ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
עאלק ספורטיבי.. הבוקסר הזה לא בדיוק ה-ספורט בהתגלמותו (בהשוואה למה שיש היום כן)
אה, ומותר לי לבקר כי רכבתי גם על ה R וגם על ה RS. מחמם את הרגלים הבוקסר הזה, והוא באמת נחמד. נכון, סה"כ "נחמד"
אחרי המבחן עליתי חזרה על ה K1200S שלי בן ה 10 עם יותר מ 160 אלף ק"מ, עכשיו זה ספורטורינג !!!
וחבל שהפסיקו את יצור ה K1300 (אבל מה אני מבין, אני משוחד )
קטקוב, בקרת אחיזה זה אחלה ד"א. לשמור את המפלצת מלאבד אחיזה שחלק. נכון הבוקסר רק עם 125 כ"ס והוא מאוד ליניארי.
ל K1200/1300 זה כבר יותר משמעותי
בטווח שבין ספורט לטורינג ה-K קצת ימינה ממרכז הסקאלה לכיוון היותר ספורטיבי, ואילו ה-RS קצת שמאלה ממנה.
ה-K1300 הוא מכונה מדהימה בלי שום קשר.

אגב בקרת האחיזה ב-2 צילינדרים אפילו יותר משמעותית בגלל אופן רצף העברת הכח בהשוואה ל-4 צילימדרים וכמויות המומנט בסל"ד הנמוך.