רב תודות לך, אני אכן אקפוץ למוסך שיראו מה הסיפור שם - להבנתי אם כבר פותחים שם את כל העסק לא שווה כבר להחליף רצועה (כאמור יש עוד 2K ל- "טיפול הרשמי") ואז לחסוך עלות עבודה?
בנוגע לסל"ד - המנוע בסרק 1500 [פחות או יותר], אם אני עוצר בבת אחת (לדוגמא במקרה של רמזור ירוק מהבהב) או אם לדוגמא אני עומד וסתם מעלה סל"ד ועוזב את הגז, הוא יורד מתחת ואז גם בד"כ נכבה אם כי זה לא קורה 100% מהפעמים, פשוט זה לא קרה עד עכשיו ולכן חשבתי שזה והרעידות קשורים אחד לשני.
אגב המעניין הוא שבהתחלה אין רעידות בתחילת הנסיעה ורק לאחר זמן מה ככל שהנסיעה נמשכת מתחילות הרעידות...
לגבי הסל"ד הנמוך שמידי פעם גם המנוע כבה לקראת עצירה מלאה, זה קורה גם בהתחלה.
כמו שכתב Tribalmistyc2 - אכן זו שיגרת הטיפולים של 250 סמ"ק, ב- 125 סמ"ק זה כל 6K