שמעתי בזמן האחרון על כמה סיפורים "פאדיחות" שקרו עם סטפן במהלך השנים, שכללו בדיקת שלדה לא מקצועית שהתברר שהשלדה הייתה שבורה וכולל בדיקת מנוע עם קומפריסה שהמנוע שבק חיים לאחר מכן, סטפן בהיותו נותן אחריות ברמה שהוא אכן מתחייב לקנות את האופנוע אם התקלה קרתה באשמתו.
לכן נראה לי שהוא ירד מעניין בדיקת הקומפריסה בשביל לא להתחייב על המנוע שילך לעולמו כמה ימים אחר כך, כמובן גם מהסיבה שמדובר בעוד עבודה של שעת עבודה, פירוק, בדיקה והרכבה שיכולה ליצור גם תקלת מנוע עקב הוצאת הפלאגים.
במחיר שהוא דורש לעומת הבדיקה שהוא מבצע, מצאתי שיש אלטרנטיבות יותר טובות ממנו, למרות שהפדנטיות שלו היא מהטובות בשוק והוא מהבודדים שיש להם את המכשיר לבדיקת שילדה.
שכל אחד יעשה את בחירתו הוא.


ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
מצטרף ללוקי, במשך השנים סטפן הומלץ רבות עקב היותו איש מקצועי ופדנט (ואכן הוא כזה) ויצא לי לבדוק אצלו כלי שקניתי.

כמו בכל אופנוע, ובמיוחד במנועי 4 ציל' בשורה, בדיקת קומפרסיה ולחץ הפוך הן דבר מחייב אך סטפן אינו מבצע בדיקות אלו.
וכאשר שאלתי מדוע לא, התשובה היתה "כי אין לי כוח", ללא פילטר מילולי כי ככה סטפן, הוא הסביר שהדבר לוקח לו הרבה זמן והוא כבר לא מבצע את הבדיקות הנ"ל כי פשוט זה לא בא לו. לכן לפני שמישהו לוקח אליו לבדיקה אופנוע שייקח בחשבון שזה המצב וצריך לקבל אותו.
הבדיקה לא מהזולות ואפילו מהיקרות, ואם מגיע כלי עם בעיית מנוע כלשהי והדיאגנוסטיקה היחידה שניתן יהיה לעשות היא ע"י שמיעה - זה עדיין לא שווה את הכסף.

מעבר, הבדיקה נעשתה במקצוענות יתרה וניתן הסבר מפורט על ליקויים שנמצאו ובלאי של שאר מערכות האופנוע באופן מעולה.