ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
זהו, שיש המון מידע סותר ומבלבל. בכל אופן התוכנית שגיבשתי לעצמי תהיה החלפת שמן ב- 200 ק"מ לחצי-סינטטי, ב- 1000 ק"מ לחצי-סינטטי ורק אחרי ה- 5000 ק"מ (או שנה) אעבור לסינטטי מלא. כל ההחלפות כמובן יכללו גם החלפת פילטר.

עדיין יש מספיק עדויות, גם של מישהו שהזדהה בתור עובד לשעבר במפעל קוואסאקי, שהשמן שמגיע מהמפעל זה מניראלי. כרגע, אין שום מקור מידע מהימן בנושא
אז אם מגיע עם מנראלי למה אתה רוצה לשטוף אותו אחרי 200 ק"מ?
אין סיכוי שיהיה גלייזינג במנוע חדש.
כמו שכתבתי תיהיה בטוח שלפני שקיבלת את האופנוע "קרעו" את המנוע