הפעולה מסתבכת אם צריך להוציא גלי זיזים,דבר ראשון בודקים את המרווחים ואם הם לא בטווח מודדים את הדיסקית ומחסרים או מוסיפים עד הרצוי.
כל מה שעושים במוסך אפשר לעשות גם בבית אם יש לך זמן פנוי וזוג ידיים ימניות.
שלום, קניתי לא מזמן אופנוע חדש, v strom 650 שנת 2008 עם 100 אלף ק"מ, ואני מעוניין לעשות לו יישור קו.
האופנוע עבר בדיקה במוסך שבא נאמר שהכל טוב ולא היו שום ריג'קטים. הכוונה שלי היא לעשות טיפול 24,000 ולאחר מכן להתחיל שיגרת טיפולים רגילה.
כמה שאלות שעלו לי כשעברתי על הטיפולים בספר רכב:
1. בסוף הבדיקה במוסך המליצו לי לשים שמן איכותי כדי למנוע בלאי של הגיר, יש לי 3 ליטר של liqui moly 15w50, האם הוא עונה להגדרה של שמן איכותי?
2. אני מעוניין בפילטר אוויר רגיל חד פעמי, וראיתי טווח מחירים גדול בין חברות שונות. יש למישהו המלצה לחברה ספציפית? לדוגמא:
https://www.ebay.com/itm/Luftfilter-...AAAOSwoudbLwkI
3. אני מתלבט אם לעשות כיוון שסתומים לבד או לתת למוסך, מצד אחד עשיתי בעבר כיוון שסתומים (לer5), מצד שני הסתכלתי בספר רכב וראיתי כמה סרטונים ונראה שמדובר בפעולה דיי מסובכת ביחס לer. אשמח לדעות בנושא, כמה מסובך וכמה מסוכן לבצע כיוון שסתומים לבד בויסטרום.
בנוסף, כיצד מסתדרים אם כך שיודעים את גודל השימס המתאים רק לאחר פירוק? בודקים ואז הולכים לקנות/ קונים סט מראש או שיש פתרון אחר פשוט יותר?
אשמח מאד לכל עזרה או עצה, ואם יש משהו נוסף שאתם ממליצים לעשות אחרי קנייה של אופנוע מלבד טיפול 24.
הפעולה מסתבכת אם צריך להוציא גלי זיזים,דבר ראשון בודקים את המרווחים ואם הם לא בטווח מודדים את הדיסקית ומחסרים או מוסיפים עד הרצוי.
כל מה שעושים במוסך אפשר לעשות גם בבית אם יש לך זמן פנוי וזוג ידיים ימניות.
מנסיון שלי בכיוון שסתומים בויסטרום :
לגבי גודל השימס יש לך שתי אופציות .
האחת , הפחות נוחה לדעתי , לאחר שהרמת גלי פיקות , לרוץ לחנות ולקנות שימסים מתאימים.
השניה , והיא מה שאני עשיתי. הצטיידתי לפני בקיט שימסים במידות 1.50-1.75 מ"מ שהסתבר היה בול למה שהייתי צריך. בחלק מהשסתומים שמתי שימסים מהקיט ובחלק אחר פשוט החלפתי שימסים . לאחר הפעם הראשונה שאתה עושה כיוון שסתומים אתה רושם איזה שימסים יש לך במנוע ואז אתה מסודר לפעם הבאה.
לגבי הכיוון עצמו תלמד לפני , טוב טוב! בספר הרכב את המיקומים של הבוכנה בכל אחת מהצילינדרים. זה מנוע וי, זה קצת יותר מסובך ממנוע 4 בשורה.
לצילינדר האחורי יש שני מצבים, האחד מצב שבו אתה בודק את המרווחים והשני המצב שבו אתה עושה לו טיימינג לאחר הכיוונון והכל צריך להיות ביחס לצילינדר הראשון, זה קצת טריקי.
אתה במועדון בפייסבוק?
אם לא אז שלח לי הודעה פרטית ואצרף אותך כי זו קבוצה סגורה.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk