עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 33

אשכול: דעה: אנחנו רוצים ספורט מוטורי אירופאי או הודי?

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    החלמה מהירה לרוכב.
    הרוכב לא נפצע, רק לידיעה

  2. #17
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    אגב, ידיעה שעלתה בדוג"רי מספרת על כך שהוקפאה הפעילות בדלתון עקב המקרה.
    מי האשם? יאיר מסלולים. (מוזר שלא עמותת מסלול...)
    מתי תפסיק הפעילות? אחרי המרוץ. (ככה ילמדו!)
    עד מתי היא תפסיק? עד הודעה חדשה. נחייה ונראה

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    197
    אני חושב שיש פה קצת משחק של חתול ועכבר....
    אם היה הרבה ספורט מוטרי בארץ, המחירים היו יורדים (ציוד מסלול), ואנשים היו מרשים לעצמצם להחזיק בצד.
    כנ"ל המחירים/הנגישות למסלולים/מחירי כלים אפורים וכו, היו נגישים דברים היו נראים כמו במסלולים באמריקה.
    כל שכיר ממוצע יכול להחזיק ציוד ליום מסלול וללכת מתי שבא לו.
    בארץ אתה חייב להיות עשיר/חייך סובבים סביב זה, כדי שזה יהיה לגיטמי להחזיק.

    בשורה התחתונה התמונה של הבחור בג'ינס נראת כמו מישהו שבא חד פעמי למסלול, כמו שהוא נוסע לעבודה או משהו אחר...
    ברגע שהתחום יתפתח בארץ גם המודעות תעלה, יהיה שוק לציוד, תהיה תחרות ומותגים חדשים שהם לא אלפיין וכו.
    אני לא חושב שזה כזה לגיטימי להסתכל בחו"ל איך ולהגיד נו נו נו...
    ברור שזאת השאיפה- שכל מי שעולה למסלול יהיה ממוגן, אבל המדינה עושה 0 מאמץ לתמוך בזה בהיבט הכללי ומודעתי וזה ניכר.
    הדבר הכי בסיסי לדעתי זה לתת /לחייב קורס רכיבה.
    בדיוק כמו שמחייבים כל נהג בקורס נהיגה מונעת אחרי 5 שנים, אפשר לחייב אופנועים בקורס רכיבה מתקדמת אחרי x שנים.... בתקווה שנה שנתיים.
    הצעד הזה לדוגמא יסנן הרבה אנשים שעשו רשיון כדי "שיהיה" ומעולם לא רכבו, אחרי 10 שנים עולים על איזה קטנוע כי התחילו לעבוד בעיר הגדולה ומתפרקים על האספלט (הם כנראה בשלב הקורס יוותרו על הרשיון) , מהצד השני זה יחדד את אלו שכן רוכבים ורוצים לרכב, ויעלה מודעות.
    קיצור לא מאשים את הבחור בג'ינס בלי מגני ברכיים...
    ושלא נדבר על סקוטרמן שכל מבחן היה עם קסדת 3/4...

    זה נכון שצריך להעלות מודעות ולהנגיש פתרונות, אבל לא מסכים עם אופי הכתבה הטיפה מתנשאת


    Sent from my LG-H990 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי משה; 31-08-2017 בשעה 12:18.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    זה רק מוכיח שהבעיה העיקרית היא החומר האנושי והחינוך הלא קיים בכל מה שקשור לתחבורה בארץ.
    עוד לפני שהיו מסלולים כבר אמרו מראש שזה לא יפסיק את ההתגרזונויות והתאונות בכבישים כמו נס הרים וכביש הצפון, אותם ערסים ימשיכו לרכב שם כי זה בחינם לעומת מסלול בכסף, ואותם ערסים גם יבואו למסלול פעם ב... כדי "להשכיב" ולהצטלם לפייסבוק, והנה זה קרה. כל עוד יאפשרו התנהגות כזאת כמו לעלות למסלול בלי ציוד מיגון מינימלי, הסוף ידוע מראש

  5. #20
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    41
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    אגב, ידיעה שעלתה בדוג"רי מספרת על כך שהוקפאה הפעילות בדלתון עקב המקרה.
    מי האשם? יאיר מסלולים. (מוזר שלא עמותת מסלול...)
    מתי תפסיק הפעילות? אחרי המרוץ. (ככה ילמדו!)
    עד מתי היא תפסיק? עד הודעה חדשה. נחייה ונראה
    אין קשר לעמותה, זה היה יום אימון עצמאי של יאיר מסלולים המפעילים של דלתון מטעם ההתאחדות.
    3 רוכבים חדשים שרצו לטעום מסלול.
    הבעיה הייתה באכיפה ופיקוח.
    פאק רציני, יפיקו לקחים.
    מסלול זה לא כביש שכל אחד יעשה כרצונו. חליפה מלאה מיגון מלא זה מאסט.
    כביש- סעו עם גופייה, מסלול מטבעו מזמין רכיבה ספורטיבית, אין מקום לטעויות (אלא אם כן אתה ממוגן כראוי).

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי משה צפיה בהודעה
    אני חושב שיש פה קצת משחק של חתול ועכבר....
    אם היה הרבה ספורט מוטרי בארץ, המחירים היו יורדים (ציוד מסלול), ואנשים היו מרשים לעצמצם להחזיק בצד.
    כנ"ל המחירים/הנגישות למסלולים/מחירי כלים אפורים וכו, היו נגישים דברים היו נראים כמו במסלולים באמריקה.
    כל שכיר ממוצע יכול להחזיק ציוד ליום מסלול וללכת מתי שבא לו.
    בארץ אתה חייב להיות עשיר/חייך סובבים סביב זה, כדי שזה יהיה לגיטמי להחזיק.

    Sent from my LG-H990 using Tapatalk
    לא כך עובד היצע וביקוש.
    ביקוש רב יותר לא בהכרח יגדיל היצע.
    סביר להניח שאם הייתה יותר דרישה, החנויות היו מעלות את המחירים של ציוד ״כשיר מרוץ״ בגלל שמי שרוצה למדוד ולרכוש בארץ הוא לקוח שבוי.

    לחברי הכנסת אין אינטרס לקדם שום דבר דו גלגלי.
    המדינה מרוויחה יותר על רכבים, במיוחד כאלו שעומדים בפקק.

    לצערי אני עם אברי, אתה לא יכול לחנך כלב זקן.

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    197
    מסכים אתכם, אבל עדיין אם ההיצע יגדל המחיר לא יעלה... יש תחרות מחו"ל, עבור ציוד שאינו יומימי התחרות גדולה יותר.

    ונכון שהמדינה לא מרוויחה מזה, והיא גם לא מרוויחה מתמא 38, ודברים אחרים...
    לא הכל זה כסף, וכן צריך לתת למישהו שם בעיטה בתחת ולהזיז דברים.
    למדינה יש אינטרס ברור להעביר רוכי רכב לדו גלגלי, בצורה בטוחה.
    כל הערים הגדולות לא עומדת בזה... זה עניין של זמן עד שזה יגיע

    Sent from my LG-H990 using Tapatalk

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי משה צפיה בהודעה
    ונכון שהמדינה לא מרוויחה מזה, והיא גם לא מרוויחה מתמא 38, ודברים אחרים...
    Sent from my LG-H990 using Tapatalk
    בכלל לא, רק פי 3 ארנונה על אותו מגרש (פי 3 דירות על אותו בניין), מס שבח על כל הדירות החדשות, היטלי השבחה לישנות, וזה בקטנה בלי להכנס לעומק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה צפיה בהודעה
    למדינה יש אינטרס ברור להעביר רוכי רכב לדו גלגלי, בצורה בטוחה.
    כל הערים הגדולות לא עומדת בזה... זה עניין של זמן עד שזה יגיע
    Sent from my LG-H990 using Tapatalk
    אתה חי בארץ? במידה וכן או שאתה תמים או שאתה לא כ"כ מבין את האינטרסים של מנגנוני האוצר של המדינה.

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    197
    אולי לא הדוגמא הכי טובה... אבל לא הכל כלכלי... אני רואה שהטענות שלכם נכונות... אבל אני לא מאמין שזה המצב....
    יותר מידי אופטימיות אולי...

    Sent from my LG-H990 using Tapatalk

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    LIVE AND LET LIVE
    כל אחד שירכב איך שבא לו.

  11. #26
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    LIVE AND LET LIVE
    כל אחד שירכב איך שבא לו.
    בכביש כן.
    במסגרת ספורטיבית לא, תאר לך מתאגרף שלא בא לו על כפפות.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    לי רק חורה דבר אחד..... הבחירה בין אירופאי להודי... הלו! בתחום הדו גלגלי הודו גדולה עלינו מי עשרות מונים.
    מבחר עצום של כלים, מחירים ברצפה, ליגות מרוצים ומסלולים, מיליוני רוכבים והממשל שלהם לא מנסה לז*** את ציבור הדו גלגלי.

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    לי רק חורה דבר אחד.....
    בהחלט
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  14. #29
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    לי רק חורה דבר אחד..... הבחירה בין אירופאי להודי... הלו! בתחום הדו גלגלי הודו גדולה עלינו מי עשרות מונים.
    מבחר עצום של כלים, מחירים ברצפה, ליגות מרוצים ומסלולים, מיליוני רוכבים והממשל שלהם לא מנסה לז*** את ציבור הדו גלגלי.
    בהודו יש מיליארד אנשים, והמדינה מזיינת את כל בציבור במידה שווה.

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    הודו וישראל בנות אותו הגיל, בוא נשווה את מצב התחבורה הציבורית לדוגמא.
    אברי, המדינה בהודו ממש לא מזיינת את כולם באופן שווה. המעמד העליון חי שם כמו מלכים, עם רחובות מצוחצחים ובלי פרות או קבצנים שמסתובבים להם ברחוב. שני רחובות ליד אפשר למצוא מאות שישנים ברחוב, פרות וכלבים שמסתובבים כמו ברפת, וביוב זורם חופשי. פערי המעמדות וההבדל במידת התערבות המדינה הוא עצום!

אשכולות דומים

  1. מחפש מנוע של Kawasaki KLX 2001 דגם אירופאי הזרקה
    על ידי inSection בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 13:39
  2. ספורט מוטורי.
    על ידי johnny drama בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-12-2015, 08:13
  3. Kx450f דגם אירופאי
    על ידי KX_BOY בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 10:26
  4. טור עורך: אין ספורט מוטורי, אין מסלול
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-08-2015, 18:09
  5. ספורט מוטורי בשמיים, תופס?
    על ידי עמרי גוטמן בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 11-08-2015, 16:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO