תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: רכיבה ראשונה: ב.מ.וו R1200RS

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    רכיבה ראשונה: ב.מ.וו R1200RS

    "זה כמו הבחורה הזאת שזורמת עם השיגעונות שלך בלי לעשות מזה עניין, והיא אפילו יותר טובה בזה ממך – לשם הפשטות: לא משנה אם קמת בשבת בבוקר והחלטת שבא לך ללכת לעשות רפטינג בנהר הירדן, או שפתאום החלטת שבא לך לצאת לרוץ 10 ק"מ, לא רק שהגברת שמחה להצטרף – היא סיימה להתארגן הרבה לפניך, היא נתנה לך בראש, וגם בסוף הדרך היא עדיין מחייכת. אה כן, והיא גם בכלל לא הזיעה ממאמץ".

    http://fullgaz.co.il/?p=124512


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    יותר מידי אבזור מיותר.
    מפתח קרבה, מתלים אלקטרוניים, בקרת שיוט... מי צריך את כל אלה?
    חבל שלא מביאים לארץ את הגרסא הבסיסית נעדרת ה"פינוקים" (מניח שיש כזו). יש מצב שיהיו לא מעט לקוחות שמוכנים לוותר על כל אלה בתמורה להוזלה של 15% - וזה כבר אופנוע שבהחלט היה יכול לקרוץ לי כמשומש בעוד כמה שנים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אני מת לשדרג לכזה , עם כל הפינוקים.
    קטקוב
    בקרת שיוט זה סטנדרט בכל ה1200 כל ההוזלה של הסרה שלה זה כפתור פחות.
    מתלים אלקטרוניים זה משהוא מדהים שחבל לוותר עליהם.
    מפתח קרבה באמת לא כזה חייב וסבבה גם בלי זה אבל זה יוזיל בכל כך מעט שלא רלוונטי

    Sent from my PRO 6 using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    בקרת שיוט זה אביזר חובה באופן כללי. סוג של ביזיון שאין את זה בכל אופנוע

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אני מת לשדרג לכזה , עם כל הפינוקים.
    קטקוב
    בקרת שיוט זה סטנדרט בכל ה1200 כל ההוזלה של הסרה שלה זה כפתור פחות.
    מתלים אלקטרוניים זה משהוא מדהים שחבל לוותר עליהם.
    מפתח קרבה באמת לא כזה חייב וסבבה גם בלי זה אבל זה יוזיל בכל כך מעט שלא רלוונטי

    Sent from my PRO 6 using Tapatalk
    אני הייתי מוותר על הדבר המדהים הזה.
    אה, ואם אפשר - בשבילי גם תעיפו את בקרת האחיזה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    עאלק ספורטיבי.. הבוקסר הזה לא בדיוק ה-ספורט בהתגלמותו (בהשוואה למה שיש היום כן)
    אה, ומותר לי לבקר כי רכבתי גם על ה R וגם על ה RS. מחמם את הרגלים הבוקסר הזה, והוא באמת נחמד. נכון, סה"כ "נחמד"
    אחרי המבחן עליתי חזרה על ה K1200S שלי בן ה 10 עם יותר מ 160 אלף ק"מ, עכשיו זה ספורטורינג !!!
    וחבל שהפסיקו את יצור ה K1300 (אבל מה אני מבין, אני משוחד )
    קטקוב, בקרת אחיזה זה אחלה ד"א. לשמור את המפלצת מלאבד אחיזה שחלק. נכון הבוקסר רק עם 125 כ"ס והוא מאוד ליניארי.
    ל K1200/1300 זה כבר יותר משמעותי
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  7. #7
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    עאלק ספורטיבי.. הבוקסר הזה לא בדיוק ה-ספורט בהתגלמותו (בהשוואה למה שיש היום כן)
    אה, ומותר לי לבקר כי רכבתי גם על ה R וגם על ה RS. מחמם את הרגלים הבוקסר הזה, והוא באמת נחמד. נכון, סה"כ "נחמד"
    אחרי המבחן עליתי חזרה על ה K1200S שלי בן ה 10 עם יותר מ 160 אלף ק"מ, עכשיו זה ספורטורינג !!!
    וחבל שהפסיקו את יצור ה K1300 (אבל מה אני מבין, אני משוחד )
    קטקוב, בקרת אחיזה זה אחלה ד"א. לשמור את המפלצת מלאבד אחיזה שחלק. נכון הבוקסר רק עם 125 כ"ס והוא מאוד ליניארי.
    ל K1200/1300 זה כבר יותר משמעותי
    בטווח שבין ספורט לטורינג ה-K קצת ימינה ממרכז הסקאלה לכיוון היותר ספורטיבי, ואילו ה-RS קצת שמאלה ממנה.
    ה-K1300 הוא מכונה מדהימה בלי שום קשר.

    אגב בקרת האחיזה ב-2 צילינדרים אפילו יותר משמעותית בגלל אופן רצף העברת הכח בהשוואה ל-4 צילימדרים וכמויות המומנט בסל"ד הנמוך.

  8. #8
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    לקחתי את האופנוע בניסיונותיי למצוא אופנוע ספורט תיור (לצערי עדיין לא מצאתי את השותפה הרצויה) אבל ירדתי ממנו בגלל הגודל שבאופן כללי מוחבא מאוד יפה והחוגה של קונפיגורציה על הכליפ-און השמאלי.

    מה שהעלה בי תהיות. אני בן אדם קטן אבל כפות הידיים במידה בינונית אז האם אני היחידי שמאותת או שזה פשוט עניין של הרגל? כיוון שממש הייתי צריך כל הזמן למתוח אצבעות ולחפש את המאותתים.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    מיקום מתג האיתות באופנועים של ב.מ.וו הוא, איך לומר, יצירתי :-)

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    לקחתי את האופנוע בניסיונותיי למצוא אופנוע ספורט תיור (לצערי עדיין לא מצאתי את השותפה הרצויה) אבל ירדתי ממנו בגלל הגודל שבאופן כללי מוחבא מאוד יפה והחוגה של קונפיגורציה על הכליפ-און השמאלי.

    מה שהעלה בי תהיות. אני בן אדם קטן אבל כפות הידיים במידה בינונית אז האם אני היחידי שמאותת או שזה פשוט עניין של הרגל? כיוון שממש הייתי צריך כל הזמן למתוח אצבעות ולחפש את המאותתים.
    גם וגם כנראה.. גם אני כזה, מאותת כל פעם שאני מריח שהכלי (רכב, כל כלי רכב) מתכוון לשנות נתיב. ואתה צודק, סוויטץ' האיתות החדש קטן קשה ומיעצבן !!!
    גרמנים נו.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ דיוק 390 דור שני
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 16:09
  2. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו C650GT דור II
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-11-2016, 16:20
  3. רכיבה ראשונה: AJP PR5 250 PRO
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 14:28
  4. רכיבה ראשונה: שרקו SEF-R300
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-04-2016, 13:10
  5. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 22:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO