תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: מישהו פה יכול להסביר מה הסיפור עם הגיר של הבורגמן

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    21

    מישהו פה יכול להסביר מה הסיפור עם הגיר של הבורגמן

    איך יכול להיות שרק על הכלי הזה אני שומע שהגיר הולך ובקטנועים אחרים לא?
    אם אני נוסע בו רק על אוטומט עדיין הגיר ילך?
    ולמה הטיפול בו כל כך יקר?

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    אין לו גיר. יש לו וריאטור

  3. #3
    Member הסמל האישי של רונן
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    164
    הארכיון של פולגז עדיין עובד, ראה כאן: http://web.archive.org/web/201310222.../home/p/51555/

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    הגיר שם רגיש.
    לא הלך?
    ילך מתי שהוא.
    גם בגוימקס יש גיר רגיש.

  5. #5

    ציטוט נכתב במקור על ידי ינון צפיה בהודעה
    איך יכול להיות שרק על הכלי הזה אני שומע שהגיר הולך ובקטנועים אחרים לא?
    אם אני נוסע בו רק על אוטומט עדיין הגיר ילך?
    ולמה הטיפול בו כל כך יקר?
    קצת סדר, יש בורגמן 400 ויש 650, אני משער שאתה מתכוון לבורגמן 650
    בבורגמן 650 ישנו גיר רציף הנקרא CVT.
    ה CVT אינו מצריך טיפול כלשהוא בדומה לקטנועים עם וריאטורים.
    יש בורג מסויים שאם מחליפים כל 15000 ק"מ בעלות של עשרות שקלים הבעיה כמעט ולא מגיעה.

    ישנם מיקרים שהמערכת הנל שובקת חיים גם לאחר 30000 ק"מ כמו שיכול לקרות ברכב או מנוע.
    רוב הבורגמנים יגמעו סביב ה 80000 ק"מ ואפילו יותר עד שיצטרכו לטפל בתקלה כזו.
    עם ניקח עלויות טיפולים וריאטור של קטנועים גדולים (400 סמ"ק ומעלה) נגלה שטיפול וריאטור הכולל רצועה משקולות משולשים ועבודה
    נגיע לממוצע טיפול כזה של כ 1500-2000 ש"ח (בערך כל 15000-20000 ק"מ) לעיתים נצטרך לשפץ את סנדלי הסחיבה (700 ש"ח לערך)
    לעיתים אחת הלחיים של הוריאטור יקרסו ונצטרך להחליף (1500 ש"ח +-)
    בקיצור בתחזוקה שוטפת של וריאטור ממוצע ללא כשלים בדרך נשקיע כ 6000-7000 ש"ח רק בטיפולים שיגרתיים.
    וזו במידה ולא נכנסו להוצאות של תיקונים נוספים בוריאטור.
    עלות החלפת CVT היתה בעבר יקרה מאד אך כיום ניתן לסגור סיפור באזור ה 9000 ש"ח.

    כותב שרות אלו מחזיק בבורגמן 650 בציר 2003 עם 120000 ק"מ שלא עבר לעולם שיפוץ (אבל הרעשים שהתחילו לפני 2000 ק"מ לא מבשרים טוב )
    בנוסף ישנם לא מעט רוכבים שגמעו כבר למעלה מ 80000 ק"מ ועדיין הכל מתקתק.

    החוויה שברכיבה על בורגמן 650 ובהתחשב במחיריו הנוחים הופכים אותו לקטנוע מנהלים אטרקטיבי לחלוטין.
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

אשכולות דומים

  1. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 27-05-2016, 16:12
  2. תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 23-02-2016, 22:10
  3. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 16-02-2016, 11:23
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-01-2016, 21:56
  5. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 18-10-2015, 07:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO