לדעתי חסר לך שמה חלק מגומי שהשרשרת אמורה להחליק עליו.
ברור שיש למתוח שרשרת כשמרגישים שהיא רפויה, אבל גיליתי שבימאה 250 wrr, זה לא יסלח אם לא מתחת בזמן! השרשרת מייד אוכלת את השילדה !
בעבר רכבתי על הונדה Xr ועל קווסאקי kdx 250 וקרה שמשכתי קצת את הזמן ודחיתי מעט את מתיחת השרשת, לא קרה נזק גדול, קצת שחיקה גדולה יותר של הגגש הקדמי, וזה הכל.
לצערי בימאה הנל משכתי בשבועיים מתיחת שרשרת והופתעתי לגלות שזו סכנה לנזק עצום מיידי! בגלל השילוב המצוי של היצרן בגלגל השניים הקדמי המגיע עם 13 שנים ולגלגל שיניים אחורי עם 43 שניים נוצר מצב שהרפיון גורם במיידי לנזק לשילדה שנאכלת בחריצים עמוקים בסמוך לגגש הקדמי!!!
למען יראו ויראו..מנסה לצרף תמונה
https://www.dropbox.com/s/kkyfchefmp...93203.jpg?dl=0
האם מביני עניין חושבים שניתן למלא בחומר חזק ולפצות על החריצים בסווינג האלומינים?
לדעתי חסר לך שמה חלק מגומי שהשרשרת אמורה להחליק עליו.
אתה כנראה לא מכיר את האופנוע - המחליק שרשרת של האופנוע מגיע ללא גומי בצד הקרוב לגג"ש הקדמי - ראה מקט 3D7-22151-00-00
והאשכול הזה נכתב אך בעיקר כדי להאיר את עיני הרוכבים על הכלי הזה - אין פשרות לנסיעה הקצרה ביותר כאשר השרשרת רפויה - מה לעשות שגיליתי את זה לאחר מעשה
האתרים בלעז דנים בעניין ורבו הצילומים של אכילת הזרוע האחורית על ידי השרשרת - אני לא המופתע היחידי...
מצאתי פיתרון של מי שאומר שאם מגדילים את הגגש הקדמי מ 13 ל 14 והאחורי מ 43 ל 47 ( חובה במקרה זה להגדיל את השרשרת בכ-4 חוליות ולקחת בחשבון האטה מועטה בכבישים מהירים) אז גם אם יקרה שאתה ברפיון שרשרת השרשרת לא תאכל את הזרוע האחורית.
עדיין לא סגור על הפיתרון האידיאלי - מחפש בכל מקרה איזשהו מגן נוסף שיתאים להוסיף הגנה על האזור המועד.
אשמח לעצות מבעלי נסיון בלבד.
תודה רבה!
אפשר למלא את זה בריתוך אבל לא הייתי מתעסק בכלל.
יכול להיות שהתמונה מטעה, אבל חריצים כאלו לא אמורים להטריד אותך.