עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 23 מ 23

אשכול: שינוי יחס העברה ב CB500X

  1. #16
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי kanter.m צפיה בהודעה
    gay44, השידרוג הכי טוב שעשיתי אצלי באופנוע cb500x שנת 2016, זה להחליף את הגלג"ש הקידמי ל-16 שניים (עבודה של חצי שעה מתחת לבית). ההילוכים נעשו יותר "ארוכים". בנסיעה מנהלתית ב130 קמ"ש הטורים על 5500.המחשב דלק מראה על 26 ק"מ לליטר. בעליות של נס הרים אתה יכול להשאר ב-3 רוב הזמן מגיב מעולה ואפשר לסחוב את ההילוך עד 90 כמו כלום.
    כתבתי בפורום על זה בעבר, הזמנתי את הגלגל מאתר אנגלי - 18לירות. בארץ אצל אבנוע מצאתי בסביבות 180 ש"ח. אגב גם ספידומטר התחיל להראות מהירות אמחתית ולא 12 קמ"ש פחות. 130 זה 130.....
    אחלה,
    ניראה לי שאלך על זה

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ככה זה אופנועים, 5000 סל"ד ומהירות 100 זה נמוך.
    הכל בסדר, גם תראה שבכוונה עצבו את המד סל"ד שעד 3-4 אין לך צורך דיוק של סל"ד.
    אז לנסוע על סל"ד 5 זה בסדר ואפילו נמוך כי אתה נוסע רק 100.

    ציטוט נכתב במקור על ידי גיא צפיה בהודעה
    אחלה,
    ניראה לי שאלך על זה
    אבל תבדוק אולי הצריכת דלק עולה או אם יש איזשהו הבדל בבלאי המכלולים.
    כי נראה שזה חשוב לך ובגלל זה אתה נוסע עד סל"ד 5

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    ציטוט נכתב במקור על ידי kanter.m צפיה בהודעה
    gay44, השידרוג הכי טוב שעשיתי אצלי באופנוע cb500x שנת 2016, זה להחליף את הגלג"ש הקידמי ל-16 שניים (עבודה של חצי שעה מתחת לבית). ההילוכים נעשו יותר "ארוכים". בנסיעה מנהלתית ב130 קמ"ש הטורים על 5500.המחשב דלק מראה על 26 ק"מ לליטר. בעליות של נס הרים אתה יכול להשאר ב-3 רוב הזמן מגיב מעולה ואפשר לסחוב את ההילוך עד 90 כמו כלום.
    כתבתי בפורום על זה בעבר, הזמנתי את הגלגל מאתר אנגלי - 18לירות. בארץ אצל אבנוע מצאתי בסביבות 180 ש"ח. אגב גם ספידומטר התחיל להראות מהירות אמחתית ולא 12 קמ"ש פחות. 130 זה 130.....
    ומה אתה מפסיד במהלך הזה?
    פחות מומנט?
    יותר קשה "ליצור" מהירות?
    באופן יחסי כמובן.

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    ומה אתה מפסיד במהלך הזה?
    פחות מומנט?
    יותר קשה "ליצור" מהירות?
    באופן יחסי כמובן.
    לא הבנתי את השאלה, סה"כ אני מעביר את התחושות שלי מהרכיבה, המנוע בהונדה די גמיש כך שלדעתי יש די מומנט זמין בכל שלב, אם לא אז מורידים הילוך וגם אז יש לך גמישות בסל"ד. אני פשוט לא אוהב לראות את הקו האדום מתקרב. אגב הבוקר בדקתי -- ב-3, 90 קמ"ש מתחיל לגרד את ה7000 סל"ד והיה קצת עליה. כך שגם ברכיבה ספוטיבית לדעתי יש יותר גמישות.

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אני אחדד
    מבחינה מכאנית, מה בעצם גורר השינוי של הגלגל שיניים?
    פחות מומנט?

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    אני אחדד
    מבחינה מכאנית, מה בעצם גורר השינוי של הגלגל שיניים?
    פחות מומנט?
    מבחינה מכנית, אתה צודק, ברגע שהגדלת גלג"ש קדמי המומנט בסל"ד נתון קטן, אבל ניתן לפצות ע"י שינוי ההילוך או הגדלת הטורים.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    אני אחדד
    מבחינה מכאנית, מה בעצם גורר השינוי של הגלגל שיניים?
    פחות מומנט?
    המומנט שהמנוע מוציא לא משתנה.
    תפקידה של התמסורת היא לבצע המרה של סיבובי המנוע לסיבובי הגלגל האחורי ביחס כזה או אחר.
    יש 6 יחסים (הילוכים) שבהם אתה שולט בזמן הרכיבה.
    אחרי הגיר, יש עוד "הילוך" - והוא נקבע ע"י היחס בין הגלג"ש הקדמי לאחורי.
    נוח להסתכל על זה כאנלוגיה לאופני הרים:
    גלגל"ש קטן מקדימה, גדול מאחורה - קל לסובב את הדוושות, אבל המהירות הסופית נמוכה (גם כשהרוכב מסובב מהר, הגלגל מסתובב לאט. כל סיבוב של הדוושות גורם לגלגל לעשות, נניח, חצי סיבוב).
    גלגל"ש גדול מקדימה, קטן מאחורה - קשה לסובב את הדוושות, אבל המהירות המירבית גבוהה (כל סיבוב של הדוושות גורם לגלגל לעשות כמה סיבובים שלמים).

    לכן, אם באופנוע תגדיל את הגלגל"ש הקדמי או תקטין את האחורי - אתה תקטין את הסל"ד לאותה מהירות (110, נניח) באחוז מסויים. בתמורה, אתה תאבד מה"סחיבה" ותאלץ להשתמש יותר בהילוכים נמוכים. עד כמה זה מורגש - תלוי באופי הרכיבה ובאופי המנוע.
    אני חושב שבמקרה של ה-500, שמנועו מאוד גמיש מאוד וחי בעיקר בסל"ד ביניים, רוכב רגוע שלא מרכיב הרבה ירגיש שהשינוי לטובה וה"טרייד" משתלם.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    65
    עדכון..

    החלפתי את הגלגל שיניים הקידמי ל 16 במקום ל 15
    יש קצת יותר משיכה בהילוכים הראשונים על חשבון כח , אבל בשורה התחתונה האופנוע עובד פחות טוב ונימרץ בכל ההילוכים וגם היתרון בהילוך השישי קטן מהצפוי.
    בשורה התחתונה - עבורי זה עבד פחות טוב , החלפתי בחזרה לגלגל שיניים המקורי.

    תוספת שכן עברה עבורי ובצורה מעולה זו הגבהה ששמתי למגן הרוח הקיים(שגם בתצורתו הגבוהה, לא ממש הגן על הראש מהרוח) עולה לא זול ( כ800 ש"ח ) אבל מאפשר לרכב במהירויות 100 ומעלה ללא בעיית רוח כמעט בכלל, בעוד שקודם לכן זה ממש הווה מטרד.

אשכולות דומים

  1. שינוי שם משתמש
    על ידי eliya59 בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-02-2017, 09:24
  2. שינוי מיקום הצופר ב- mt 07
    על ידי talr1 בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 10-10-2016, 03:33
  3. יחסי העברה וווריאטור XMAX 250
    על ידי UnKnOwN בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22-05-2016, 16:48
  4. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 19-05-2016, 22:54
  5. שינוי מנורות מ-h7 ל- h4
    על ידי nba188 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-08-2015, 17:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO