אם שלושה מוסכים אומרים לך שהאופנוע נורמאלי. אולי סימן שיש לך פרקינסון.
אם שלושה מוסכים אומרים לך שהאופנוע נורמאלי. אולי סימן שיש לך פרקינסון.
הם עשו עליו סיבוב בכביש מהר וזאת הייתה המסקנה שלהם?
תבדוק גם משקולות כידון. מקוריות או תחליפי ?
המשקולות הן תחליפיות,ככה קניתי את האופנוע.
יש מצב שזה מוסיף?
נערך לאחרונה על ידי Sagicbr; 24-08-2015 בשעה 08:45.
בהחלט יש מצב שהמשקולות מוסיפות לויברציות.
אולי כדאי שתעבור מכלול אחר מכלול ותוודא שהכל תקין.
תתחיל בגלגל הקדמי (קיבל מכה?), צמיגים (תקינים?), לחץ אוויר (תקין?), איזון (נעשה?), מיסבים (מתפקדים?).
קליפר (משוחרר?) דיסק (עקום?) רפידות (א-סימטריות?)
מזלג (ישר? עם פיתול? קיבל מכה? נוזל?)
משקולות כידון (להחליף למקוריות)
SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R
אם 2 המשקולות משני צידי הכידון באותו המשקל, הן לא יוסיפו לויברציות,
משקולות מקוריות הן יותר כבדות ולכן פשוט טובות יותר בביטול רעידות/ויברציות.
אם הרעידות באמת התחילו לאחר תיקון פאנצ'ר. צריך לראות מה נדפק בתיקון. (ברגים שלא נסגרו בקליפר / רפידות / ציר, או איזון לא תקין, או צמיג שהורכב הפוך)
השאלה אם 3 המוסכים באמת בדקו את האופנוע ב-90 קמש כמו שאתה אומר שאתה מרגיש את הבעיה.
זו היתה בדיחה מאד לא טובה.
+1! :-)
הבחור החיב טוען שהרעידות נמצאות גם בזמן עמידה בניוטרל - אין קשר לאיזון גלגלים (ומשקילות כידון?) ולכן זה כנראה נובע מהצילינדר הבודד.
אולי התעסקו לך במנוע בזמן תיקון הפאנצ׳ר?
Sent from my iPhone
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
אם זה גם בזמן עמידה הייתי בודק תושבות מנוע\כידון