מה אתה רוצה לא הבנתי.
תנסה שוב.
אם לא, הנה הזמן שתשמעו (יותר נכון לאמר תראו).
דרוזי 400 דגם ה s, מקורי לחלוטין. לא אגזוזים\פילטרים\קרבורטורים. כמו שיצא מהסוכנות של עופר אבניר ב 2005 - ככה היום. אוליי עם נקודות חלודה פה ושם...
כשאני נוסע לבד, הוא אוכל גזים בלי בעייה. ווילי'ז זריקות דאבל קלאצ'ים. ממש חייל!
כשאני עם רכוב\רכובה(אישתי) כאשר אני מאיץ, יש מן השהייה בטורים גבוהים. כאילו הדלק מפסיק לזרום לשניה וחוזר.
בדקתי כמה פעמים. זה קורה רק בהרכבה. יש למישהו רעיון? או שהאופנוע פשוט מפחד שהרכוב יעוף אחורה?
הוא טעה בצבע של הכדורים![]()
בתור אחד שלקח את הכדורים בצבע הנכון הכוונה של פות"ש היא כזו...
הדרוזי פיתח בינה מלאכותית, הוא יודע מתי אפשר להשתגע עם הרוכב ומתי לא. כשהוא מרגיש שיש עליו רק רוכב אחד, הבעלים לצורך העניין אז הוא יודע שאפשר להשתובב ולהשתולל, כי אנחנו במוד סוליקו. אבל כשיש מורכב/ת. צריך להתנהל באחריות כי זה כבר לא הבעלים לבד יש איתו עוד מישהו, אז הדרוזי מתנהג בצורה יותר שקולה, הוא לא ממהר להפציץ עם כל הכוחות שלו..אלא אפילו כשנותנים לו בגז הוא אומר: "רגע רגע... יש פה עוד מישהו, אבל הנה נתתי לך קצת בגז שתבין שאני עדיין פה"
זה בערך נראה לי העניין אבל כל זה זה לגבי דרוזי לא משופר, מקורי מהחברה.
אחד ששיפרו לו את הצורה, שיבשו אותו לגמרי, לא אכפת לו מי נמצא עליו, ברגע שנתנו גז זהו..הוא מרביץ. סוס פרא..
טוב, הבנתי. במוד יותר רציני.
יש ברשותי אופנוע מסוג Suzuki DRZ400S. יש בו תקלה כנראה.
כאשר יש רוכב אחד בלבד היא לא מופיעה, אלא רק כאשר יש רוכב+רכוב.
הבעיה היא כזאת - כאשר מאיצים כשיש על האופנוע רוכב בלבד, הוא מאיץ בצורה לינארית.
כאשר, מאיצים כשגם הרכוב נמצא, יש מן השהייה או גיהוק בזמן שהטורים מטפסים. מרגיש כאילו הספקת הדלק מפסיקה לחצי שנייה ואז חוזרת.
מישהו מכיר או נתקל בתקלה דומה?
למישהו יש רעיון ממה היא יכולה לנבוע?
אם יש צורך לנסח את זה בכתב אקדמאי רק תודיעו אפשר לחדד את זה עוד קצת.
תודה רבה לעוזרים (וגם לאלה שלא. אולי בגלל שלא הבינו)
תעבור אחר הצינורות דלק וואקום באופנוע.
יתכן שמורכב מוסיף משקל שמותח אי אלו מהצינורות הזנת דלק (כלל הצינורות במערכת), ומרחיב סדק קטן שבכל זמן ללא מורכב נמצא במצב "סגור".
תרכיב שני אנשים על האופנוע, ותניע אותו.
תרסס לעבר הקרבורטור וכלל הצינורות ספריי קרבורטורים. אם הטורים עולים (או משחקים), סימן שיש לך צינור פגום (סדק או קרע איפשהו).
נערך לאחרונה על ידי fatcow; 23-08-2015 בשעה 23:39.
היה לי אחד כזה. שנת 2005 סופר מוטו. תופעה דומה.
לדעתי הבעיה היא בהספק הנמוך שלו
גם אצלי ישנה התופעה בדרוזי סופרמוטו, זה לא קורה כל הזמן. נאמר לי ע"י המוסכניק שאולי ישנה בעיה במערכת החשמל, כשהוא עשה סיבוב, כנהוג (חוק מרפי הידוע), זה לא קרה. מעניין מה תהיה המסקנה אם בכלל. מדובר באופנוע מטופל בקביעות, בלי שיפורים ושינויים כלשהם.