תוצאות 1 עד 15 מ 55

אשכול: פרק חדש - התחדשתי ב- ZZR1400

תצוגה בשכבות

  1. #24
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    עבר זמן מאז שכתבתי לאחרונה כאן.
    אנו עומדים על 9000 ק"מ היום (ב- 14 חודשים) וכבר מזמן הפסקתי להתעסק בטיונינג והתאמות ומכלולים והתחלתי לחוות את המכונה כשלם.
    רק אציין שאחרי שני טיולים ארוכים במיוחד (כ- 700 ק"מ) או/ו בתנועה עירונית איטית (סיוט!) מתפתח לחץ על מפרקי שורש כף היד שמעיק על הרכיבה כעבור זמן. הנושא תמיד הפריע ברקע ושלח אותי לחקור קצת.
    מתברר שעם השנים סיגלתי לעצמי תנוחת רכיבה המסיטה את המשקל שלי אחורה (יכול להיות כפונקציה של גובה/פרופורציית פלג גוף עליון) שיוצר שילוב גרוע עם הארגונומיה של האופנוע. עם הזמן, והחיבור שהתהדק הבנתי שהאופנוע הזה הוא אופנוע פרונט, וככל שדוחפים את האחרון חזק והחלטי יותר, המכונה מתמסרת התגובות נהיות צפויות ונשלטות יותר.
    השלמת החבילה הסתכמה בהוספת רייזרים של HELI-BAR שמשנים את מנח הקליפ-אונים ב- 3 מישורים. מוצר גאוני.

    HC2614-NABS_web_0002__47016_zoom.jpg

    סביב ה- 5000 ק"מ המנוע "נפתח" והתחיל לנשום במלוא תיבת האוויר. התאוצות והכוחות שהמוכנה הזו יודעת לייצר הן לא פחות ממטורללות.
    ב- 6000 ק"מ הוחלף שמן מנוע מחצי-סינטטי של ההרצה (מוטול 5100) לסינטטי מלא (מוטול 7100), כמובן הוחלף פילטר. החלפה זו איננה נדרשת לפי היצרן אך בעיניי מתבקשת למדיי. השינוי היה מורגש, וכל שילוש הקודש: מנוע-תיבת הילוכים-קלאץ' עובדים חלק, מוצק ומדויק להפליא.
    באותו קילומטראז' הצמיג האחורי המקורי (ברידג'סטון) נפח את נשמתו. בסה"כ מדובר בצמיג סביר+ שלא עומד ברמת הביצועים של האופנוע. את מקומו תפס פירלי ANGEL GT (SPEC A) שמיועד לאופנועים כבדים (במשקל). מורגש הבדל מאוד משמעותי.
    ההפתעה הייתה בדמות הצמיג הקדמי שהראה ביצועים ועמידות טובות למדיי. נראה איך יושפע משינוי אופי הרכיבה הקדמי יותר.

    ואז נוצרה בעיה נוספת!
    כביש בית אורן שלמשל שנים שימש אותי כמגרש המשחקים הביתי נהיה קטן וטכני מדיי. לא שאי-אפשר לתפור אותו כמה פעמים הלוך ושוב, אך כנראה שאיכות האספלט שהולכת ומתדרדרת עם השנים (במיוחד בחצי התחתון) נותנת את אותותיה.
    וכך נדתי סביב העיר הצפונית לבחון מגרש חדש-ישן, שפעם היה גדול מדיי על אופנועים שהיו ברשותי: משמר העמק- עין השופט (6953).
    קשה לתאר במילים כמה מדהים הכביש הזה ל- ZZR, ובייחוד להילוך השלישי שלו. שכיום, אחרי מאות גיחות מעלה-מטה, כל הכביש נתפר על הילוך אחד - ההילוך השלישי, שיודע לספק תאוצות הזויות בטווח מהירויות בין 80-200 קמ"ש(!!) על-פאקינג-הילוך-אחד!
    מדובר בחוויית הרכיבה הכי מזוקקת שהייתה לי אי פעם, שמאפשרת את החיבור הכי רציף בין גוף למכונה והביצועים (שאף פעם לא נמדדו אמפירית, ולעולם לא כנראה) הופכים לחוויית עילוי.

    עד כאן.
    נערך לאחרונה על ידי diesel; 08-10-2018 בשעה 23:48.
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

אשכולות דומים

  1. אגזוזים ומשקף מקוריים ל- ZZR1400
    על ידי diesel בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 24-09-2017, 01:17
  2. התחדשתי ב MT-09 חדש
    על ידי EGEG בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 09-07-2017, 22:58
  3. התחדשתי!
    על ידי Smi1ey בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 15-01-2017, 14:39
  4. התחדשתי !
    על ידי ComanDo בפורום אוף טופיק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 07:50
  5. שנתון 2007 : zzr1400 לעומת gtr1400
    על ידי miki בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 26-01-2016, 20:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO