ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
רעידות בתחילת נסיעה קשורות למצמד.
סל"ד גבוהה ומהירות נמוכה או בורות\תגובה מעורפלת של המצערת קשור למשקולות (גלגיליות) שחוקות.
בקשר לכיבויים - על כמה סל"ד המנוע עובד בסרק כשהוא חם?
רב תודות לך, אני אכן אקפוץ למוסך שיראו מה הסיפור שם - להבנתי אם כבר פותחים שם את כל העסק לא שווה כבר להחליף רצועה (כאמור יש עוד 2K ל- "טיפול הרשמי") ואז לחסוך עלות עבודה?

בנוגע לסל"ד - המנוע בסרק 1500 [פחות או יותר], אם אני עוצר בבת אחת (לדוגמא במקרה של רמזור ירוק מהבהב) או אם לדוגמא אני עומד וסתם מעלה סל"ד ועוזב את הגז, הוא יורד מתחת ואז גם בד"כ נכבה אם כי זה לא קורה 100% מהפעמים, פשוט זה לא קרה עד עכשיו ולכן חשבתי שזה והרעידות קשורים אחד לשני.

אגב המעניין הוא שבהתחלה אין רעידות בתחילת הנסיעה ורק לאחר זמן מה ככל שהנסיעה נמשכת מתחילות הרעידות...
לגבי הסל"ד הנמוך שמידי פעם גם המנוע כבה לקראת עצירה מלאה, זה קורה גם בהתחלה.

ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
125 - 200 מנוע שמסווג "לידר" ו 250 - 300 "קוואזאר".
אתה מדבר על שגרת טיפולים ל 250 סמ"ק.
הרצוי הוא לפעול לפי היצרן,היצרן אומר להחליף שמן ופילטר כל 10.
כן כדאי להקדים לפי השימוש או כאשר יש זיהום מואץ של השמן - כשיש אכילת שמן מוגברת או אם קרעת אותו תקדים ואם לא אין צורך.
כמו שכתב Tribalmistyc2 - אכן זו שיגרת הטיפולים של 250 סמ"ק, ב- 125 סמ"ק זה כל 6K