גלגל השיניים של הסטרטר.
מבט עילי.
גל הארכובה נשלף.
והינה הסיבה שבגללה יצאנו למשימה,טוב שיצאנו.
שימו לב לזוהמה.
מתחילים.
מסירים את משאבת השמן מהקייס הקטן ומתחילים לנקות
ניקיתי את הקייסים בשיטה הסודית...הלא היא מברשת צבע ואוקטן 95.
שימו לב לברק - אצבעון השמן,סליחה "מסנן" השמן.
כי בשביל מה להחליף את השמן פעם ב...תקופה סבירה אם אפשר כל 3?
משדכים ביניהם,איזה זוג יפה.
הקייסים מוכנים להרכבה.
משאבת השמן וציר משאבת המים.
מכניסים חזרה.
אז מה עושים עם משקעי השמן? - מורידים אותם בדרמל.
ואת האטם הישן מסירים לחלוטין.
כן,זה לא הכי אסתטי ולא יסודי אבל נפתרנו מהם,בלי נזק מכני או עבודה קשה.
גל הארכובה משקיף על הנעשה..
עוברים לבוכנה,משקעי השמן\פיח הורדו באותה שיטה כמו בראש והטבעות הישנות הוסרו.
הדבר המעניין היה שטבעות הדחיסה היו בריאות אבל רינג השמן...היה טחון לגמרי - דבוק למגרעת שלו.
והחרירים (לטבעת השמן יש חרירים בגב הבוכנה ע"מ שהשמן יעבור דרך הטבעת)...היו סתומים לגמרי!
שימו לב לגוון בתחתית הטבעות - הדבר מעיד על שרפת שמן (כשל בטבעת השמן כמו שאכן התגלה) לפי הגוון, ויכול להעיד גם על פריצה משמעותית בתא השרפה ברמת בוכנה גוון שונה מעט אם אני לא טועה.
בכל אופן במקרה שלי הבעיה כנראה בטבעות כי הצילינדר נראה תקין אבל,במקרה אחר יכול גם לגרום לפריצה המדוברת.
מקווה שטבעות יפתרו את זה...
ההרכבה.
שקיימנו והגיענו לזמן הזה!
גל הארכובה מורכב חזרה.
במנוע הזה אין אטם וההוראה היא לחומר אטימה שעולה 200 שקלים,מפאת עלות הכלי הסתפקנו בחומר אטימה שעלה 20 שקלים..אבל של loctite!
![]()