רוכב על נייקד כבר שנים. עד 130 קמש, מיגון הרוח לא קריטי ובכביש החוף כנראה שלא יצא לך להגיע למהירויות האלה לעיתים קרובות.
לגבי איכסון - או שתתקין ארגז או שתיקח תרמיל
שלום חברים,
אני רוכב כמעט ורק מנהלתית, סביבות 80 ק׳מ ביום, רובם כל כביש החוף.
בעקבות הבאזז המטורף על ה- 500x עשיתי עליו רכיבת מבחן, אחרי שלא עליתי על אופנוע 6 שנים (רוכב על אקסבו) ואכן היה מרגש מאוד.
אהבתי את הגובה (אני 1.85) והיציבות.
דיי ננעלתי עליו עד שאמרתי, ננסה גם את ה sv650 המוגבל (יש לי a1).
לקח הרבה זמן לחיוך עד שירד לי מהפנים..
הרגשתי שאני מתחבר אליו הרבה יותר, גם פיזית וגם נפשית
עשיתי עוד רכיבה על ה 500x ופייר התרגשתי הרבה פחות.
אני שמח שהביקוש עליו פחות גבוה, כי המחירים שלו מאוד תחרותיים לעומת ההונדה (שכבודה במקומה מונח).
השאלה שלי היא איך מתמודדים עם היעדר מיגון הרוח, במיוחד בנסיעות על כביש החוף, ואילו פתרונות אחסון טובים יש?
(צריך לאחסן מגיני ברכיים בד׳כ, לפעמים עוד כמה דברים קטנים, וקסדה אני יכול לקחת אתי).
מבחינת החסכון; האם יש הבדל משמעותי בין השניים מבחינת צריכת דלק?
תודה
רוכב על נייקד כבר שנים. עד 130 קמש, מיגון הרוח לא קריטי ובכביש החוף כנראה שלא יצא לך להגיע למהירויות האלה לעיתים קרובות.
לגבי איכסון - או שתתקין ארגז או שתיקח תרמיל
תודה
אני עם תיק גב בכל מקרה, אבל הוא עם מחשב וכו׳ אז אין לי שום יותר מדי מקום ספייר.
ארגז יהיה גדול מדי רק בשביל מגינים, לא? וגם קצת מכוער
130 זה סבבה, לא מתכוון להגיע למהירויות גבוהות יותר.. אבל כשעשיתי את את רכיבת המבחן כולה באיילון בת׳א כשהיה יחסית עמוס עדין היה לי קשה עם כל הרוח הזו..
מיגון רוח קצר יעשה את העבודה, ארגז לדעתי נראה בסדר גמור על ה SV במיוחד אם מדובר בגודל סביר ולא ארגז ענקי.
Tracer 900
גם אני על נייקד ובהתחלה זה היה מעייף אבל מתרגלים והשרירים בצוואר מתחזקים :-)
בחנות בארץ או להזמין מחו"ל, לגבי מיגון רוח לא אמור להיות בעייתי, ארגז יהיה יותר קל בארץ, צריך גם להרכיב סבל לארגז.
Tracer 900
צריכת דלק אותו דבר לדעתי... לרוח מתרגלים או קונים מגן. ותיק גב עליך
לוקח די הרבה זמן לשחרר אותו מהמכס ויש 50% תוספת של מע״מ, מכס וכל שאר העמלות. (על המחיר של המגן ומשלוח)
איך אני יודע? אחרי חודש בארץ, השתחרר ה-puig plus ועכשיו אני תוהה אם להרכיב אותו או לא
מצד אחד אני די אוהב את המראה בלעדיו אבל אני אשמח למשהו שיקל על נסיעות בין עירוניות.
קודם שים, סע שבוע ותחזור להגיד איזה הבדל
להוריד תמיד אפשר....
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE