ה701 זה ה690 החדש והרבה יותר מוצלח ממנו, וכשה790 יגיע עם המנוע טווין שלו בכלל אין שום הצדקה ל690 להתקיים.
אני לא רואה בשום מקום מידע על דגם 2018.
מחיפוש ברשת נתקלתי בחרושת שמועות שעם בואו הצפוי של ה 790 ה 690 ייעלם מהליין של KTM.
הוא ימשיך להתקיים בליין של הסקוורנה.
בנוסף לא הצלחתי לקבל מידע על דגם 2018 למכירה מסוכנות KTM.
מישהו יכול לשפוך אור על הנושא?
ה701 זה ה690 החדש והרבה יותר מוצלח ממנו, וכשה790 יגיע עם המנוע טווין שלו בכלל אין שום הצדקה ל690 להתקיים.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
לגבי הדיוק 690, אין שום סיבה שייגנז בגלל ה790, זה שני אופנועים שונים, ה790 הוא מדרגה נוספת בדרך ל1290.
היום אין שום דבר שמדרג בין ה690 ל1290 והמעבר הוא יקר ולא רק זה, הוא גם קפיצה גדולה מדי, בגלל זה מי ש"ממצה" 690 נאלץ לעזוב את KTM בצער עכב חוסר היצע, ופה מגיע ה790, לסגור את הפינה הזו.
לגבי העתיד של הEND/SMC, כרגע בערפל, אבל השמועות אומרים שייעלם. אם כך, בתור רוכב SMC, אצפה שייפצו בRC790![]()
חבל שהסקוורנה לא נשאר אצל BMW
KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה
אכן מאכזב שזו כנראה דרכו האחרונה של ה 690 אנדורו ב KTM, אותי מעניינות הסיבות לכך:
האם הדגם לא נמכר בצורה מספקת?
אם לא אז למה להמשיך אותו בליין של הסקוורנה?
איזו מטרה אסטרטגית זה משרת?
מעניין. ביחוד בהתחשב בעובדה בעדיים הדגם הנוכחי נראה יוצר מוכוון שטח על פני ה 701.
יותר קל, לוח מחוונים עשיר יותר וליין אביזרים עשיר.
אולי הם רוצים ליצור בידול ברור יותר בין המגוון שמציעים 2 המותגים.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא