קודם כל מה הכוונה בפלאפר? האם אלו הפרפרים המשניים שיושבים מעל הפרפרים שנשלטים ע"י המצערת? אם כן אז אני עשיתי את זה אצלי במנוע LC8 של KTM רק שאני דאגתי למפת הזרקה תואמת.
את הAIS אפשר לחסום בלי שינוי נוסף אבל גם אין הבדל בכח מה שכן מרגישים זה קצת שליטה טובה יותר בon/off של המצערת אפשר לוותר על חסימתו אם מותקן האגזוז המקורי.
הסרת הפרפרים המשניים יוצרת מצב של לועות יניקה עם חלל גדול יותר לכן ללא התערבות במפות בסל"ד נמוך המנוע התאמץ לעלות טורים עם כמות האויר שהוספת לו אבל מצד שני בטורים גבוהים הוא יטוס קדימה.
נזק למנוע לא יקרה בשני המקרים אם לא תעדכן את המפות אבל בלי עדכון די מיותר לדעתי.