לא,מערכת תזמון מגלגלי שיניים תמצא רק במנועים מיוחדים שבד"כ גם לא יהיו לכביש הציבורי או שמדובר בקונספט,רכב ספורט וכו.
במנוע סטנדרטי יש גלגלי שיניים אבל לא מדובר באותו עומס,הגיר הוא כמו "מטחנה" הוא גורס את המולקולות של השמן והורס אותו מהר מאוד,שמן מנועים לא מיועד להתמודד עם גריסה,הוא מיועד להתמודד עם זיהום וטמפ' אבל לא להיגרס.
שום שרשרת תזמון או גלגל שיניים אחר לא קרוב לכוח גריסה שיש בתוך גיר,מאותה סיבה יש שמנים יעודיים לגיר ויש למנוע.
וגם מאותה סיבה גם יש תקני שמן שמיועדים לאופנועים.
זה מוטעה,הגיר באופנוע דו פעימתי זהה לגיר באופנוע 4 פעימתי למעט ההפרדה מהמנוע.



ציטוט ההודעה בתגובה