אהלן,
ראיתי הרבה המלצות על קוואסאקי ועל קטמ.
למה לא מדברים כאן על cb500 של הונדה למיניהם?
יש להם בעיות שאף אחד לא מדבר עליהם?
זה האופנוע שאני מחפש כיד שניה.
הדרישות שלי זה אמינות, זה משמש אותי לסופי שבוע בעיקר ומחוץ לעיר.
אהלן,
ראיתי הרבה המלצות על קוואסאקי ועל קטמ.
למה לא מדברים כאן על cb500 של הונדה למיניהם?
יש להם בעיות שאף אחד לא מדבר עליהם?
זה האופנוע שאני מחפש כיד שניה.
הדרישות שלי זה אמינות, זה משמש אותי לסופי שבוע בעיקר ומחוץ לעיר.
לדעתי פשוט כי הם יקרים ביחס לתמורה..
במחיר של הונדה 500 חדש אפשר לקנות sv650 ולהישאר עם קצת עודף
Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
אני עם ה500 של הונדה. אחלה אופנוע.
מתגובות שקיבלתי בזמנו היו "זה לא אופנוע אמיתי", "אנמי", "יש טובים יותר".
אגיד לך כך, אני מאוד מרוצה ממנו ולדעתי אחלה אופנוע.
נכון שהוא לא זול, וכמו ש XEBU22 כתב יש את הSV650 באותו המחיר.
אבל ידוע שהונדה יקרים יותר.
האופנוע אמין, קל לתפעול ורכיבה, לא מאיים בתגובות שלו, נראה טוב ומספק רבים. ה500X מקום ראשון במכירות בארץ ב2017, והשנה עוד לא נגמרה.
נכון שיש חזקים, מהירים, מהנים ומודרניים יותר (מבחינת טכנולוגיה), אבל הונדה פועלת בצורה של אופנוע שהצדיק את עצמו לאורך שנים באמינות ואיכות.
לא מגן על הונדה ולא מבטל אחרים (מחפש לשדרג כרגע ולצערי לא מצאתי בהונדה משהו שמתאים לי, אז כנראה אחליף מותג), אבל אני חושב שכדאי לך לבדוק אותם בעיקר בתור אופנוע ראשון.
יש לי עכשיו Z250SL
cb500f עם ארגז אחורי, הלוואי עליי. על הZ250SL אי אשפר לשים ארגז אחורי אז זה באסה
על הCB500F אפשר, האופנוע הזה עם ארגז ומגן רוח וזה אחלה בשבילי וככה אני לא צריך קטנוע,(בא לי נוחות של תא מטען)
ככה אני הייתי מקבל גם תא מטען, אופנוע אמין עם טווח טיפולים של 10,000 ק"מ(אני לא טועה נכון?) ואת הכוח והכפיות של אופנוע.
מה זאת אומרת "אי אפשר לשים ארגז אחורי"?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
הלכתי למוסך והיה שם מישהו שמתמחה בסבלים והוא אמר לי שאי אפשר(אמרתי להם שאני מודע זה יהיה מכוער והם הסבירו לי שזה מגביל קצת ובכל זאת הסתכלו ואמרו שאי אפשר)
אני אנסה ללכת למוסך אחר, אולי זה שאני עושה את הטיפולים אצלם.
אני רוצה את הכוח, האמינות וטיפולים זולים יותר של אופנוע עם הנוחות של ארגז.
אני יכול להאיץ בסבבה וקטנועים שבאותו הנפח יתאמצו יותר מהאופנוע שלי.
כבר לא איכפת לי מהיופי כי זה גם ככה רק אופנוע 250, אני אתייחס אל האו]נוע ככלי פרקטי שהוא רק 250 סמ"ק ונכנס בקטגורית ביטוח האמצעית.
קטנועי 300 סמ"ק זה כבר סבבה מבחינת כוח בלי להיות על סל"ד גבוהה כל הזמן אבל זה נכנס לקטגוריית ביטוח ייקרה יותר.
רק היום נסעתי עם קסדה שעגנתי עם רשת וזה קצת זז לי באמצע נסיעה והיה מפחיד שלא יפול.
לא יודע באיזה מוסך היה מומחה לסבלים , או שיש דבר כזה מומחה לסבלים..
זה כמו שתקרא למישהו מומחה לפירוק והרכבה של 4 ברגים.
לדיוק 390 יש אפשרות לארגזי צד.
באחד הרכובות ליד הרצל בת.א יש עסק קטן,איש די מבוגר ,לא זוכר שמו,מייצר כל מני סוגים של סבלים ,מגני מנוע לאופנועים
^^^^^^^^^
קוראים לו וולקוביץ' (יצרן סבלים)
https://www.d.co.il/1635840/1920/
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו