איך יכול להיות שרק על הכלי הזה אני שומע שהגיר הולך ובקטנועים אחרים לא?
אם אני נוסע בו רק על אוטומט עדיין הגיר ילך?
ולמה הטיפול בו כל כך יקר?
איך יכול להיות שרק על הכלי הזה אני שומע שהגיר הולך ובקטנועים אחרים לא?
אם אני נוסע בו רק על אוטומט עדיין הגיר ילך?
ולמה הטיפול בו כל כך יקר?
אין לו גיר. יש לו וריאטור
הארכיון של פולגז עדיין עובד, ראה כאן: http://web.archive.org/web/201310222.../home/p/51555/
הגיר שם רגיש.
לא הלך?
ילך מתי שהוא.
גם בגוימקס יש גיר רגיש.
קצת סדר, יש בורגמן 400 ויש 650, אני משער שאתה מתכוון לבורגמן 650
בבורגמן 650 ישנו גיר רציף הנקרא CVT.
ה CVT אינו מצריך טיפול כלשהוא בדומה לקטנועים עם וריאטורים.
יש בורג מסויים שאם מחליפים כל 15000 ק"מ בעלות של עשרות שקלים הבעיה כמעט ולא מגיעה.
ישנם מיקרים שהמערכת הנל שובקת חיים גם לאחר 30000 ק"מ כמו שיכול לקרות ברכב או מנוע.
רוב הבורגמנים יגמעו סביב ה 80000 ק"מ ואפילו יותר עד שיצטרכו לטפל בתקלה כזו.
עם ניקח עלויות טיפולים וריאטור של קטנועים גדולים (400 סמ"ק ומעלה) נגלה שטיפול וריאטור הכולל רצועה משקולות משולשים ועבודה
נגיע לממוצע טיפול כזה של כ 1500-2000 ש"ח (בערך כל 15000-20000 ק"מ) לעיתים נצטרך לשפץ את סנדלי הסחיבה (700 ש"ח לערך)
לעיתים אחת הלחיים של הוריאטור יקרסו ונצטרך להחליף (1500 ש"ח +-)
בקיצור בתחזוקה שוטפת של וריאטור ממוצע ללא כשלים בדרך נשקיע כ 6000-7000 ש"ח רק בטיפולים שיגרתיים.
וזו במידה ולא נכנסו להוצאות של תיקונים נוספים בוריאטור.
עלות החלפת CVT היתה בעבר יקרה מאד אך כיום ניתן לסגור סיפור באזור ה 9000 ש"ח.
כותב שרות אלו מחזיק בבורגמן 650 בציר 2003 עם 120000 ק"מ שלא עבר לעולם שיפוץ (אבל הרעשים שהתחילו לפני 2000 ק"מ לא מבשרים טוב)
בנוסף ישנם לא מעט רוכבים שגמעו כבר למעלה מ 80000 ק"מ ועדיין הכל מתקתק.
החוויה שברכיבה על בורגמן 650 ובהתחשב במחיריו הנוחים הופכים אותו לקטנוע מנהלים אטרקטיבי לחלוטין.
כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
מערכות מיגון מתקדמות
איתוראן SCOOTER
SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
www.kolbotex.co.il
שוקן 32 תל אביב 03-5051162