ה701 זה ה690 החדש והרבה יותר מוצלח ממנו, וכשה790 יגיע עם המנוע טווין שלו בכלל אין שום הצדקה ל690 להתקיים.
העובדה שהוסקוורנה גם יעשו שימוש במנוע ה-801 (כך ייקרא אצלם ה-790), וזאת במקביל ל-701, אומר שזה לא נכון.
ולגבי השאלה של פותח השרשור: זה גם מה שאני שמעתי. שמנוע ה-690, בתצורת האנדורו והסופרמוטו (ממש לא בטוח לגבי הדיוק), ימשיך להתקיים, להתפתח ולהתקדם רק אצל הוסקוורנה.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).