תשמע... אופנוע של 220+ קילו, עם דיסק בודד פשוט וקאליפר חד-בוכנתי לא הולך לבלום טוב, נקודה.
אם אתה רוצה להגיע למשהו שמזכיר אופנוע מודרני - תאלץ להתקדם למערכת בלימה עם שני דיסקים ואליפרים דו-בוכנתיים. זה המינימום, המקסימום הוא התאמת דיסקים וקאליפרים של RR כלשהו. זה מיד יביא אותך למצב שבו תרגיש את מגבלות הפרונט והשלדה.

מבין האופציות שמנית, השתיים האחרונות הכי הגיוניות. אבל... בשביל זה קנית אספנות? כדי לקסטם אותו ולהרחיק אותו מהמקור?
אם כן - אז למה שלא תנסה כבר להתאים פרונט של הורנט 600/900 או למשל - של CB1100 (החדש)?