תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: מתי צריך להחליף וריאטור (לפני טיפול גדול)?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    195

    מתי צריך להחליף וריאטור (לפני טיפול גדול)?

    שלום,
    ברשותי XEVO 125 טיפול כל 6K טיפול גדול 12K - חסר לי עוד 2K לטיפול גדול.

    לאחרונה, מיד אחרי התנעה הכל בסדר, אך בהמשך הקטנוע רועד שאני מתחיל לנסוע (למשל שהרמזור מתחלף לירוק) - הבנתי מקריאה בפורום שזה קשור לוריאטור (או לחלקים שקשורים אליו) האם זה נכון שהרצועה הגיעה לסוף דרכה?

    בנוסף, בחלק מהפעמים לקראת עצירה מלאה הקטנוע פשוט נכבה - האם זה קשור גם לוריאטור?

    תודה.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    דווקא הרצועה מספיקה ליותר בד"כ, מה שאתה מתאר יכול להגרם מרולים שחוקים (גלגיליות קטנות בחלק הקדמי של הווריאטור, מוחלפים עם המשולשים שלהם)
    ואני מתכוון לרעידות בתחילת הנסיעה (לגבי הכיבוי אני לא בטוח שקשור).

    ההמלצה שלי היא להקדים הטיפול ולו רק בכדי לשלול את העניין ולמצוא מה קורה שם ו/או למנוע שחיקה מיותרת בבית הרולים אם זה באמת המצב.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    190
    לפי מה שאני יודע..
    כל 5000 בדיקה (רצוי להחליף שמן ופילטר)
    כל 10000 טיפול גדול.
    כל 15000 רצועה.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיר צפיה בהודעה
    לאחרונה, מיד אחרי התנעה הכל בסדר, אך בהמשך הקטנוע רועד שאני מתחיל לנסוע (למשל שהרמזור מתחלף לירוק) - הבנתי מקריאה בפורום שזה קשור לוריאטור (או לחלקים שקשורים אליו) האם זה נכון שהרצועה הגיעה לסוף דרכה?

    בנוסף, בחלק מהפעמים לקראת עצירה מלאה הקטנוע פשוט נכבה - האם זה קשור גם לוריאטור?

    תודה.
    רעידות בתחילת נסיעה קשורות למצמד.
    סל"ד גבוהה ומהירות נמוכה או בורות\תגובה מעורפלת של המצערת קשור למשקולות (גלגיליות) שחוקות.
    בקשר לכיבויים - על כמה סל"ד המנוע עובד בסרק כשהוא חם?

    ציטוט נכתב במקור על ידי nrnrnr צפיה בהודעה
    לפי מה שאני יודע..
    כל 5000 בדיקה (רצוי להחליף שמן ופילטר)
    כל 10000 טיפול גדול.
    כל 15000 רצועה.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
    125 - 200 מנוע שמסווג "לידר" ו 250 - 300 "קוואזאר".
    אתה מדבר על שגרת טיפולים ל 250 סמ"ק.
    הרצוי הוא לפעול לפי היצרן,היצרן אומר להחליף שמן ופילטר כל 10.
    כן כדאי להקדים לפי השימוש או כאשר יש זיהום מואץ של השמן - כשיש אכילת שמן מוגברת או אם קרעת אותו תקדים ואם לא אין צורך.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    195
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    רעידות בתחילת נסיעה קשורות למצמד.
    סל"ד גבוהה ומהירות נמוכה או בורות\תגובה מעורפלת של המצערת קשור למשקולות (גלגיליות) שחוקות.
    בקשר לכיבויים - על כמה סל"ד המנוע עובד בסרק כשהוא חם?
    רב תודות לך, אני אכן אקפוץ למוסך שיראו מה הסיפור שם - להבנתי אם כבר פותחים שם את כל העסק לא שווה כבר להחליף רצועה (כאמור יש עוד 2K ל- "טיפול הרשמי") ואז לחסוך עלות עבודה?

    בנוגע לסל"ד - המנוע בסרק 1500 [פחות או יותר], אם אני עוצר בבת אחת (לדוגמא במקרה של רמזור ירוק מהבהב) או אם לדוגמא אני עומד וסתם מעלה סל"ד ועוזב את הגז, הוא יורד מתחת ואז גם בד"כ נכבה אם כי זה לא קורה 100% מהפעמים, פשוט זה לא קרה עד עכשיו ולכן חשבתי שזה והרעידות קשורים אחד לשני.

    אגב המעניין הוא שבהתחלה אין רעידות בתחילת הנסיעה ורק לאחר זמן מה ככל שהנסיעה נמשכת מתחילות הרעידות...
    לגבי הסל"ד הנמוך שמידי פעם גם המנוע כבה לקראת עצירה מלאה, זה קורה גם בהתחלה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    125 - 200 מנוע שמסווג "לידר" ו 250 - 300 "קוואזאר".
    אתה מדבר על שגרת טיפולים ל 250 סמ"ק.
    הרצוי הוא לפעול לפי היצרן,היצרן אומר להחליף שמן ופילטר כל 10.
    כן כדאי להקדים לפי השימוש או כאשר יש זיהום מואץ של השמן - כשיש אכילת שמן מוגברת או אם קרעת אותו תקדים ואם לא אין צורך.
    כמו שכתב Tribalmistyc2 - אכן זו שיגרת הטיפולים של 250 סמ"ק, ב- 125 סמ"ק זה כל 6K

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    אם אתה כבר במוסך תבקש שיוף רפידות קלאץ' של הווריאטור. אני ביקשתי מהמוסכניק שלי שיעשה את זה כל פעם שהכנסתי את הקטנוע לטיפול. זה אמור למנוע את הרעידות בתחילת נסיעה

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    195
    ציטוט נכתב במקור על ידי zoharrad צפיה בהודעה
    אם אתה כבר במוסך תבקש שיוף רפידות קלאץ' של הווריאטור. אני ביקשתי מהמוסכניק שלי שיעשה את זה כל פעם שהכנסתי את הקטנוע לטיפול. זה אמור למנוע את הרעידות בתחילת נסיעה

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    אחלה - תודה!

אשכולות דומים

  1. ויברציות לאחר טיפול גדול - דאון טאון 300
    על ידי Marked_One בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-12-2022, 10:48
  2. התייעצות - האם כדאי להחליף וריאטור לTMAX
    על ידי MotoGP בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 09:04
  3. מחפש קיט טיפול גדול דאון טאון 300
    על ידי yuri1987 בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-12-2015, 19:45
  4. שיפור וריאטור דאון טאון 300
    על ידי alirnben1 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-11-2015, 16:50
  5. טיפול גדול ל cbr 125
    על ידי CBR_Rider בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-07-2015, 23:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO