ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
יכול להיות כדרך אגב אבל זו לא הסיבה העיקרית.
המחשבה ששמן מינרלי איכותי נטול תרכובות סינטטיות משפרות חיכוך יאפשרו חיכוך יותר טוב הרינגים לדופן הצילדנר ויאפשר אטימה מלאה. מדובר על סדר גודל של עד 5% בהשוואה למצב שיוצאים בו מקו הייצור, לפי מספר מקורות. לאחר תום ההרצה משתנים השיקולים ואז נכנסים לתמונה שיקולי עלות/תועלת.
היצרנים לא ממליצים על תרכובת או מותג מיוחד (אולי פעם ב.מ.וו המליצו באופן בלעדי על CASTROL) אלא מציינים רק את התקן.

משום מה, דרזדנר טוען שלכ הדיון הזה לא שווה הרבה. יכול להיות שהוא צודק ובכלל הגישה הזו לא אקטואלית יותר. אשמח לנימוקים יותר משכנעים.
מכוון שאתה המצאת תהליך הרצה שלא נתמך ע"י אף יצרן חובת ההוכחה היא עליך.
כמו שכתבתי לכל יצרן יש דיינו (נראה לי שגם במוטוגוזי כבר שידרגו) וכל אופנוע לפני אריזה עובר דרכו בפולגז ללא רחמים וזה כי תהליך התאמת החלקים הנעים במנועים חדשים כבר לא משחק תפקיד בגלל שיטות יצור טובות יותר עם יכולת כירסום במיקרונים.