בוודאי. מעניינת אותך הפיסיקה של הדברים (גודל הכתם של השמן הנדרש ע"מ להשפיע על האחיזה של הצמיג באופן מורגש - להפוך אותה לאחיזה פחות טובה מאשר בגשם, לפחות חצי של שטח המגע בין הצמיג לבין הכביש, שזאת חתיכת שלולית של שמן, ולחשב את הזמן שצריך להיות על השמן הזה כדי להסיט את הגלגל החוצה מהמסלול שלו מספיק להחלקה, שזה במהירות יותר גבוהה מזחילה הופך להיות פס באורך כל הגלגל ורוחב של כמה ס"מ טובים), או הניסיון האישי (רכיבה ת"א - ים המלח, עם עצירה באזור קרית גת כדי לגלות ששכחתי להרכיב מכסה שמן איפשהו בחולון וכל השמן בין המקסימום למתחת למינימום נמצא על הנעל השמאלית שלי ועל הצמיג האחורי, שלקח לי 20 דקות לנגב, אבל שעה אחרי זה עשיתי 2-3 פעמים את סדום-ערד וחזרתי על גלגלים)?
"חלודה" (כשרוכבים אחרי הפסקה מספיק ארוכה של חודשיים-שלושה), עייפות, חוסר ריכוז, בהלה, אחיזת כידון מוגזמת והיסטרית, וכו' - כל אלה יכולות להיות סיבות לתאונה. גם כביש חלק מפירות או מסולר שנשפך, ממטרות שמרימות שכבות של לכלוך שומני, וכו' - זה יכול להיות. טיפת שמן על הצמיג - לא ממש. בלי לשים לב אתה עובר יום-יום מלא טיפות כאלה שעפות ממכוניות ומשאיות ישנות ונוזלות.



					
					
					
						
  ציטוט ההודעה בתגובה