תוצאות 1 עד 4 מ 4

אשכול: התייעצות לגבי חלקים וטיפול בויסטרום 650

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    29

    התייעצות לגבי חלקים וטיפול בויסטרום 650

    שלום, קניתי לא מזמן אופנוע חדש, v strom 650 שנת 2008 עם 100 אלף ק"מ, ואני מעוניין לעשות לו יישור קו.
    האופנוע עבר בדיקה במוסך שבא נאמר שהכל טוב ולא היו שום ריג'קטים. הכוונה שלי היא לעשות טיפול 24,000 ולאחר מכן להתחיל שיגרת טיפולים רגילה.
    כמה שאלות שעלו לי כשעברתי על הטיפולים בספר רכב:

    1. בסוף הבדיקה במוסך המליצו לי לשים שמן איכותי כדי למנוע בלאי של הגיר, יש לי 3 ליטר של liqui moly 15w50, האם הוא עונה להגדרה של שמן איכותי?

    2. אני מעוניין בפילטר אוויר רגיל חד פעמי, וראיתי טווח מחירים גדול בין חברות שונות. יש למישהו המלצה לחברה ספציפית? לדוגמא:
    https://www.ebay.com/itm/Luftfilter-...AAAOSwoudbLwkI

    3. אני מתלבט אם לעשות כיוון שסתומים לבד או לתת למוסך, מצד אחד עשיתי בעבר כיוון שסתומים (לer5), מצד שני הסתכלתי בספר רכב וראיתי כמה סרטונים ונראה שמדובר בפעולה דיי מסובכת ביחס לer. אשמח לדעות בנושא, כמה מסובך וכמה מסוכן לבצע כיוון שסתומים לבד בויסטרום.
    בנוסף, כיצד מסתדרים אם כך שיודעים את גודל השימס המתאים רק לאחר פירוק? בודקים ואז הולכים לקנות/ קונים סט מראש או שיש פתרון אחר פשוט יותר?

    אשמח מאד לכל עזרה או עצה, ואם יש משהו נוסף שאתם ממליצים לעשות אחרי קנייה של אופנוע מלבד טיפול 24.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הפעולה מסתבכת אם צריך להוציא גלי זיזים,דבר ראשון בודקים את המרווחים ואם הם לא בטווח מודדים את הדיסקית ומחסרים או מוסיפים עד הרצוי.
    כל מה שעושים במוסך אפשר לעשות גם בבית אם יש לך זמן פנוי וזוג ידיים ימניות.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    31
    מנסיון שלי בכיוון שסתומים בויסטרום :
    לגבי גודל השימס יש לך שתי אופציות .
    האחת , הפחות נוחה לדעתי , לאחר שהרמת גלי פיקות , לרוץ לחנות ולקנות שימסים מתאימים.
    השניה , והיא מה שאני עשיתי. הצטיידתי לפני בקיט שימסים במידות 1.50-1.75 מ"מ שהסתבר היה בול למה שהייתי צריך. בחלק מהשסתומים שמתי שימסים מהקיט ובחלק אחר פשוט החלפתי שימסים . לאחר הפעם הראשונה שאתה עושה כיוון שסתומים אתה רושם איזה שימסים יש לך במנוע ואז אתה מסודר לפעם הבאה.
    לגבי הכיוון עצמו תלמד לפני , טוב טוב! בספר הרכב את המיקומים של הבוכנה בכל אחת מהצילינדרים. זה מנוע וי, זה קצת יותר מסובך ממנוע 4 בשורה.
    לצילינדר האחורי יש שני מצבים, האחד מצב שבו אתה בודק את המרווחים והשני המצב שבו אתה עושה לו טיימינג לאחר הכיוונון והכל צריך להיות ביחס לצילינדר הראשון, זה קצת טריקי.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    אתה במועדון בפייסבוק?
    אם לא אז שלח לי הודעה פרטית ואצרף אותך כי זו קבוצה סגורה.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. האם אפשר לטפל לבד בויסטרום?
    על ידי יוסי. בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 11-07-2018, 20:35
  2. התייעצות לגבי כלי לA
    על ידי Anton בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 21-01-2018, 07:43
  3. מחפש המלצה למוסך לטיפול בויסטרום
    על ידי mrbig750 בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-09-2016, 13:41
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 14-07-2016, 13:47
  5. התייעצות לגבי אזעקה
    על ידי 338cal. בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 16:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO