בגדול בועות של שמן (להבדיל מבועות בשמן מנוזל אחר) זה נורמלי.
יש אופנועים שיותר ויש שפחות, בעינית שמן של הוי סטרום 1000 שהיה לי עם 6000 ק"מ בלבד ראו הרבה בועות, לא הייתה אכילת שמן או נזילה של נוזל קירור.
שלום וברכה,
עשיתי בדיקת שמן היום, נסעתי 3-4 דקות בתוך החניון כדי לחמם את המנוע, ואז בדקתי במדיד.
מפלס השמן היה טוב, מעט מעל האמצע, אבל היה מלא בועות..
האם זה תקין ?
nc700x ידני
עשיתי טיפול קטן לפני 3,000 ק"מ והחלפתי שמן ופילטר.
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
בגדול בועות של שמן (להבדיל מבועות בשמן מנוזל אחר) זה נורמלי.
יש אופנועים שיותר ויש שפחות, בעינית שמן של הוי סטרום 1000 שהיה לי עם 6000 ק"מ בלבד ראו הרבה בועות, לא הייתה אכילת שמן או נזילה של נוזל קירור.
שמנים מהונדסים למניעת הקצפה כי איפה שיש בועות אוויר אין שמן.
אבל כן בד"כ תמצא בועות קטנות אחרי שהמנוע עבד ואין בעיה עם זה.
רק שים לב לצבע הבועות ואם זה מתחלק לשכבות לבנות חלביות.. במקרה כזה ישמצב שהתערבב לך מים בשמן ואז צריך לבדוק מאיפה מגיעים המים למנוע.
חשבתי שאתה מתכוון להשאיר את פתח מילוי השמן ללא המכסה.
כן הגדרת את זה יפה אבל מערכת השימון היא לא מערכת סגורה כמו מערכת הבלימה, לקראנק יש נשם ואוויר נכנס כל הזמן ככה שאין מה לנקז.
בועות אוויר בשמן זה נורמלי, רוב האופנועים שהיו לי היו או חדשים או משומשים עם כמה אלפי קילומטרים בודדים, חלק הראו יותר (וי סטרום 1000 הדגם הישן) וחלק לא הראו כלום (קטמ SMT), זה גם מאד תלוי איפה העינית ממוקמת
Sorry mister perfect who's never wrong