לפי מה שמצאתי ברשת , זה דיי תלוי במהירות הממוצעת שלך . נגיד אם המהירות הממוצעת היא 60 אז אתה מכפיל 15*60 .
מכאן : http://www.thumpertalk.com/topic/807...post&p=8328930
חכה גם לעוד תגובות בנושא .
שלום לכולם
שאלה קטנה לגבי שעות מנוע
15 שעות מנוע כמה זה יוצא בק'מ.?
לפי מה שמצאתי ברשת , זה דיי תלוי במהירות הממוצעת שלך . נגיד אם המהירות הממוצעת היא 60 אז אתה מכפיל 15*60 .
מכאן : http://www.thumpertalk.com/topic/807...post&p=8328930
חכה גם לעוד תגובות בנושא .
יש שעון שע"מ פשוט אני רוצה לעשות טיפולים לפי ק'מ ולא שע"מ
הדגם ktm 530
תודה לכם
אני רוכב שבילים שטחים פתוחים לפעמים חולות לכן נראה לי יותר הק'מ
ועובדה שיש גם ק'מ בשעון
אמרו לי שאני יכול לטפל לפי ק'מ
ושע"מ זה יותר מכוון למוטוקרוסים כלים שעובדים חזק במסלול
מה אומר?
אצלי בספר יש שני סוגים של טיפולים, לכלי מסלול ולכלי ליום יום.
במסלול למשל מחליפים שמן גיר כל 20 שעות.
ביום-יום כל 4,000 ק"מ.
אז תחליף כל 1,000 ק"מ.
תטפל לפי ק"מ אבל תחלק את כל האינטרוולים ב 4.
לא הבנתי, אתה רוצה להמיר את טבלת הטיפולים משעות לקילומטר?
דווקא לכלי שרוכב בשבילים ושטחים פתוחים (= הרבה קילומטר במעט שעות) "משתלם" לטפל לפי שעות ולא לפי קילומטר.
דרך אגב, כלים בנפח 530 הם לרוב כלים שמשמשים יותר לשטחים פתוחים ולכן אני מניח שזה משתקף בטבלת טיפולים.
אם אתה מתעקש, תמדוד מה המהירות הממוצעת שלך, תכפיל את כל השעות בטבלת הטיפולים במהירות הממוצעת, ותקבל את טבלת הטיפולים בקילומטר.
אבל לא נראה לי שזה ממש יעזור לך, כי זה מרווח הטיפולים יצא זהה לטבלת השעות.
אם אתה חושב שטבלת הטיפולים מיועדת לכלים שרוכבים חזק במסלול ורוצה לטפל פחות, אז פשוט תחליט שאתה עושה פחות ממה שכתוב שם, בלי קשר לקילומטר, למרות שאני לא יודע על סמך מה תחליט מתי לעשות טיפול.