק"מ, לפי הספר אמור להיעשות טיפול גדול ב 16 אלף, אבל אין לי תקציב לזה ואני עדיין צריך לנסוע בו
שאלה פשוטה, אם אני ממשיך לנסוע ללא עשיית הטיפול הנ"ל, אפשר להמשיך לנסוע עד שפשוט תיקרע הרצועה או משהו כזה, או שעלול לקרות משהו יותר חמור שלא משתלם?
קריעה של הרצועה באמצע נסיעה יכולה לגרום נזק נוסף למכלולים אחרים.
אתה יכול למשוך קצת ולא יקרה כלום, אבל לא להגזים עם זה.
אין תקציב לטיפול?
תחליף רק שמן מנוע ופילטר אויר. לבד או במוסך. זה לא אמור לעלות הרבה
וזה ישמור לך על הקטנוע.
אל תזניח.
נערך לאחרונה על ידי rusty james; 05-08-2017 בשעה 19:52.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
קריעת רצועה יכולה בעיקר לגרום לרוכב להימרח על הכביש.
בקשר לשמנים כדאי אפילו להקדים את ההחלפה.
בסדר, אז בקיצור מה שאתם אומרים זה שאפשר להמשיך לנסוע לבינתיים אם אעשה טיפול קטן של שמן ופילטר, ועם הרצועה משקולות והמשולשים אפשר לחכות?
לא נועם, זה לא מה שאנחנו אומרים.
תעשה טיפול גדול ומלא ברגע שרק תוכל. זה לא נעים להתקע עם רצועה קרועה בצד הדרך, גם אם לא קרה שום נזק נוסף...
אי החלפת רולים בזמן תגרום ברבות הימים לשחיקה בבית הפולי הקדמי וגו'.
אומרים לך שלהחליף שמן ופילטר זה הכי קריטי למנוע, לא יותר ולא פחות.
כמובן שכבר היו לפניך רוכבים שהזניחו ואפילו טיפול אחד לא עשו, יכול להיות שאפילו הצליחו למכור במצב 'עובד'
אבל המלצה זו בטח לא.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
חריגה של כמה מאות קילומטורים אינה משמעותית כלל ושום רצועה לא תיקרע
בפרט אם אתה נוהג עדין
רצועה שנקרעת כשאתה ב100 קמ"ש ומאחריך נוסעת משאית שגם היא נוסעת ב100 קמ"ש...
ואני לא מדבר על אם הרצועה שנקרעה נכרכת סביב הפולי האחורי ונועלת לך גלגל שאז בכלל גם בלי משאית מאחור אתה עף.
מבחינה בטיחותית עדיף להחליף רצועה ולא שמנים, ומבחינה מכנית יש להחליף את שניהם.
קטנוע/אופנוע זה חתיכת תקציב ואם אין לך אותו סע באוטובוס.
אני אישית למדתי לעשות טיפולים לבד וחוסך אלפי שקלים .
בהצלחה