תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: שמן מנוע 4פעימות לגיר של דו"פ

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    וגם התמודדות עם גלגלי שיניים מה שבמנוע אין.

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אתה צודק טעיתי בניסוח - תוסף חיכוך, לא תוסף למניעת חיכוך.
    אבל זה עדיין לא הגיוני. לתוספת חיכוך, אפשר להוציא את השמן, אולי לשמן מעט ב-WD40 למניעת חלודה וזהו.

    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    קצת הפוך - בשמן של רכב יש תוספים שיגרמו להחלקת הקלאץ' הטבול באופנוע. זה מופיע בדירוג השמן ( לא הצמיגות, הדירוג )

    ובעצם ההמלצה צריכה להיות שמן בדירוג ובצמיגות שרשומים בספר הרכב של האופנוע הספציפי.
    דירוג השמן, נניח 10W40 מעיד על הצמיגות של השמן. לאיזה דירוג אתה מתכוון?
    ואכן היצרן יודע להגדיר טוב מה השמן המומלץ למוצר שלו, וכדאי להסתמך עליו.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    וגם התמודדות עם גלגלי שיניים מה שבמנוע אין.
    במנוע רכב אין גלגלי שיניים? יש מנועים שבהם תזמון השסתומים מתבצע באמצעות גלגלי שיניים. זה לא רק רצועה או שרשרת. וגם אז, יש חלקים אחרים שיש ביניהם חיכוך שרוצים להקטין אותו.

    ממה שקראתי בינתיים במקומות נוספים, ראיתי שאין שום בעיה לעשות שימוש בשמן מנוע רכב לשימון תיבת ההילוכים במנוע אופנוע דו-פעימתי.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי בורקה צפיה בהודעה
    אבל זה עדיין לא הגיוני. לתוספת חיכוך, אפשר להוציא את השמן, אולי לשמן מעט ב-WD40 למניעת חלודה וזהו.

    ממה שקראתי בינתיים במקומות נוספים, ראיתי שאין שום בעיה לעשות שימוש בשמן מנוע רכב לשימון תיבת ההילוכים במנוע אופנוע דו-פעימתי.
    אם תוציא את השמן, תקבל יותר מדי חיכוך. זה נכון, שמן נועד למנוע חיכוך בין חלקים נעים, אבל כשאחד החלקים הנעים האלה הוא הקלאץ', שבמצבים מסויימים אתה רוצה שהוא דווקא יצמד ושהדיסקיות והרפידות לא יחליקו אחד על פני השני, יש כזה דבר פחות מדי חיכוך.
    בעולם אידיאלי היינו רוצים 0 חיכוך בין חלקים נעים, ולכן השמנים של המכוניות משתפרים כל הזמן עם תוספים חדשים כאלה ואחרים והם כבר הגיעו ליכולות סיכוך שהן טובות מדי עבור האופנוע, שכאמור אצלו יש קלאץ' שאמור לפעמים להצמד.
    לכן עבור אופנועים יש איכות מקסימאלית שאפשר להשתמש בה, וכל שמן שהוא כביכול איכותי יותר, כמה שזה נשמע טוב, יגרום להחלקת הקלאץ'.

    לא יודע איפה קראת את זה, אבל כמו שכולנו הסברנו לך שמן מנוע מודרני בתקנים גבוהים עלול לגרום להחלקה של הקלאץ', אבל אם אתה חולק עלינו אתה מוזמן לנסות בעצמך, נזק בלתי הפיך כנראה לא יגרם, מקסימום תצטרך להחליף שמן בחזרה לשמן ייעודי (אולי כמה פעמים עד ששאריות השמן הלא מתאים יצאו מכל החורים).

אשכולות דומים

  1. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 19-08-2018, 15:34
  2. פיאגו' x-evo 250 - הזמנת תושבת מנוע מחו"ל (כ"ע)
    על ידי פיאג'יונר בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 27-06-2016, 17:42
  3. שמן מנוע 4 פעימות לגיר 2 פעימות
    על ידי Ssaharr בפורום פורום טכני
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 06-01-2016, 21:11
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 13-09-2015, 20:20
  5. נזילת שמן בין מנוע לגיר בסוזוקי ואן ואן
    על ידי עדי בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-06-2015, 07:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO