תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: מחפש חוות דעת על היוסאנג GV250 - לרוכב מבוגר מתחיל

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363

    מחפש חוות דעת על היוסאנג GV250 - לרוכב מבוגר מתחיל

    שלום חברים.
    קצת קונטקסט - לאחר שנה של טסטים, הפסקות ומעבר בין מורי נהיגה, בשעה טובה אבי הוציא רשיון A1 וכרגע הולך אחר החלום ומעוניין לרכוש את אופנוע הקרוזר הראשון.
    בדקנו אינספור אופציות. האופנוע אמור להיות זמני, לכשנה בלבד, עד להוצאת רשיון ה-A ומעבר לדבר האמיתי - הארלי דיווידסון פאטבוי. עם הרצון לשמור על תקציב נמוך, סרקנו את השטח ולאחר הרבה דגמים שנפסלו משלל סיבות (דרגת רשיון, זמינות חלפים, מחיר/סחירות וכדומה) נחתנו על ה-GV250, קרוזר קטן ונחמד עם כ-30 סוסים שכביכול ישייט על 110 ללא בעיה.

    הדרישות מהאופנוע הינן כאלו - לשמש ככלי תחבורה יומיומי מזכרון יעקב לאור עקיבה (קצת פחות מ-10 ק"מ לכיוון, דרכים עירוניות), נסיעות חד-שבועיות מזכרון יעקב לאשדוד וחזרה (כ-100 ק"מ על כביש מהיר), טיולי סופ"ש רגועים בקצב של 100-120 קמ"ש, משקל לא מאיים, מנוע אמין, כלי שבעצם יהיה "בית ספר לנהיגה" לאבא שלי, שירגיל אותו לתנוחה הקרוזרית, לתמרון בין רכבים, לרכיבה בעצם. שמעתי הרבה דברים רעים על הדגמים הישנים, אבל ממה שהבנתי משנת 2013-14 הבעיות הקודמות נפתרו ומדובר בסה"כ בכלים די אמינים, בייחוד אם מדובר בכלי זמני.

    הייתי שמח לשמוע מאנשים שרכבו על הכלי, רצוי כאלו שהיה אחד בבעלותם לתקופה. אני מדבר על הדגמים החדשים, הישנים פחות אקטואליים. ובבקשה, בלי "לחבר של דוד של אבא שלי היה מכר שהיה לו אחד" - בלי שמועות בבקשה, רק עובדות.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    93
    כלי בסיסי שיעשה את העבודה, אחי רכב על כזה כשנתיים בלי בעיות יוצאות דופן (היה סיפור עם מותחני טיימינג פעם אבל אני חושב שזה בדגמים המוקדמים יותר)
    סה"כ בהחלט נראה ומרגיש כמו גרסא מוקטנת של הדבר האמיתי - סוד קטן: זה לא כרום אלא פלסטיק.
    מה שהייתי בודק בעיקר זה מה סטטוס השירות והיבואן בארץ - מבחינת חלקים וחלפים לשוטף.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    היבואן, לפחות ממה שהבנתי מחבר שהחזיק את אותו האופנוע רק בדגם 125 סמ"ק, עם זמינות חלפים גבוהה ויחס די אדיב.

    ותודה על התגובה. אתה חושב שלדרישות שפירטתי הוא יתאים?

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אישית אם אתה מסתובב על כבישים מהירים/בין עירוניים הייתי מחפש כלי שיהיה מסוגל לשייט על 130 עם רזרווה שיהיה להאיץ אם צריך.
    כשהיה לי הXV950 מאוד סבלתי מהעובדה שמהירות השיוט הייתה 110 ושכלי הרכב מאחורי מהווים איום. ( היה לו כח להאיץ אבל מעבר ל 110 התחושה הייתה של מלחמת השרדות מול האופנוע )

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אישית אם אתה מסתובב על כבישים מהירים/בין עירוניים הייתי מחפש כלי שיהיה מסוגל לשייט על 130 עם רזרווה שיהיה להאיץ אם צריך.
    כשהיה לי הXV950 מאוד סבלתי מהעובדה שמהירות השיוט הייתה 110 ושכלי הרכב מאחורי מהווים איום. ( היה לו כח להאיץ אבל מעבר ל 110 התחושה הייתה של מלחמת השרדות מול האופנוע )
    אני לא חושב שזה בהכרח נכון. עם ה-GS500 רוב הזמן אני על 120 שזה יותר מהיר מרוב התנועה. בקצב של 110 על הימני אני יושב עם קצב התנועה בצורה אחידה מבלי להרגיש איטי (כמובן שעם 500 סמ"ק וכמעט 50 סוסים יש לי קצת יותר רזרבה לעקיפה מ-250 אבל בגדול התחושה זהה).

  6. #6
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    כבעלים של יוסאנג אני יכול להעיד על היבואן (א.ש.ל)שיש לו שירות אדיב, מחירים סבירים מינוס, ומענה טכני לשאלות .

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    מה לגבי ההונדה רבל? ה500 נכנס ברשיון, המנוע מוכר ואמין מאוד.

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    מה לגבי ההונדה רבל? ה500 נכנס ברשיון, המנוע מוכר ואמין מאוד.

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    אם מדובר בכלי זמני חבל על הכסף כי הרבל הגיע רק השנה ואין יד שניה.

    אני ממליץ עליו בחום (רוכב על אחד כזה כבר יותר מחודשיים). אחלה קרוזר תקציב, אבל לא הייתי משקיע בו כאופנוע מעבר

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    אני,כבעל של250 יכול להסכים עם lokimonster.
    המהירות על כבישים עולה,במיוחד קטע לכיוון אשדוד.
    110 שם-לא מספיק כי תנוע די מהירה,מדי פעם יש צורך
    להאיץ .
    בנתיב ימני הרבה רכבים כבדים-שזה גם מסוכן.
    לא היתי בונה על 250
    10 ק"מ לכיוון, דרכים עירוניות
    זה בטח סבבה

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    אוףףףףףף.
    שוב צריך לספר מה זה יוסאנג...
    צריך לעשות פוסט אחד ולתת קישורים.
    בקצרה: אפונוע באיכות בינונית. גיר קשה, ברקסים מאובנים וחלשים בכל הדגמים פרט ל-R (עם הדאבל דיסק).
    מתלים לא משהו (בנייקד וב-R, מניח שב-GV המצב עוד יותר רע).
    מצד שני - עלויות תחזוקה נמוכות - צריכת דלק (במדידה שלי) 1/25-1/27 בשיוט רגוע, חלקים זולים (בחו"ל, בארץ הם עולים כמו דוקאטי), טיפול כל 4 אלף (קל ופשוט לביצוע, הכל מאוד נגיש).

    אם לקנות את האופנוע בזול, הוא יכול לשמש כלי תחבורה פרקטי מאוד, ולהמשיך לנסוע לאורך זמן - כל עוד שומרים על כמה כללים:

    *לא קורעים את המנוע. בכלל. שיוט על 110 על השעון, יותר מזה לעקיפה קצרה בלבד ומיד לסגור גז.
    מי שמבלה זמן רב בפול גז בניסיון לסחוט עוד כמה קמ"שים, מביא להתחממות יתר, בעיקר בצילינדר האחורי. במקרה הטוב זה נגמר בבוכנות ורינגים, במקרה הגרוע - חלון בבלוק. מצד שני - אחד היוסאנגים שהיה בחבר'ה (אופנוע שמור שלא נקרע) נמכר עם 68 אלף ק"מ, לדעתי עדיין בוכנות מקוריות.
    הערה: לדעתי, ה-GV עבד בסל"ד גבוה יותר מהאחרים שלו עקב יחס העברה שונה, מה שיוריד את המהירות השימושית שלו לאיזור ה-100. לא כיף.
    * שמן ופילטר מחליפים כל 4, לפי הספר. לא כל 5, לא כל 6. בורג הריקון מצוייד במגנט, ומבט על מצבו של המגנט יסביר למה אני חושב כך. כמות שבבים כזאת לא ראיתי בשום מנוע אחר שעובר שימוש "סטנדרטי".
    *אחת ל-20 אלף (בערך, לא תורה מסיני. מהספר אפשר להתעלם, הוא דורש כל 4 לדעתי) - עושים כיוונון שסתומים. זה באסה - צריך לפרק 2 מכסי שסתומים, 4 קאמשאפטים וכו'. אבל עושים פעם אחת, וזה להרבה זמן.
    *אם מדובר בדגם 07'-08' - להחליף מותחני טיימינג לחדשים (של 09'+), אלא אם ידוע לך בוודאות שזה בוצע כבר.

    נקודות נוספות:
    * הבולם האחורי מתחיל לנזול בד"כ בסביבות ה-50 אק"מ ודורש החלפה.
    *הקאליפרים נוטים להיתפס בעמידה ממושכת עקב בוכנות שמחלידות.
    *ישנם מספר מחזירי שמן שנוטים להיפרץ. כמעט ולא תראה יוסאנג ללא הזעה/נזילה באיזור רגלית ההילוכים, למשל.
    *מערכת הפליטה המקורית נוטה להחליד ולהתפרק.
    *בתי המתגים, כפתורים וכו' נשחקים במהירות. בעיות חשמל מופיעות מוקדם יחסית ובשפע.

    היוסאנג הוא לא אופנוע טוב או מהנה במיוחד (מביניהם, ה-R הכי מוצלח מהבחינה הזאת).
    עם זאת, הוא תחליף לא רע לקטנוע - למי שרוצה להתחיל לרכב בזול ועל הילוכים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ציטוט נכתב במקור על ידי zoharrad צפיה בהודעה
    אם מדובר בכלי זמני חבל על הכסף כי הרבל הגיע רק השנה ואין יד שניה.

    אני ממליץ עליו בחום (רוכב על אחד כזה כבר יותר מחודשיים). אחלה קרוזר תקציב, אבל לא הייתי משקיע בו כאופנוע מעבר

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    אני מתחשב בזה שאביו של פות"ש רק עשה רשיון A1, כלומר... יש לו שנה עד רשיון A, הוא בכיף יכול לשים לעצמו יעד של שנתיים וחצי עד להארלי שהוא רוצה.
    שנתיים וחצי של חיים טובים עם הרבל זה כבר עסקה מוצלחת יותר ואולי בשקלול של הכל יותר משתלם (מלבד הביטוח)

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    הוא בכיף יכול לשים לעצמו יעד של שנתיים וחצי עד להארלי שהוא רוצה.
    אז למה להעניש את עצמך ב250?
    עם גישה כזות אפשר ללכת ישר לכוון ...נגיד 883 מוגבל

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    הבחור מדבר על אופנוע בתקציב של 10-12 (זה בערך מה שאמור לעלות GV משומש). רבל עולה כמעט 50. יש הבדל "קטן" במחיר.

    אתן את השנקל שלי לנושא בחירת הדגם:
    עם כל הכבוד לחלום על "קרוזר", קאסטום קטנים הם פשוט אופנועים גרועים. אין להם את הסולידיות ותחושת ה"ברזל האמיתי" של הכלים הגדולים שהם מחקים, ואין להם את השימושיות של אופנועי הכביש הקטנים בנפח הזה.
    לכן ידידי, הייתי מציע לך להוציא A, להתקדם לאופנוע פול-סייז, ולהוריש לאביך את העז. היא תעשה עבודה טובה בהרבה מיוסאנג 250, ומהרושם שלי - האופנוע שלך במצב סביר סה"כ. כבונוס - מדובר באופנוע שאתה כבר מכיר, ויהיה לכם קל לתחזק אותו.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    תודה על התגובות.

    KKatkov - אפ אפ אפ, עד העז שלי. נתתי לו לרכב עליה מספר פעמים, הוא לא אוהב את תנוחת הרכיבה הספורטיבית, המנוע חביב לו אבל עם התנוחה הוא לא יכול להסתדר. מה גם שהעז היא שלי, ובעוד פחות מחצי שנה אני מתחיל ללמוד לתואר ראשון ויישרתי לה קו ברמה מלאה (אחרון החלקים, הטיימינג והמותחן, בדרכם מיפן בעודנו מדברים, שאר האופנוע במצב תצוגה), אז למשך 3-4 השנים הקרובות היא תהיה שלי...מה גם שמתכנן לה טיול לא קטן אחרי התואר.

    מהתפל חזרה לעיקר - בסיסי, בינוני וקל לאחזקה זה מה שאנחנו מחפשים. גם על פג'ו אומרים הרבה דברים רעים...גם לאבא וגם לסבא יש פג'ו, וטפו טפו נוסעות בלי בעיות כבר מספר שנים. אם משייט על 110? נסתדר עם זה. בינינו? גם הבולמים של העז לא משהו, לומדים לחיות עם זה ולעשות את המיטב מהכל.

    תודה חברים
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




אשכולות דומים

  1. (כע)מחפש המלצה לאופנוע וציוד רכיבה לרוכב מתחיל
    על ידי Thelegend בפורום פורום ציוד
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 08-12-2016, 21:27
  2. מחפש חוות דעת GS500F 2005 לרכוב מתחיל
    על ידי Gamer בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-09-2016, 22:37
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-09-2016, 21:28
  4. מחפש אופנוע ראשון, קרוזר מתאים ל-A1, לרוכב מבוגר
    על ידי TundraOG בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 31-08-2016, 09:48
  5. אופנוע חדש לרוכב מתחיל
    על ידי Zollo15 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 00:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO