כאשר פירקת את הקליפר, האם הכנסת את הבוכנה פנימה?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
קניתי רפידות ברקס אחורי חדשות מקוריות לcrf 250l
רפידה אחת נכנסת (בצד של הבוכנה) ובצד השני של הדיסק הרפידה לא נכנסת הרפידה עבה מידי, והעובי בין הדיסק לקליפר צר מידי (לא ניסיתי בכלל להפעיל כח - יש שם איזה 2 מ"מ לפחות של עובי עודף)
זה רפידות מקוריות אז לא ברור העניין..
מה עושים במצב הזה?
תודה
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
כאשר פירקת את הקליפר, האם הכנסת את הבוכנה פנימה?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
לא נתקלתי באפשרות להכניס רפידה בלי להוריד את הקליפר מהדיסק. אבל ניסיון שלי דל מאוד, אז מיציתי...
בהצלחה!
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
נשמע מוזר מאוד, הדבר היחידי שאני יכול לחשוב עליו זה אולי שהחליפו אצלך את הקאליפר או שהרפידות מתאימות לכלי משנה אחרת עם בלם אחר.
בכל מקרה, הכי גרוע קח דיסק ותוריד איזה מ"מ 2 מהרפידה.
זה קליפר צף?
כנראה שכן
תבדוק שהפינים זזים בחופשיות.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
אם הרפידה נכנסת בצד של הבוכנה (עם קצת רווח) וזה קליפר צף, פשוט תדחף את כל הקליפר לכיוון הדיסק ככה שיהיה פחות רווח בצד של הבוכנה ויותר רווח בצד השני, ואז הרפידה תכנס.
הפינים שR86 מדבר עליהם הם שני הפינים שעליהם הקליפר מחליק ימינה ושמאלה, מה שהופך אותו לקליפר צף. תוודא שהם נקיים ושהקליפר יכול לזוז עליהם בחופשיות.