
נכתב במקור על ידי
diesel
לא מסכים על המינוח ".. פולגז ללא רחמים", ויכול להיות שאתה מתבלבל בין שני תהליכים, שיכול להיות דומים לכאורה, אך הביצוע והמטרה שונים לגמרי.
היצרן מעלה את האופנוע על דיינו כדי לראות שהמנוע מתפקד בטווח "תקין", יענו לדאוג שאין תקלות חמורות. בשום שלב המטרה לא לעשות הרצה כדי להגיע לביצועים מיטביים או אטימה מוחלטת של הרינגים.
תהליך אחר שנהוג מאוד בארה"ב ואנגליה, זה "הרצת דיינו" - כלומר 3 מחזורי דיינו, בעומסים עולים בהדרגה (בד"כ בהילוך רביעי) החל מ- 60% מהלך גז עד 100% עם הפסקות מדודות ביניהם לצורך התקררות. זה ממש לא סתם קריעה וראיתי תוצאות וגרפים מרשימים בהחלט. אאל"ט, הריצו R6 בהרצה הראשונה הגיע ל-106 כ"ס מדודים בגלגל, בשניה 112 ובשלישית 116. זו הרצת דיינו קלאסית, שעולה סביב ה- 300$ בארה"ב.