תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: על דרוזי בטיחותי מדיי כבר שמעתם?

  1. #1
    Junior Member הסמל האישי של DRUZI
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    28

    Unhappy על דרוזי בטיחותי מדיי כבר שמעתם?

    אם לא, הנה הזמן שתשמעו (יותר נכון לאמר תראו).
    דרוזי 400 דגם ה s, מקורי לחלוטין. לא אגזוזים\פילטרים\קרבורטורים. כמו שיצא מהסוכנות של עופר אבניר ב 2005 - ככה היום. אוליי עם נקודות חלודה פה ושם...
    כשאני נוסע לבד, הוא אוכל גזים בלי בעייה. ווילי'ז זריקות דאבל קלאצ'ים. ממש חייל!
    כשאני עם רכוב\רכובה(אישתי) כאשר אני מאיץ, יש מן השהייה בטורים גבוהים. כאילו הדלק מפסיק לזרום לשניה וחוזר.
    בדקתי כמה פעמים. זה קורה רק בהרכבה. יש למישהו רעיון? או שהאופנוע פשוט מפחד שהרכוב יעוף אחורה?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    מה אתה רוצה לא הבנתי.
    תנסה שוב.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    הוא טעה בצבע של הכדורים

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    בתור אחד שלקח את הכדורים בצבע הנכון הכוונה של פות"ש היא כזו...

    הדרוזי פיתח בינה מלאכותית, הוא יודע מתי אפשר להשתגע עם הרוכב ומתי לא. כשהוא מרגיש שיש עליו רק רוכב אחד, הבעלים לצורך העניין אז הוא יודע שאפשר להשתובב ולהשתולל, כי אנחנו במוד סוליקו. אבל כשיש מורכב/ת. צריך להתנהל באחריות כי זה כבר לא הבעלים לבד יש איתו עוד מישהו, אז הדרוזי מתנהג בצורה יותר שקולה, הוא לא ממהר להפציץ עם כל הכוחות שלו..אלא אפילו כשנותנים לו בגז הוא אומר: "רגע רגע... יש פה עוד מישהו, אבל הנה נתתי לך קצת בגז שתבין שאני עדיין פה"

    זה בערך נראה לי העניין אבל כל זה זה לגבי דרוזי לא משופר, מקורי מהחברה.
    אחד ששיפרו לו את הצורה, שיבשו אותו לגמרי, לא אכפת לו מי נמצא עליו, ברגע שנתנו גז זהו..הוא מרביץ. סוס פרא..

  5. #5
    Junior Member הסמל האישי של DRUZI
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    28
    טוב, הבנתי. במוד יותר רציני.
    יש ברשותי אופנוע מסוג Suzuki DRZ400S. יש בו תקלה כנראה.
    כאשר יש רוכב אחד בלבד היא לא מופיעה, אלא רק כאשר יש רוכב+רכוב.
    הבעיה היא כזאת - כאשר מאיצים כשיש על האופנוע רוכב בלבד, הוא מאיץ בצורה לינארית.
    כאשר, מאיצים כשגם הרכוב נמצא, יש מן השהייה או גיהוק בזמן שהטורים מטפסים. מרגיש כאילו הספקת הדלק מפסיקה לחצי שנייה ואז חוזרת.
    מישהו מכיר או נתקל בתקלה דומה?
    למישהו יש רעיון ממה היא יכולה לנבוע?
    אם יש צורך לנסח את זה בכתב אקדמאי רק תודיעו אפשר לחדד את זה עוד קצת.
    תודה רבה לעוזרים (וגם לאלה שלא. אולי בגלל שלא הבינו)

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    2
    תעבור אחר הצינורות דלק וואקום באופנוע.
    יתכן שמורכב מוסיף משקל שמותח אי אלו מהצינורות הזנת דלק (כלל הצינורות במערכת), ומרחיב סדק קטן שבכל זמן ללא מורכב נמצא במצב "סגור".

    תרכיב שני אנשים על האופנוע, ותניע אותו.
    תרסס לעבר הקרבורטור וכלל הצינורות ספריי קרבורטורים. אם הטורים עולים (או משחקים), סימן שיש לך צינור פגום (סדק או קרע איפשהו).
    נערך לאחרונה על ידי fatcow; 23-08-2015 בשעה 23:39.

  7. #7
    Junior Member הסמל האישי של DRUZI
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    28
    תודה רבה. יש כיוון.
    אבדוק את זה

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    היה לי אחד כזה. שנת 2005 סופר מוטו. תופעה דומה.

    לדעתי הבעיה היא בהספק הנמוך שלו

  9. #9
    גם אצלי ישנה התופעה בדרוזי סופרמוטו, זה לא קורה כל הזמן. נאמר לי ע"י המוסכניק שאולי ישנה בעיה במערכת החשמל, כשהוא עשה סיבוב, כנהוג (חוק מרפי הידוע), זה לא קרה. מעניין מה תהיה המסקנה אם בכלל. מדובר באופנוע מטופל בקביעות, בלי שיפורים ושינויים כלשהם.

אשכולות דומים

  1. המלצה על ציוד רכיבה בטיחותי לקיץ
    על ידי omri בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 13-03-2016, 21:03
  2. ווידאו פרסומי מביך של הHimalayan
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 15:10
  3. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-01-2016, 22:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO