קוואסאקי לא מפרטים אם יש צורך במינרלי/חצי-סינטטי/סינטטי מלא, גם לא מפרטים עם איזה שמן האופנוע יוצא מהמפעל. קצת מתסכל, אז צריך לחשוב בהיגיון.
בחרתי שהשמן שאשתמש בו יהיה ה- MOTUL 5100 (בסיס מינרלי עם תוספות סינטטיות, עומד כמובן בתקן שהיצרן מחייב) לפחות ל- 5000 הק"מ הראשונים (כולל שתי החלפות שמן + פילטר) ולאחר מכן לעבור לסינטטי מלא. אין שום נזק בגישה זו, ושוב עומדת במה שהיצרן מחייב, אפילו מעבר.
אשמח אם יש מידע ספציפי לקוואסאקי.