תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: שאלה לפני צביעת פיירינג

  1. #1
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479

    שאלה לפני צביעת פיירינג

    אז לפני צביעת הפירינג כמובן שצריך
    לשייף.
    העניין עד כמה לשייף?
    הפירינג אדום והצבע שאצבע במקום יהיה סוג של
    קרם בהיר.
    האם לשייף לחלוטין את שכבת הצבע העליונה עד לחשיפת הפלסטיק
    (שגם הוא אדום מתחת לשכבת הצבע העבה), או שמספיק שיוף עדין
    יחסית רק ע"מ לאפשר לצבע להתפס טוב יותר?


    והאם חייב שכבת פרימר לפני הצבע?
    אני משתמש בצבע על אפוקסי והצבע ממנו קניתי
    (גידי מפיין ליין) אמר לי שאין צורך בפריימר.
    אכן אין צורך?
    נערך לאחרונה על ידי שעיר בגב"ב; 09-08-2017 בשעה 19:11.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    40
    משייפים מכמה סיבות - להחליק שריטות ולחספס את פני השטח כדי שהצבע ייתפס טוב יותר.
    תמיד כדאי להשתמש בפריימר כי הוא מחליק את שטח הפנים וממלא שריטות (בניגוד לצבע, שהוא ״מעתיק״ את פני השטח). סיבה נוספת היא חיבור כימי טוב יותר בין הצבע לפריימר מאשר בין הצבע לפלסטיק עצמו, ואז הצבע לא מתקלף בקלות.

  3. #3
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    תודה על התשובה.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  4. #4
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    ועוד שאלה.
    עד כמה חשובה שכבת לקה מבחינת הגנה על הצבע?
    אני רוצה צבע מט ולכן נמנע משכבת לקה בסוף.
    קריטי?
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    אני חושב שיש לכה לצבע בגימור לא מבריק. תבדוק את זה

    Sent from my SM-A520F using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    שעיר אל תגיע לפלסטיק.
    תעבוד עם נייר 400 עד שכל החלק עבר שפשוף וחלק למגע. אחר כך מלא בחומר חורים קטנים/ פגמים אם קיימים ושפשף שוב, אם לא קיימים עוד יותר טוב. אחר כך פריימר/ צבע יסוד/ צבע מקשר, שוב שפשוף, ואח"כ צבע עליון.
    לגביי הצבע עליון מט שאתה רוצה - אם תקנה מראש צבע יעודי למשימה (צבע לרכב) בגימור מט אתה לא צריך שום לכה ואני מציע לך בכל מקרה לא ללכת על צבע שדורש לקה, זה יסבך לך את העניינים ולא יצא לשביעות רצונך בתנאים ביתיים. לך על צבע מט מוכן מראש, או אם מבריק לך על ברק ישיר. בשני המקרים אתה לא משתמש בלקה.

  7. #7
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    סבבה יש לי צבע כזה
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

אשכולות דומים

  1. שאלה לפני קניית מחרשה מקוצרת
    על ידי סער666 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 22-09-2016, 11:18
  2. צביעת פיירינג - המלצות
    על ידי Amitay בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 08-11-2015, 15:27
  3. שאלה לפני רכישה - בעלות סוחר רכב
    על ידי dorcbr בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 27-07-2015, 08:17
  4. שאלה לפני רכישה..
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-07-2015, 22:41
  5. שאלה: מה זה פיירינג?
    על ידי duadi בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 16-07-2015, 01:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO