תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: תרמוסטט רדיאטור KTM EXC300 2001

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    23

    תרמוסטט רדיאטור KTM EXC300 2001

    הזמנתי צינורות חדשים לרדיאטור, הצינורות שהגיעו שונים ממה שהיה מורכב על האופנוע,
    רציתי לדעת אם אפשר לוותר על ה"תרמוסטט",
    לפי מה שהבנתי, הוא מיועד לאזן טמפרטורות בין שני צידי הרדיאטור באזורי רכיבה שהטמפ' בהם נמוכות.
    rad_hoses_new.jpgrad_hoses.jpg

    תודה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לא הבנת נכון.
    התרמוסטט נועד לשמור על טמפ' שרפה נכונה,ביטול התרמוסטט יוביל לטמפ' תנודתית שמעלה צריכת דלק ובלאי מכני.
    אל תוותר עליו.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    23
    תודה,
    פתחתי אותו ובתכלס אין שם כלום חוץ ממעבר נוזל קירור,
    בסך הכל חתיכת פלסטיק שמעבירה נוזל משני הרדיאטורים לתוך המנוע.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    וזה בדיוק מה שהוא עושה מאט זרימת נוזל מהמנוע לקירור וככה שומר על הטמפ'.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    23
    אה הא!
    הבנתי
    תודה רבה

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    23
    שאלה נוספת - הבנתי שיש שני סוגים של ראדיאטורים לשנתון הזה:
    FOR-font-b-KTM-b-font-250-font-b-300-_EX.jpgALL-ALUMINUM-RADIATO-font-b-KTM-b-font-125-200-250-font-b-300-b-font_EX.jpg
    הישן שלי נראה כמו הראשון, החדש נראה קצת שונה במיקום החיבור בצד ימין,
    יש מצב שקיבלתי את הרדיאטור הלא נכון?

  7. #7
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    התרמוסטט רלוונטי שהמנוע קר,הוא סגור יש חריר קטן שדרכו יש זרימה.
    ברגע שמתחיל התרמוסטט נפתח.

    אני בטלתי את הטרמוסטט אצלי עבור יוניט הפעלה לוונטה.

    מה שעכשיו קורה בפועל,למנוע לוקח עוד דקותיים להגיע לטמפרטורת עבודה.

    אולי בהזרקה הייתי נמנע מלהוציא תרמוסטט וגם לא בטוח.

    @

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    מאחר וחלק משמעותי מהבלאי במנוע נוצר בשלב שבין ההנעה לבין ההגעה לטמפרטורת העבודה, להארכת הזמן הזה בדקותיים עלולה להיות השלכה משמעותית על הבלאי.

  9. #9
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    מנוע קר טולרנסים קטנים...
    בלאי ושחיקה נוצרים מעל! לטמפרטורת עבודה.



    @

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    בדיוק הפוך חביבי...
    כשהמנוע קר המרווחים גדולים, כדי להשאיר לבוכנה (ולחלקים נוספים) מקום להתרחב כשהיא מתחממת מבלי להתפס בצילינדר.
    בנוסף, השמן צמיגי יותר וגם לא מפוזר בכל מקום כמו שצריך (למרות שזה ספציפית מסתדר די מהר, הרבה לפני שהגענו לטמפרטורת עבודה).

    כמובן שנזקים ייווצרו אם נעבוד מעל טמפרטורת עבודה, אבל אם מערכת הקירור תקינה זה לא אמור לקרות עקרונית, ואם זה קורה מדובר בתקלה. אין לזה שום קשר לתרמוסטט.
    זה כמו להגיד שהבלאי והשחיקה נוצרים כשאין מספיק שמן במנוע...

  11. #11
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    בילבול במקלדת...
    מנוע קר טולרנסים גדולים.

    ומה שאמרת...

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    Ey@l מטעה.
    התרמוסטט רלוונטי כל זמן שהמנוע עובד ולא רק על מנוע קר,בלי תרמוסטט לעיתים כלל לא תגיע לטמפ' עבודה,על אחת כמה וכמה בהזרקה ששם התערובת תלויה בטמפ' המים והנזק המצטבר למנוע יהיה גדול יותר.
    לטמפ' השפעה על השרפה ועל המרווחים - מרווח לא נכון מגביר חיכוך לא רצוי ומקצר את חיי המנוע,טמפ' שרפה קרה מידי גורמת לבזבוז דלק ומחסור בכוח.
    בשביל להוציא מהמנוע את התפוקה הטובה ביותר עלינו להפעיל אותו בטווח טמפ' נכון וקבוע ובלי תרמוסטט זה בלתי אפשרי.

  13. #13
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    לא השתנה כלום...

    הכל אותו הדבר,חבל על זמן!

    @

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ey@l צפיה בהודעה
    לא השתנה כלום...

    הכל אותו הדבר,חבל על זמן!

    @
    מצטער אם נפגעת.
    ברוכים השבים...?

אשכולות דומים

  1. מחפש מזלג קדמי ל KTM EXC 300 2001
    על ידי adidas21 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-07-2017, 15:28
  2. מחפש מזלג קדמי ל KTM EXC 300 2001
    על ידי adidas21 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-07-2017, 15:24
  3. B&W 250 חור בצינור רדיאטור
    על ידי moshe636 בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 14-05-2017, 18:18
  4. Gpz / kle - רדיאטור זהה לחלוטין?
    על ידי odesa בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 28-10-2015, 14:39
  5. למכירה - er5 2001
    על ידי TBenjo בפורום פורום מכירה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26-10-2015, 19:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO