עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 43

אשכול: טנרה 660 אמינות מנוע

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member הסמל האישי של Geo
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    45

    טנרה 660 אמינות מנוע

    כמה זמן מחזיק המנוע של הטנרה בגלל שהוא סינגל יחסית לשאר הטווינים ?
    האם להתרחק מכלים עם 60אלף קילומטר ומעלה ?
    מה היא צריכת דלק ממצועת בכביש מהיר ?
    אני מחפש אופנוע אמין נוח שיתן מענה לנסיעות בכביש מהיר למרחקים של 60 ק"מ כל כוון ואפשרות לטיולים.
    אני מוגבל ל a1 רשיון .
    עד עכשיו נהגתי על סי בי אר 250 לא ממש התחברתי אליו חוץ מצריכת דלק מצויינת
    תודה מראש

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    לא להתרחק אבל לקחת לבדיקה.
    אם הנסיעות האלה שלך על בסיס יומי 110 קילומטר,אולי לא כדאי.
    ראיתי אופנועים שעשו 110 וקצת לפני שהיה צריך לשפץ ראש. המנוע חסין כדורים בגדול.
    אבל פחות נעים. (למרות שזה סובייקטיבי אני תפרתי עליו גם ימים של 1000 קילומטר ויותר, לא הפריע לי ונהנתי מאוד).

    שוב -אם זו נסועה יומית של 120 קילומטר ביום אפשר, וזה יהיה אחלה אפילו,
    אבל אולי תחפש אופנוע יותר מכוון לכביש

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני הגעתי עם הdr650, שהוא גם סינגל גדול, לאזור ה150k לפני שנמכר.

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    הסיבה היא שבשני המקרים המנועים מאוד מסורסים.
    ראה ערך קטם 690 מנוע עליון כל 30 אלף...

  5. #5
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    הסיבה היא שבשני המקרים המנועים מאוד מסורסים.
    ראה ערך קטם 690 מנוע עליון כל 30 אלף...
    ומאיפה השטות הזו? גם לא ב40 אלף ק"מ בשימוש יומיומי אגרסיבי ותחרותי. מניסיון אישי.
    המנועים האלו מגיעים גם ל100 לפני שיפוץ, רק שלעומת החלשלושים שהזכרת, צריך קצת יותר תשומת לב.

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    ומאיפה השטות הזו? גם לא ב40 אלף ק"מ בשימוש יומיומי אגרסיבי ותחרותי. מניסיון אישי.
    המנועים האלו מגיעים גם ל100 לפני שיפוץ, רק שלעומת החלשלושים שהזכרת, צריך קצת יותר תשומת לב.
    מאיפה השטות?
    כשחיפשתי אופנוע כשרציתי להוציא את ה660 שלי לפנסיה
    , גם אצלך עברתי להזכירך.
    פגשתי המון מוכרים עם 690.
    כולם אבל כולם (5 או 6 כלים לדעתי) היו אחרי ראש מנוע. חלק אצל מוכרים וחלק בסוכנויות. אף אחד מהם לא עבר את ה40 אלף
    אגב, גם הsmt990 שחשבתי לקנות ממך עשה פחות מ80 אלף וכבר עבר אוברהול למנוע "כי ככה זה האופנועים האלה וזה בסדר ונורמלי".

    אני לא בא למכור לו אופנוע. רק מציין עובדות בשטח.
    החלשלושים האלה חצו מדבריות ויבשות בלי שיסע אחריהם יונימוג מלא חלקי חילוף.
    הם גם לא הלכו לפח אחרי שנגמרו המירוצים בארגז חול ההוא.

    שלא תבין אותי לא נכון, אופנועים מאוד כיפיים מיוצרים שם באוסטריה, אבל הכיף הזה בא במחיר תחזוקה.
    קניתי תיקנתי מכרתי מישהו?

  7. #7
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    מאיפה השטות?
    כשחיפשתי אופנוע כשרציתי להוציא את ה660 שלי לפנסיה
    , גם אצלך עברתי להזכירך.
    פגשתי המון מוכרים עם 690.
    כולם אבל כולם (5 או 6 כלים לדעתי) היו אחרי ראש מנוע. חלק אצל מוכרים וחלק בסוכנויות. אף אחד מהם לא עבר את ה40 אלף
    אגב, גם הsmt990 שחשבתי לקנות ממך עשה פחות מ80 אלף וכבר עבר אוברהול למנוע "כי ככה זה האופנועים האלה וזה בסדר ונורמלי".

    אני לא בא למכור לו אופנוע. רק מציין עובדות בשטח.
    החלשלושים האלה חצו מדבריות ויבשות בלי שיסע אחריהם יונימוג מלא חלקי חילוף.
    הם גם לא הלכו לפח אחרי שנגמרו המירוצים בארגז חול ההוא.

    שלא תבין אותי לא נכון, אופנועים מאוד כיפיים מיוצרים שם באוסטריה, אבל הכיף הזה בא במחיר תחזוקה.
    קניתי תיקנתי מכרתי מישהו?
    יש הבדל בין 80 אלף ק"מ (לאוברול יזום) ל30 אלף שאתה טוען לאורך חיים נורמלי.
    אגב כדי להצדיק את הטענה שלך אתה גם זוכר "פחות מ80 אלף ק"מ", הולך על הנמוך כדי להצדיק את טענתך. (בפועל יש מעל 82 אלף, אבל מי סופר)
    כן, אסכים איתך שהם רגישים יותר לתחזוקה לקויה, הם גם מפצים על זה ביג טיים בחיוכים בקסדה, אבל ממש לא 30 אלף, זה כבר תחזוקה לקויה, תאמין לי, עברו לי כמה 690 בידיים.

  8. #8
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    יש הבדל בין 80 אלף ק"מ (לאוברול יזום) ל30 אלף שאתה טוען לאורך חיים נורמלי.
    אגב כדי להצדיק את הטענה שלך אתה גם זוכר "פחות מ80 אלף ק"מ", הולך על הנמוך כדי להצדיק את טענתך. (בפועל יש מעל 82 אלף, אבל מי סופר)
    כן, אסכים איתך שהם רגישים יותר לתחזוקה לקויה, הם גם מפצים על זה ביג טיים בחיוכים בקסדה, אבל ממש לא 30 אלף, זה כבר תחזוקה לקויה, תאמין לי, עברו לי כמה 690 בידיים.
    ברור שזה יזום. אם לא יוזמים יש חורי פיצוץ במנוע וצריך להחליף מנוע לגמרי. בהנחה ומשהו שרד את ההתרסקות שבאה בדרך כלל אחרי מנוע שגומר.
    וזה היה אופנוע טורינג עם מנוע טווין שעלה כמו כל אופנוע טורינג פרימיום. רק מחזיק חמישית מהזמן. (אגב היה לי ורדרו 125 של הונדה עם מנוע בצורה דומה שהחזיק מרחק דומה [שיתקן אותי הרוכש אם הוא רואה את זה] ולא היה צריך ליזום כלום)

    שוב, אחלה כלים כתחביב, לא ככלי תחבורה.
    להגיד שהישראלים מזניחים זה פתרון פחדני וקל.
    בוא נגיד שק.ט.ם חדש שיקבל תחזוקה שקיבל דיאר350/400/650 בשנות התשעים ימות מהר מאוד כשהדינוזאור המעושן והמיושן של סוזוקי ימשיך להתגלגל גם עם פור של 17 שנה עליו בתחזוקה כושלת וחאפרית(לכאורה, דאוס אקס מכינה)
    ואני לא מאוהדי סוזוקי, בכלל.
    יש הבדל בתפיסה, ומצחיק שאתה בתור אחד שמוכר את זה לא מבין אותה.
    אתה מוכר אופנועי תחביב, משהו כמו המאנקי בייקז של הונדה רק עם ימבה שרירים. זה נחמד וזה כיף בזמן הפנוי אבל זה לא עסק לחיות איתו.

    להביא לך סיפורי זוועה על מנועי הlc מadvrider?

    אני אמנם לא בגיל להתווכח בפורום על שטויות, אבל יש לי זמן.
    מעוניין?

  9. #9
    Junior Member הסמל האישי של Geo
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    45
    רוב הנסיעות בעיר, בערך פעמיים בשבוע יהיה את הנסיעות הארוכות

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    יהיה מעולה..

  11. #11
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    עשיתי 80K על טנרה
    70 קמ ביום
    אין לו בעיה לשייט על 130 (ספידומטר מזייף ככל שרוכבים יותר מהר)
    תקפיד להחליף שמן כל 5000 ולא כל 10000 כמו שכתוב בספר ולא אמורות להיות בעיות מיוחדות
    המחלה ידועה של הטנרה הוא אום קראנק שנפתח בדרך כלל בין 50 אלף קמ ל 90 אלף
    כשהרכיבו את המנוע לא סגרו עם המומנט הנכון
    אפשר למנוע את זה על ידי סגירה יזומה של האום למומנט הנכון
    לי זה עלה ב 11000 שח
    התחלתי לשמוע רעשים לא נעימים מכיוון המנוע והגעתי למוסך הקבוע שלי
    הם הקשיבו למנוע ואמרו לי שזה סינגל והכל בסדר
    לא כלכך נרגעתי אבל סמכתי עליהם
    יום אחרי זה הרעש התחזק אז שוב הגעתי אליהם ואז הם הודו שיש בעיה ואשפזתי את האופנוע
    בבדיקה מצאו שהאום קראנא נפתח ומהחופש שנוצר מייסב קראנק סיים את חייו
    למזלי הוא לא הספיק להתפרק בתוך המנוע
    היה צריך לפתוח את המנוע בשביל להחליף מייסב של 20 שקל
    על הדרך רינגים חדשים ושרשרת טיימינג

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ritalin צפיה בהודעה
    עשיתי 80K על טנרה
    70 קמ ביום
    אין לו בעיה לשייט על 130 (ספידומטר מזייף ככל שרוכבים יותר מהר)
    תקפיד להחליף שמן כל 5000 ולא כל 10000 כמו שכתוב בספר ולא אמורות להיות בעיות מיוחדות
    המחלה ידועה של הטנרה הוא אום קראנק שנפתח בדרך כלל בין 50 אלף קמ ל 90 אלף
    כשהרכיבו את המנוע לא סגרו עם המומנט הנכון
    אפשר למנוע את זה על ידי סגירה יזומה של האום למומנט הנכון
    לי זה עלה ב 11000 שח
    התחלתי לשמוע רעשים לא נעימים מכיוון המנוע והגעתי למוסך הקבוע שלי
    הם הקשיבו למנוע ואמרו לי שזה סינגל והכל בסדר
    לא כלכך נרגעתי אבל סמכתי עליהם
    יום אחרי זה הרעש התחזק אז שוב הגעתי אליהם ואז הם הודו שיש בעיה ואשפזתי את האופנוע
    בבדיקה מצאו שהאום קראנא נפתח ומהחופש שנוצר מייסב קראנק סיים את חייו
    למזלי הוא לא הספיק להתפרק בתוך המנוע
    היה צריך לפתוח את המנוע בשביל להחליף מייסב של 20 שקל
    על הדרך רינגים חדשים ושרשרת טיימינג
    11 אלף על שיפוץ מנוע לסינגל?
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    11 אלף על שיפוץ מנוע לסינגל?
    נראה לי שהתפלק לו עוד אפס, 1100 ש"ח יותר הגיוניים להחלפת מיסב בקראנק

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    נראה לי שהתפלק לו עוד אפס, 1100 ש"ח יותר הגיוניים להחלפת מיסב בקראנק
    לקחת בחשבון פירוק מנוע מהאופנוע (הרבה עבודה) ופתיחה שלו לגורמים (עוד הרבה עבודה) כדי להגיע לאותו מיסב קראנק ולהחליף אותו כן? מעבר לחלקים שהבחור ציין תוסיף גם אטמים חדשים לכל המנוע ממטרו ועוד אי-אלו קשקושים בדרך אני בטוח.
    לא יודע אם 11 זה זול או יקר אבל 1100 לא מכסים אפילו את האטמים ככל הנראה.

  15. #15
    Junior Member הסמל האישי של Geo
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    45
    תודה אנשים
    מה הייתה צריכת הדלק ?

אשכולות דומים

  1. אמינות של דיוק 390 RC 390
    על ידי Geo בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 11-06-2017, 11:07
  2. אקסייטינג 250ri אמינות
    על ידי Geo בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 27-01-2017, 13:13
  3. R1 2007/8 בעיית אמינות או שמועות?
    על ידי Yosi289 בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-11-2016, 15:00
  4. קוואסאקי j300 בעיות אמינות?
    על ידי guyg בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 23-06-2016, 21:52
  5. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 22:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO