גברת בריטית העונה לשם steph jeavons נסעה על אחד מסביב לעולם, צברה מעל 50 אלף מייל (80 אלף ק"מ) על מנוע מקורי ללא שום תקלה בדרך.
אם הוא שרד את אנטרקטיקה, הוא ישרוד נסיעות יומיות בארץ.
אני מעוניין לקנות הונדה crf250 l ורציתי לדעת כמה קילומטר בממוצע צריך להיות ליפני שהוא הולך לעולמו
תודה רבה לעונים
גברת בריטית העונה לשם steph jeavons נסעה על אחד מסביב לעולם, צברה מעל 50 אלף מייל (80 אלף ק"מ) על מנוע מקורי ללא שום תקלה בדרך.
אם הוא שרד את אנטרקטיקה, הוא ישרוד נסיעות יומיות בארץ.
אתה מתכוון להשתמש באופנוע ככלי תחבורה עיקרי או בסופי שבוע וכאלה ?
אם אני אקנה אותו רק לטיולים, זה יהיה טיפשי ?
נערך לאחרונה על ידי רועי; 07-08-2017 בשעה 10:22.
ליום יום נסיעות של 50 קמ וסופי שבוע
אני אהיה מאוד גס בחישובים שלי אבל בגדול
50 ק"מ לחמישה ימים - 250
בחודש זה כ-1000 ק"מ, רק רכיבה מנהלתית
טיולים - נוסיף עוד 1000 בחודש, בממוצע
זה כבר 2000 בחודש.
משמע 24000 ק"מ בשנה.
אם כל הטיפולים ייעשו בזמן, הרכיבה תהיה רגועה ועל קצה גבול היכולת של האופנוע, וניקח את הקילומטראז' של הגברת הבריטית כאינדיקטור, יש לך כ-3 וחצי שנים של שימוש יומיומי מסור מהאופנוע ללא תקלות כלשהן, נשמע לי לא רע ל-250 סמ"ק.
תודה רבה
אבל הוא יחזיק ולא יתפוצץ לי באמצע? משום שהוא 250 סמק
השאלה לא צריכה להיות כמה ק"מ אלא איך ומתי טופל, בזמן וכראוי או בהזנחה.
כלי מוזנח יהיה מקור לצרות ותיקונים (ויש עוד מלא מערכות חוץ מהמנוע)
כלי מטופל ושמור - כבר סיפרו לך על הגב' שעברה שמונים אלף, כן?
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
אבל... אבל...
אף אחד לא יכול להבטיח לך שום דבר.
סע רגוע (עד 110, נגיד), תאיץ לאט, על תעשה פתיחות, אל תגיע לאדומים אף פעם, תקצר את מרווחי החלפת השמן ופילטר השמן פי 2, תדאג שפילטר האוויר יהיה תמיד תקין.
יש מצב שתגיע ליותר מ-100 אלף. היה איזה אמריקאי בפורום ה-GPX-ים שעשה איזה 200 אלף ק"מ על המנוע המקורי ככה, אז אולי גם ה-CRF יכול.
ואולי תעשה את כל זה, ואחרי 60 אלף יקרוס לך איזה מיסב בגיר, ויהיה צריך לפתוח מנוע. גם יכול להיות.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual