תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: עתידו של KTM 690 Enduro R לוטה בערפל?

  1. #1

    עתידו של KTM 690 Enduro R לוטה בערפל?

    אני לא רואה בשום מקום מידע על דגם 2018.
    מחיפוש ברשת נתקלתי בחרושת שמועות שעם בואו הצפוי של ה 790 ה 690 ייעלם מהליין של KTM.
    הוא ימשיך להתקיים בליין של הסקוורנה.

    בנוסף לא הצלחתי לקבל מידע על דגם 2018 למכירה מסוכנות KTM.

    מישהו יכול לשפוך אור על הנושא?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ה701 זה ה690 החדש והרבה יותר מוצלח ממנו, וכשה790 יגיע עם המנוע טווין שלו בכלל אין שום הצדקה ל690 להתקיים.

  3. #3
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    ה701 זה ה690 החדש והרבה יותר מוצלח ממנו, וכשה790 יגיע עם המנוע טווין שלו בכלל אין שום הצדקה ל690 להתקיים.
    זה ממש, אבל ממש, לא נכון.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    סבבה.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    ה701 זה ה690 החדש והרבה יותר מוצלח ממנו, וכשה790 יגיע עם המנוע טווין שלו בכלל אין שום הצדקה ל690 להתקיים.
    העובדה שהוסקוורנה גם יעשו שימוש במנוע ה-801 (כך ייקרא אצלם ה-790), וזאת במקביל ל-701, אומר שזה לא נכון.

    ולגבי השאלה של פותח השרשור: זה גם מה שאני שמעתי. שמנוע ה-690, בתצורת האנדורו והסופרמוטו (ממש לא בטוח לגבי הדיוק), ימשיך להתקיים, להתפתח ולהתקדם רק אצל הוסקוורנה.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  6. #6
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    לגבי הדיוק 690, אין שום סיבה שייגנז בגלל ה790, זה שני אופנועים שונים, ה790 הוא מדרגה נוספת בדרך ל1290.

    היום אין שום דבר שמדרג בין ה690 ל1290 והמעבר הוא יקר ולא רק זה, הוא גם קפיצה גדולה מדי, בגלל זה מי ש"ממצה" 690 נאלץ לעזוב את KTM בצער עכב חוסר היצע, ופה מגיע ה790, לסגור את הפינה הזו.

    לגבי העתיד של הEND/SMC, כרגע בערפל, אבל השמועות אומרים שייעלם. אם כך, בתור רוכב SMC, אצפה שייפצו בRC790

  7. #7
    Member הסמל האישי של exc
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    231
    חבל שהסקוורנה לא נשאר אצל BMW
    KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה

  8. #8
    אכן מאכזב שזו כנראה דרכו האחרונה של ה 690 אנדורו ב KTM, אותי מעניינות הסיבות לכך:
    האם הדגם לא נמכר בצורה מספקת?
    אם לא אז למה להמשיך אותו בליין של הסקוורנה?
    איזו מטרה אסטרטגית זה משרת?

    מעניין. ביחוד בהתחשב בעובדה בעדיים הדגם הנוכחי נראה יוצר מוכוון שטח על פני ה 701.
    יותר קל, לוח מחוונים עשיר יותר וליין אביזרים עשיר.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    אולי הם רוצים ליצור בידול ברור יותר בין המגוון שמציעים 2 המותגים.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

אשכולות דומים

  1. KTM ENDURO 690 תקוע על טורים
    על ידי PushTheThrottle בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-07-2017, 11:40
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 08-04-2017, 21:26
  3. חו"ד על Fantic Enduro 250
    על ידי shauliav בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-01-2017, 15:16
  4. AJP PR3 125 Enduro Pro
    על ידי BenZvi בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-08-2015, 19:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO