מהמורה באחד הגלגלים, בטח בזמן פניה מהירה בירידה זה מסוכן
בכביש הזה - סע לפי מה שנוח ומרגיש לך בטוח
שלום רב
לפעמים יוצא לי לרכב בכבישים עם אספלט לא טוב במיוחד.כמו שיש בחיפה בירידות של פרויד כשנוסעים לכיוון הים ממרכז חורב או כמו שיש בנשר כשיורדים לתל חנן.אומנם כמו שאני רואה על מכוניות שטסות שם זה לא משפיע אבל כשאני רוכב אז מרגיש שהאחיזה לא ממש טובה ומשתדל לנסוע שם במהירות איטית של 60 קמש.השאלה היא מה הדרך הנכונה לרכב בכביש כזה כשיש ירידה חדה כל כך.להמשיך לרכב לאט או שזה רק נראה בעייתי ופשוט צריך להתרגל ורוכב מיומן ירכב שם גם על מהירות גבוה בלי בעיה?כי בנסיעה במישור אין לי בעיה לרכב מהר בכביש לא איכותי
תודה
מהמורה באחד הגלגלים, בטח בזמן פניה מהירה בירידה זה מסוכן
בכביש הזה - סע לפי מה שנוח ומרגיש לך בטוח
במיוחד בקטעים קשים כאלה חשוב לשמור על אחיזה קלה בכידון ופלג גוף עליון משוחרר וכמובן מבט רחוק (מבט אל קצה הגלגל הקדמי רק יפחיד אותך יותר).
וכן, קצת גז ייצב אותך על החריצים של הכביש המשובש הרבה יותר מבלימה.
המהירות לא חשובה כאן, היא פועל יוצא של טכניקה טובה.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
תודה רבה לכם
ניסיתי לנהוג שוב פעם בכביש הזה בירידה והפעם נסעתי עם הרבה יותר בטחון ובכיף
ת'כלס, אין כמו הירידות של פרויד...
![]()
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
במקרה עשיתי שבת במוצקין ולא יודע למה בחזור הגעתי לשם אבל
הירידות של פרוייד עם ג'יפון 4*4 מספקות אופוריה
העליות מבאסות קצת כי הרכב עם כל ה1500CC שלו,לא ממש סוחב
בהזדמנות הראשונה אני שם עם האופנוע,מעניין מה תיהיה תוצאת הקרצוף הזה על הצמיגים.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.