עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 33

אשכול: התייעצות בנוגע לשינוי בקטגוריה ואפילו קפיצה

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    35

    Cool התייעצות בנוגע לשינוי בקטגוריה ואפילו קפיצה

    אני רכבתי על NINJA 250 אחר כך עברתי לCBR 250 (בעקבות מכירה שהשתלמה לי מאוד אחרת לא הייתי עושה את זה)
    אחר כך עברתי לKLX250 והיום אני ירדתי לקטנוע XEVO 250 (כבר שנה וחצי)
    אני שוקל לעלות לקטגוריה גבוהה יותר ובדקתי כמה דגמים, ממש התלהבתי מהדגם של הונדה, NC750X שנתון 2014+
    http://www.hondabike.co.il/?product=nc750x
    גם בגלל התא מטען שלו וגם כי מבחינת כ"ס הוא בעל מאפיינים של 600-500סמ"ק (55 כ"ס ב6250 סל"ד) אני בטוח שיש אחרים בקטגוריה שמבחינת הסל"ד יכולים להיות יותר טובים אבל הרעיון בכלי הזה הוא השימושיות שלו, החיסכון בדלק ונראה שהוא דיי ידידותי..
    מעניינת אותי הדעה שלכם בנושא אם יצא לכם לחוות או להכיר? ומה אתם אומרים עליו?

    החשש שלי מלבד ההבדלים במחירים (טווח ה20~30 לכלים שאני רגיל לקפיצה של 60+), זה החשש מבחינת הביטוח.. אני מאמין שהוא יהיה גדול משמעותית.

    בכל מקרה, אני חם עליו כבר יותר מחצי שנה האמת.. אבל לא סגור אם כדי להביא אותו מאשר מתחרים שלו בקטגוריה..
    אם יש לכם המלצות על אופנועים אחרים גם בקטגוריות נמוכות יותר אני גם אשמח לשמוע,
    *אני מחפש אופנוע לנסיעות לעבודה-בית (32~35 ק"מ ביום לפחות) וגם שיהיה לסופי שבוע שזה דיי חסר לי (מאודדד!!) בהשוואה לכלים הקודמים שהיו לי..
    *חשוב לי גם עיניין הכיסא, אפילו מאוד, אני רוכב לרוב עם בת זוגתי ככה שהמורכבת צריכה להיות מרוצה גם כן (אתם יודעים איך זה... נשים..), בקטנוע היא דיי סובלת בעקבות בולמי הזעזועים הלא כלכך גמישים.
    *מבחינת איכסון אני מאמין שככה או ככה אני אוסיף ארגז אחורי לפחות, בגודל של קסדה אפילו קסדה וחצי כזה.. (למרות שבNC יש את היתרון של הארגז במיקום של המיכל שזה גם יתרון מבחינתי)

    אשמח לשמוע את כל הדעות שלכם, לטוב ולרע,
    תודה רבה מראש ומצטער על החפירה הקטנה הזו

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637

    התייעצות בנוגע לשינוי בקטגוריה ואפילו קפיצה

    אופנוע 750 עם 50 כס זה קצת מעליב. למען האמת, גם אני התלהבתי ממנו ובעיקר מתא הקסדה. עכשיו ראיתי את צריכת הדלק וזה נותן לו עוד כמה נק זכות משמעותיות.
    מדובר בדוש. שאלתי בעלים של אחד והוא אמר לי שהוא נוסע איתו רק על אספלט ״את השטח תשאיר לב.מ.וו״ לכן אני לא יודע עד כמה הnc באמת אופנוע שמתאים לשבילים, אבל היי, הוא גבוהה מספיק!מעולם לא נסעתי עליו אבל הוא מעניין גם אותי מאד. חוות דעת נוספת תתקבל בברכה.


    Sent from my iPhone
    נערך לאחרונה על ידי ItayK; 23-08-2015 בשעה 11:14.
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי SoraZ צפיה בהודעה
    אני רכבתי על NINJA 250 אחר כך עברתי לCBR 250 (בעקבות מכירה שהשתלמה לי מאוד אחרת לא הייתי עושה את זה)
    אחר כך עברתי לKLX250 והיום אני ירדתי לקטנוע XEVO 250 (כבר שנה וחצי)
    אני שוקל לעלות לקטגוריה גבוהה יותר ובדקתי כמה דגמים, ממש התלהבתי מהדגם של הונדה, NC750X שנתון 2014+
    http://www.hondabike.co.il/?product=nc750x
    גם בגלל התא מטען שלו וגם כי מבחינת כ"ס הוא בעל מאפיינים של 600-500סמ"ק (55 כ"ס ב6250 סל"ד) אני בטוח שיש אחרים בקטגוריה שמבחינת הסל"ד יכולים להיות יותר טובים אבל הרעיון בכלי הזה הוא השימושיות שלו, החיסכון בדלק ונראה שהוא דיי ידידותי..
    מעניינת אותי הדעה שלכם בנושא אם יצא לכם לחוות או להכיר? ומה אתם אומרים עליו?

    החשש שלי מלבד ההבדלים במחירים (טווח ה20~30 לכלים שאני רגיל לקפיצה של 60+), זה החשש מבחינת הביטוח.. אני מאמין שהוא יהיה גדול משמעותית.

    בכל מקרה, אני חם עליו כבר יותר מחצי שנה האמת.. אבל לא סגור אם כדי להביא אותו מאשר מתחרים שלו בקטגוריה..
    אם יש לכם המלצות על אופנועים אחרים גם בקטגוריות נמוכות יותר אני גם אשמח לשמוע,
    *אני מחפש אופנוע לנסיעות לעבודה-בית (32~35 ק"מ ביום לפחות) וגם שיהיה לסופי שבוע שזה דיי חסר לי (מאודדד!!) בהשוואה לכלים הקודמים שהיו לי..
    *חשוב לי גם עיניין הכיסא, אפילו מאוד, אני רוכב לרוב עם בת זוגתי ככה שהמורכבת צריכה להיות מרוצה גם כן (אתם יודעים איך זה... נשים..), בקטנוע היא דיי סובלת בעקבות בולמי הזעזועים הלא כלכך גמישים.
    *מבחינת איכסון אני מאמין שככה או ככה אני אוסיף ארגז אחורי לפחות, בגודל של קסדה אפילו קסדה וחצי כזה.. (למרות שבNC יש את היתרון של הארגז במיקום של המיכל שזה גם יתרון מבחינתי)

    אשמח לשמוע את כל הדעות שלכם, לטוב ולרע,
    תודה רבה מראש ומצטער על החפירה הקטנה הזו
    http://pictures.topspeed.com/IMG/jpg...nc750s-12w.jpg
    אחחח אם רק היו מביאים את הדגם הנייקד כמו בקנדה. ידני עם ABS.

    הייתי בהונדה, גם חשבתי להתחדש באחד דומה ואין להם כאלה יד שניה. יש רק חדשים

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    Nc נייקר? נשמע חצי חלום. הודנה האלה מביאים את מה שלא צריך.
    אולי לפרטיים יש יד שנייה. טרם בדקתי.
    ואני מעלה את זה שוב: 50 כס ב750 סמק זה לא מנוע אנמי? אני מניח שזה נותן לנו את צריכת הדלק הקטנועית הזו אבל בכל זאת...


    Sent from my iPhone
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי ItayK צפיה בהודעה
    Nc נייקר? נשמע חצי חלום. הודנה האלה מביאים את מה שלא צריך.
    אולי לפרטיים יש יד שנייה. טרם בדקתי.
    ואני מעלה את זה שוב: 50 כס ב750 סמק זה לא מנוע אנמי? אני מניח שזה נותן לנו את צריכת הדלק הקטנועית הזו אבל בכל זאת...


    Sent from my iPhone
    http://www.motorcycle.com/blog/wp-co...que-Dyno-2.jpg
    כ״ס זה לא הכל אבל אם אתה קונה אופנוע בשביל כ״ס אז אולי אתה לא קהל היעד של ה-NC.
    וכן, אנמי זה מבין התיאורים שנתנו למנוע.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    וורסיס חולה - כך אומרים. ויסטרום יקר פלאים מעל 2007. אולי צריך נסיעת מבחן על הnc בכל זאת... וצריך להחליף לו אגזוז - הוא גורם למנוע להישמע כמו ג׳וירייד


    Sent from my iPhone
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    הnc לא נועד לשבילים.
    Hell no.
    תסתכל יותר בכיוון של הגלדיוס...

    Sent from my GT-I9515 using Tapatalk

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    35
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    http://www.motorcycle.com/blog/wp-co...que-dyno-2.jpg
    כ״ס זה לא הכל אבל אם אתה קונה אופנוע בשביל כ״ס אז אולי אתה לא קהל היעד של ה-nc.
    וכן, אנמי זה מבין התיאורים שנתנו למנוע.
    אם אני לא טועה אתה מציג פה את הדגם הקודם של הnc זה ה700 (2012-2013)
    בדגמים של 2014-2015 הוסיפו לו עוד כ"ס וכמו כן הפכו אותו ל750.
    אבל עדיין בהחלט ברור שהמנוע אנמי ביחס לאופנועים אחרים בקטגוריה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי itayk צפיה בהודעה
    וורסיס חולה - כך אומרים. ויסטרום יקר פלאים מעל 2007. אולי צריך נסיעת מבחן על הnc בכל זאת... וצריך להחליף לו אגזוז - הוא גורם למנוע להישמע כמו ג׳וירייד
    sent from my iphone
    לומר לך את אמת הפרונט של הוורסיס אחד המכוערים (חוץ מהדגם החדש של 2015 שסופסוף החליפו את הכיעור הזה..)
    וכך או כך, אני לא אחד שהולך להשחיז את האספלט אז אני מאמין שהוא לא מתאים לי.
    הלוואי והייתי עשיר מספיק בשביל החזיק את הויסטורם הוא היה יכול להיות האידיאל.
    הnc החל מ2014 הוא נראה כמו האופציה הכי טובה עבורי מבין השלושה, מבחינה כלכלית (טווח הטיפולים, המחיר, עיניין התא מטען) בחיסרון, הוא שמדובר בפחות כ"ס, נכון דיי אנמי..
    והעיניין של האגזוז שגם אני שמעתי אותו והוא נשמע כמו איזה יונדאי סונטה שנת 2010.. שקטטט שקטטטט..
    שתכלס סביר להניח שאני אחליף את האגזוז אבל זה גם עלול לפגוע בכל עיניין צריכת הדלק לא?
    בנוגע לשבילים, אני מאמין שהוא גבוה מספיק בשביל שבילים כבושים..

    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    הnc לא נועד לשבילים.
    Hell no.
    תסתכל יותר בכיוון של הגלדיוס...
    Sent from my gt-i9515 using tapatalk
    אני מחפש יותר כביש מאשר שבילים בתכלס, אם הייתי מחפש יותר שבילים הייתי הולך על ימאהה tenere 660 או bmw 650gs
    זה יותר אופנוע לעבודה-בית למרות שאני מאמין שהוא גבוה מספיק בשביל שבילים כבושים.. למרות שהרבה אומרים שלא, אבל אף אחד לא ניסה.. אז זה מסקרן...

    בנוגע הגלדיוס, נשמע על פי ביקורות ומבחני דרכים כאופנוע מתאים מאוד לרכיבה העירונית אבל לא הכי נוח בנסיעות ארוכות (כגון בסופ"ש)
    ובהחלט לא נשמע שהוא מתאים לשבילים..
    אז על פניו אני לא חושב שהוא יתאים למשימה.


    בכללי, אני מת להביא את הnc750x אבל בהיסוס ממש גדול... כי יש טובים יותר וטובים פשוט.. וזה פשוט משגע את המוח...
    אני מאמין שאני אקח אותו לנסיעת מבחן (נוספת )
    יש מישהו שאתם מכירים (שיש לו את הכלי כמובן) שניסה לרכב איתו בשבילים כבושים בלבד? כי הוא אכן מוגדר כדו"ש (אולי זו הגדרה רק על פי צורת הישיבה עליו??)
    או איזה כלי אחר הייתם ממליצים לבדוק במקום??

    תודה רבה לכל העונים!
    אני ממש מעריך את זה!
    נערך לאחרונה על ידי SoraZ; 24-08-2015 בשעה 23:18.

  9. #9
    מנסיון על ה 700 רוכב בשבילי קקל בלי בעיה. כמובן הצמיגים לא הכי מתאימים, אלמעושה זאת

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    צמיגים אפשר להחליף. הnc מוגדר כדוש ולכן אמור לעבור שבילים... עם זאת, בעלים של אחד אמר לי (כמו אברי) שהוא לא מתקרב לשבילים אלא נוסע רק כל אספלט.
    רונן כמה זמן היה ברשותך הכלי? עד כמה ניצן לעבור איתן מכשולים/לתמרן איתו בשטח?

    גלדיוס יותר אופנוע כביש מכל דבר אחר. לא שמעתי על מישהו שבאמת לקח אותו לשטח... ואולי אני טועה. מבחינת מחיר, יש לו שנתונים נמוכים מ2012 כך שזו יכולה להיות אופציה זולה.


    Sent from my iPhone
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  11. #11
    היה לי אותו כשנה + ,
    מכשוליםף ממש לא , אין לא מיגון. רכבתי בדרכי נוף ודרכי עפר בצפון כולל דרכים משובשות. זה לא 250/125 דוש, הוא אופנוע כבד וצריך להזהר

  12. #12

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    35
    שמועה הגיע לאזני שאולי כדי לבחון את הvrsys 2015 כי הוא שופר לא רק בנראות.. וגם הוא יותר חזק (64 כ"ס על סל"ד גבוהה יותר) יש איזה מבחן דרכים עליו? מצאתי רק אחד של פול גז (האתר הישן) אבל הוא כבר לא עובד..

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי SoraZ צפיה בהודעה
    שמועה הגיע לאזני שאולי כדי לבחון את הvrsys 2015 כי הוא שופר לא רק בנראות.. וגם הוא יותר חזק (64 כ"ס על סל"ד גבוהה יותר) יש איזה מבחן דרכים עליו? מצאתי רק אחד של פול גז (האתר הישן) אבל הוא כבר לא עובד..
    המנוע לא השתנה, שזאת כל הסיבה לזה שהפות״ש לא רוצה.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    35
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    המנוע לא השתנה, שזאת כל הסיבה לזה שהפות״ש לא רוצה.
    אז כמו שזה נראה גם הvrsys 650 ירד מהפרק חחח

    מה אתם חושבים על הTENERE 660?
    *הם פחות או יותר אותו כ"ס, אבל שונים:
    -הטנרה 48כ"ס על 6000 סל"ד, מומנט 6.1 קג"מ ב5250 סל"ד
    -והNC עם 55כ"ס על 6250 סל"ד, מומנט 6.8 קג"מ ב4,750 סל"ד.
    *שניהם גבוהים, (הטנרה אפילו יותר גבוה) אני מטר 90 ככה שזה לא נורא.
    *הטנרה מתאים יותר כדו"ש מבחינת שטח ושבילים בהשוואה לNC
    *הNC שימושי יותר (תא מטען שחוסך ארגז..)
    *צריכת הדלק, אני מאמין שהNC יותר חסכוני..

    מכירים את זה שאתה מתייעץ עם כלכך הרבה אנשים ואתה מתבלבל יותר.. זה המצב שלי כרגע..
    השאלה שלי תכלס, מה אתם חושבים על הNC בהשוואה לטנרה?? (לצורך יומיומי + סופ"שים)

אשכולות דומים

  1. התייעצות בנוגע לאופנוע שטח ראשון
    על ידי tom12 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-07-2016, 13:31
  2. התייעצות בנוגע לשכירת דירה
    על ידי ktm690smc בפורום אוף טופיק
    תגובות: 35
    הודעה אחרונה: 11-11-2015, 17:27
  3. התייעצות בנוגע לכפפות ותיק רכיבה
    על ידי Zurs בפורום פורום ציוד
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-11-2015, 08:40
  4. התייעצות בנוגע לקטנוע / אופנוע ללימודים
    על ידי cohenc3 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 11-08-2015, 07:39
  5. התייעצות בנוגע לאופנוע ראשון
    על ידי tal12 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 28-07-2015, 19:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO