תוסיף אפשרות - לחץ אויר נמוך מדי ביחס למה שאתה רגיל ועקב כך הרגשה של קושי בתנועה \ פניה.
לאחר פנצר שהיה לי החלפתי צמיג אחורי (קטנוע) מצמיג באיכות ירודה לאיכותי ביותר מישלין סיטי גריפ הטופ לקטנועים בגודל שלי,
ההחלפה בוצעה במוסך היבואן רשמי מורשה ואני מרגיש באופן משמעותי את ההבדל באחיזה.
משום מה לאחר ההחלפה אני מרגיש כאילו החיכוך איפשהו עלה ומשכך צריך ללחוץ קצת יותר גז
והאופנוע מתדרדר בקושי גדול יותר,
השאלה מה יכולה להיות הסיבה לכך
ניסתי לבדוק לאחר נסיעה אם הדיסק חם (מה שאומר שהברקס תפוס) והוא לא חם אולי טיפה.
האם אחד מאלו ?
1.אני מדמיין וההרגשה אינה נכונה ?
2.הרכבה לא מדוייקת של הצמיג ?
3.בגלל שהצמיג איכותי יותר, מקדם החיכוך גדול יותר ונדרש יותר כוח להזיז את הקטנוע ?
תודה
תוסיף אפשרות - לחץ אויר נמוך מדי ביחס למה שאתה רגיל ועקב כך הרגשה של קושי בתנועה \ פניה.
לחץ אוויר מילאתי לבד לא סמכתי על המוסך
שכמובן שמילא 25 במקום 35
בדקת את זה על צמיג קר או אחרי נסיעה?
יש לך היגיון בריא וסביר להניח שכעת כשהאחיזה טובה יותר אז המאמץ גדול יותר על המנוע. או יותר נכון, המאמץ הנכון על המנוע ועד עכשיו היה לו קל יותר עם צמיג באחיזה ירודה.
מי שרוכב על אופנים למשל מרגיש מיד שינוי ברוחב או אחיזת הצמיג בקושי הדיווש.
נערך לאחרונה על ידי YossiSiv; 24-08-2017 בשעה 10:04. סיבה: שגיאת כתיב
זה לא ברמה כזאת. אף פעם לא הרגשתי שינוי ברמה של לתת יותר גז. גם ב125ים. אני מנחש שמה שיותר סביר זה שפות"ש קטנופוב. זה בסדר ותקין. הרבה\רוב הרוכבים ככה.