תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: ק.ט.מ דיו 200/390

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    6

    ק.ט.מ דיו 200/390

    שלום חברים אני רוכב שש שנים על אופנועים והיו בבעלותי המון כלים בין סוזוקי gn 250 חבוט וישן כולל קווסאקי er 500 עתיק וחביב
    ועד הונדה XR 650 שכל עלייה וירידה של בוכנה מורגשת היטב עם מומנט מבורך...
    לאחרונה לצערי מכרתי את הכלי האחרון שלי שהיה ימאהה xt 500 והחלטתי שאני הולך על כלי חדיש יותר כי נמאס לי
    מהכלים הישנים והחבוטים שעברו שמונים ידיים!
    החלטתי שאני צריך כלי חדיש יותר וגם טיפה יותר טכנולוגי..
    הבקשות שלי מהכלי הם אמינות, כוח (הכל יחסי), צריכת דלק זה היתרון משמעותי, ובעיקר הנאה בנהיגה!
    הנסיעות שלי הם פעמיים שלוש בשבוע ובעיקר בכביש שהמהירות לא עולה על 100 קמ"ש ומדי פעם קצת טיולים בסופשים
    וקצת נסיעה על כביש מהיר בסגנון כביש 1
    הרעיון היה לקנות ק.ט.מ דיוק 200 אבל יש בי קצת חשש שהוא יהיה חלש לי ולכן חשבתי גם על הדיוק 390
    מכאן לשם החלטתי שאני קצת ירחיב את האופקים ויפתח את הראש ואלו הכלים שעלו לי לראש ולתקציב:
    ק.ט.מ דיוק 200/390
    ק.ט.מ RC200
    סוזוקי DRZ 400 סופר מוטו
    הונדה cbr 250
    קווסאקי Z250
    קווסאקי וורסיס 650
    זה כל הכלים שעלו לי לראש ולתקציב, אשמח לשמוע חוות דעת מאנשים שהיו להם את הכלים הנ"ל אמינות, צריכת דלק, כוח, יכולת נסיעה בכביש בין עירוני, מחירי טיפולים וכמובן הנאה מהכלי...
    ומבחינת מחירי הביטוח האם יש הפרש משמעותי בין כלי עד 250 סמ"ק לבין וורסיס 650?
    בתודה מראש ושבת שלום
    ה

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    איזה רשיון יש לך? תקציב?

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    6
    יש לי רישיון בלתי מוגבל אך התקציב קצת מוגבל..
    כיוון 15 אבל יכול לחרוג עד 20 במקסימום!

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    לי יש Z250SL, מהירות עד 100 קמ"ש לא תהייה בעיה בכלל וככה גם תשמור על האופנוע לאורך זמן.
    אני אוהב לשייט עד מהירות 115 שהסל"ד בדר כלל ב7K או לפעמים עד 7.5K שזה 115+ (עד עוד 5 קמש). אין בעיה בכלל לנסוע בכביש מהיר, על 110-115
    עד 100 קמ"ש יש מלא כוח, אחר כך זה פחות אבל לא משהו שמפריע בכביש מהיר.(ככה זה כל האופנועים של עד 250 סמ"ק)
    הכלי עד עכשיו אמין, יש לי עליו 10 וחצי אלף קילומטרים אומנם.
    צריכת דלק, בדקתי כמה פעמים ויוצא 1 ל30, כמובן שזה תלוי איך תיסע, אפילו בנסיעה מספקת ומספיק מהירה אפשר להגיע ל 1 ל30 אז זה טוב.

    הבעיה היחידה הייתי לי בהתחלה רק עם הכבל קלאץ שהיה צריך לשחרר או למתוח אותו קצת, אני כבר לא זוכר. זו לא בדיוק בעיה אבל.
    אני מרוצה ממנו מאוד ונהנה. הכלי יותר חזק מכל קטנועי ה 250 למניהם אז זה כיף.


  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    114
    קודם כל אתה מערבב פה סוגי אופנועים שונים, בין אופנוע עם תנוחת מאוד ספורטיבית כמו הארסי 200, לבין דיוק או ורסיס שהתנוחה שונה לחלוטין.
    תחליט עם עצמך מה טתה רוצה ולאיזה תנוחה טתה יותר מתחבר ותחזור אחי
    בינתיים אוכל רק לעזור לך ולהגיד לך בתור אחד שיש לו rc390 וקיבל מהחברה rc200 חלופי ההבדל בכוח הוא עצום, ה200 מרגיש לי עכשיו כמו 125 ומרגיש שהוא לא זז בכלל, שיוט נינוח איתו זה בסביבות 105 קמש סך הכל

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO