אוףףףףףף.
שוב צריך לספר מה זה יוסאנג...
צריך לעשות פוסט אחד ולתת קישורים.
בקצרה: אפונוע באיכות בינונית. גיר קשה, ברקסים מאובנים וחלשים בכל הדגמים פרט ל-R (עם הדאבל דיסק).
מתלים לא משהו (בנייקד וב-R, מניח שב-GV המצב עוד יותר רע).
מצד שני - עלויות תחזוקה נמוכות - צריכת דלק (במדידה שלי) 1/25-1/27 בשיוט רגוע, חלקים זולים (בחו"ל, בארץ הם עולים כמו דוקאטי), טיפול כל 4 אלף (קל ופשוט לביצוע, הכל מאוד נגיש).

אם לקנות את האופנוע בזול, הוא יכול לשמש כלי תחבורה פרקטי מאוד, ולהמשיך לנסוע לאורך זמן - כל עוד שומרים על כמה כללים:

*לא קורעים את המנוע. בכלל. שיוט על 110 על השעון, יותר מזה לעקיפה קצרה בלבד ומיד לסגור גז.
מי שמבלה זמן רב בפול גז בניסיון לסחוט עוד כמה קמ"שים, מביא להתחממות יתר, בעיקר בצילינדר האחורי. במקרה הטוב זה נגמר בבוכנות ורינגים, במקרה הגרוע - חלון בבלוק. מצד שני - אחד היוסאנגים שהיה בחבר'ה (אופנוע שמור שלא נקרע) נמכר עם 68 אלף ק"מ, לדעתי עדיין בוכנות מקוריות.
הערה: לדעתי, ה-GV עבד בסל"ד גבוה יותר מהאחרים שלו עקב יחס העברה שונה, מה שיוריד את המהירות השימושית שלו לאיזור ה-100. לא כיף.
* שמן ופילטר מחליפים כל 4, לפי הספר. לא כל 5, לא כל 6. בורג הריקון מצוייד במגנט, ומבט על מצבו של המגנט יסביר למה אני חושב כך. כמות שבבים כזאת לא ראיתי בשום מנוע אחר שעובר שימוש "סטנדרטי".
*אחת ל-20 אלף (בערך, לא תורה מסיני. מהספר אפשר להתעלם, הוא דורש כל 4 לדעתי) - עושים כיוונון שסתומים. זה באסה - צריך לפרק 2 מכסי שסתומים, 4 קאמשאפטים וכו'. אבל עושים פעם אחת, וזה להרבה זמן.
*אם מדובר בדגם 07'-08' - להחליף מותחני טיימינג לחדשים (של 09'+), אלא אם ידוע לך בוודאות שזה בוצע כבר.

נקודות נוספות:
* הבולם האחורי מתחיל לנזול בד"כ בסביבות ה-50 אק"מ ודורש החלפה.
*הקאליפרים נוטים להיתפס בעמידה ממושכת עקב בוכנות שמחלידות.
*ישנם מספר מחזירי שמן שנוטים להיפרץ. כמעט ולא תראה יוסאנג ללא הזעה/נזילה באיזור רגלית ההילוכים, למשל.
*מערכת הפליטה המקורית נוטה להחליד ולהתפרק.
*בתי המתגים, כפתורים וכו' נשחקים במהירות. בעיות חשמל מופיעות מוקדם יחסית ובשפע.

היוסאנג הוא לא אופנוע טוב או מהנה במיוחד (מביניהם, ה-R הכי מוצלח מהבחינה הזאת).
עם זאת, הוא תחליף לא רע לקטנוע - למי שרוצה להתחיל לרכב בזול ועל הילוכים.