עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: שינוי יחס העברה ב CB500X

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    65

    שינוי יחס העברה ב CB500X

    שלום חברים , שנה טובה

    ברשותי CB500X 2016

    לא אוהב לרכב בסל"ד גבוה ולא במהירות גבוהה מ 120 -130

    כרגע האופנוע נוסע במהירות 100 קמ"ש בסלד 5000 לערך (שזה מרגיש לי קצת "עסוק" מידי)

    האם ניתן לשנות את יחס העברה למצב כזה שהוא יסע במהירות 110 קמש" ב 5000 סל"ד ?

    ואיך זה ישפיע עליו מעבר לכך באופן כללי

    אשמח לתובנות גם ממי שעשה זאת

    תודה וחג שמח

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    אתה צריך אופנוע עם מנוע דיזל.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    אתה צריך אופנוע עם מנוע דיזל.
    למה מנוע דיזל? מה הקשר?

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    מנוע דיזל מתפקד באופן תקין עם סל'ד נמוך.
    מה זה 5000 להונדה שהוא " עסוק" מדי?
    סל'ד נמוך מדי - לא עושה טוב למנוע.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    בסדרה 500 סמ"ק של הונדה 5000 סל"ד זאת בדיוק הנקודה שהמנוע אוהב
    תטפס ל6000 הוא ירגיש מתאמץ יותר
    במקומך לא הייתי מתעסק עם זה

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    " מתאמץ" - זה קרוב לאיזור ה" אדום" .
    תנו למנוע לתפקד כהוא מתוכנן וחשוב - טיפולים.
    אם יוצא יותר למנוע בסל'ד גבוהה ,הייתי מחליף שמן גם בין הטיפולים שממליץ יצרן

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    מנוע דיזל מתפקד באופן תקין עם סל'ד נמוך.
    מה זה 5000 להונדה שהוא " עסוק" מדי?
    סל'ד נמוך מדי - לא עושה טוב למנוע
    לא הצלחתי להבין,אבל כנראה הבעיה אצלי...
    בכל מקרה לפות"ש, שינוי יחס השיניים בין גלגל"ש קידמי ואחורי יעשה את מה שאתה מחפש.
    תתיעץ עם מישהו שעוסק בזה

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    ניסיתי.
    הסברים טכניים בעברית לא צעד חזק שלי.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    להקטין גלגל שיניים אחורי בשן אחת, פרקטיקה מקובלת.
    או טרייד לnc750x, משייט 120 על 3000 סל"ד.

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    אצלי 5000 סל"ד נותנים 107 קמ"ש. זאת נקודת ביקורת בשבילי שאני אכן נמצא בהילוך שישי, בהעדר חיווי מצב הילוכים (לא מכיר מישהו שלא חיפש את ההילוך השביעי בהונדה...).
    ב-6000 סל"ד אני בערך ב-127 קמ"ש, אני משייט בד"כ ב-130. לא מרגיש שהאופנוע מתאמץ יתר על המידה, זה עדיין מתחת שיא המומנט ויש רזרבה לעקיפה. מה שכן - 1000 הסל"ד הנוספים משפיעים באופן בולט על צריכת הדלק.
    שינוי יחס ההעברה כפי שאתה רוצה, כדי לקבל מהירות גבוהה יותר בסל"ד מנוע נתון, יפגע במומנט. אני אישית לא הייתי מתעסק עם זה, בטח בשביל כמה קמ"ש בודדים.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי airwolf צפיה בהודעה
    (לא מכיר מישהו שלא חיפש את ההילוך השביעי בהונדה...).
    .
    נכון!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    מנוע דיזל מתפקד באופן תקין עם סל'ד נמוך.
    מה זה 5000 להונדה שהוא " עסוק" מדי?
    סל'ד נמוך מדי - לא עושה טוב למנוע.
    מנוע דיזל מייצר הרבה מומנט בסל"ד נמוך.
    כמו גם מנוע בנזין 500 עם 2 בוכנות כי הן גדולות.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    יחס מומנט\סל'ד CB500 כול כך מוצלח -למה לקלקל זה ש בהונדה תכננו ובנו ?
    כי לבחור "
    מרגיש לי קצת "עסוק"?
    ..טוב,אני שלי כבר אמרתי

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    139
    Guy , I had cb500x for 2 years so I understand
    what you are talking about .
    Buy tracer 700 - 120 mph at 5000 rpm

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    gay44, השידרוג הכי טוב שעשיתי אצלי באופנוע cb500x שנת 2016, זה להחליף את הגלג"ש הקידמי ל-16 שניים (עבודה של חצי שעה מתחת לבית). ההילוכים נעשו יותר "ארוכים". בנסיעה מנהלתית ב130 קמ"ש הטורים על 5500.המחשב דלק מראה על 26 ק"מ לליטר. בעליות של נס הרים אתה יכול להשאר ב-3 רוב הזמן מגיב מעולה ואפשר לסחוב את ההילוך עד 90 כמו כלום.
    כתבתי בפורום על זה בעבר, הזמנתי את הגלגל מאתר אנגלי - 18לירות. בארץ אצל אבנוע מצאתי בסביבות 180 ש"ח. אגב גם ספידומטר התחיל להראות מהירות אמחתית ולא 12 קמ"ש פחות. 130 זה 130.....

אשכולות דומים

  1. שינוי שם משתמש
    על ידי eliya59 בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-02-2017, 09:24
  2. שינוי מיקום הצופר ב- mt 07
    על ידי talr1 בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 10-10-2016, 03:33
  3. יחסי העברה וווריאטור XMAX 250
    על ידי UnKnOwN בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22-05-2016, 16:48
  4. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 19-05-2016, 22:54
  5. שינוי מנורות מ-h7 ל- h4
    על ידי nba188 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-08-2015, 17:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO