ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
זה דוקטור באס.. בתור התחלה לא כל מה שהוא עושה, כל אדם יכול לעשות בקלות..
מקריאה שם, זה מוסיף המון משקל, דורש שינוי במיכל דלק, בניית מערכת קירור לתאים (קירור נוזל) והרבה כסף (4200$ שם.. זה כנראה כפול בארץ אם בכלל תצליח למצוא איך לשלוח את זה לארץ).
ואחרי זה, הוא. עדיין לא עשה את זה אלא רק חשב על זה..
הייתי מחכה לראות שלפחות מישהו אחד עשה את זה בהצלחה לפני שהייתי חושב על זה.
הוא כותב שם שלתאים האלה אין צורך בקירור אם משתמשים בהם בזירו כי הצריכה שלהם נמוכה מכדי הצורך לקרר אותם בנוזל לפחות לשעתיים של נסיעה אינטסניבית (אם הבנתי נכון...)
4200$ זה עבור כל התאים, שיכפילו את הכח של סוללה ZF9 (לצורך העניין מה שיש בDS שלי) . תא אחד עולה 1300$ שדווקא יכול להיות שדרוג מאוד מגניב בעלות לא גבוהה במיוחד אם, כמו שאתה אומר, יודעים איך לעשות את זה.
יצא לי לראות כמה עדויות של שדרוגים כאלה ברשת ובקבוצות פייסבוק כמו:https://www.facebook.com/groups/elec...lds/?ref=br_rs
גם כתוב על זה קצת במדריך הלא רשמי באנגלית.
מעבר למחשבה אם זה קשה או לא.... אני בעיקר מעוניין להבין אם יש מישהו בארץ שעשה דבר כזה/ מסוגל לעשות דבר כזה. זה בטוח יוריד את רף הקושי. אם אני מבין נכון הסוללות בנויות מתאים שניתן לפרק, לסדר ולחווט בהרבה צורות. אולי אפשר לפרק סוללה כזו ולחווט אותה מחדש בצורה שתתאים למקום אחר באופנוע. כמו פאוור טנק..
אולי זה יכול להיות פתח עסקי למישהו שיכול לספק שדרוג לבעלי זירו..... אני מאמין שאדם עם הידע הרלוונטי יוכל לספק שירות כזה בקלות יחסית גבוהה עם מעט צורך ברגולציות.