תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: WSBK 2017 - סבב מספר 11 // מגני קור, צרפת

צפייה משולבת

  1. #1
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715

    WSBK 2017 - סבב מספר 11 // מגני קור, צרפת


    ברוכים הבאים לצרפת,

    נותרו 3 סבבים אחרונים לעונה, ולמי שלא עקב עד עכשיו נספר שלג'ונתן ראיי, האלוף המכהן כבר שנתיים ברצף, חסרות נקודות בודדות כדי להבטיח לעצמו אליפות שלישית ברציפות.
    בשנה שעברה דיוויס ניצח פעמיים, ראיי סיים בפעם הראשונה באותה עונה שלא על הפודיום... העונה הוא מגיע לשם בסיטואציה זהה מהבחינה הזו.

    מזג האויר בשבת ובראשון צפוי להיות קריר וגשום, מה שעושה את הסיפור למעניין במיוחד. הכל יכול לקרות.

    הונדה שוב עולה עם "קלף משוגע" כשאת בראדל הפצוע מחליף ג'ק גאיין האמריקאי הצעיר שכבר השתתף העונה בסבב בלגונה סקה.

    שמועות מדברות על כך שייתכן ולוריס באז, הרוכב הצרפתי שפינה את מקומו בקבוצת קוואסאקי לפני שלוש שנים ללא אחר מאשר ג'וני ראיי, והודיע לפני כמה ימים על חזרתו לסדרה ב-2018, יהיה זה שיתפוס את המושב הפנוי בקבוצת המפעל של הונדה. כמו שזה נראה העונה, לבאז לא כדאי להגיע לשם בתור מקום לשקם ולבנות בו את הרזומה שלו בשנים הקרובות.


  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    30
    האליפות בכיס.
    הבליץ בתחילת העונה של ראיי עובד שוב - הוא צובר כ"כ הרבה נצחונות ונקודות במרוצים הראשונים, שעד אמצע העונה רוב הרוכבים האחרים פשוט מיואשים או נכנסים ללחץ ברגע שהוא מופיע על הזנב שלהם. הבנאדם דבוק לפודיום גם אם הוא לא מנצח, פשוט מדהים. עוד יותר מדהימה העובדה שאחרי 6 שנים עם הונדה וטן-קאטה שיודעים מהי אליפות (ועוד כמה שנות "עונדא" בסופרספורט וסופרבייק הבריטי), שנים בהן ידע הרבה עליות ומורדות, הוא עומד להיות רוכב ה-WSBK היחיד שזכה בשלוש אליפויות סופרבייק רצופות (!), דווקא עם הקאווי.

  3. #3
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    זה יותר עניין של כסף מאשר תדהמה.
    קוואסקי, כהחלטה מושכלת, מפנים משאבים רבים לסופרבייק ואפס משאבים ל GP החל מ 2010.

    יונתן ריאה, האלוף המכהן וטום סייקס האלוף הקודם קודם שהפך לסגן הנצחי שניהם רוכבים בקבוצת מפעל אמתית. קבוצת המרוצים של קוואסקי.
    RED BULL HONDA WORLD SUPERBIKE TEAM וגם PATA YAMAHA OFFICIAL WORLDSBK TEAM הן לא קבוצות מפעל אמתיות אפילו שהשמות שלהן מרמזים אחרת. הונדה כבר שנים אינה מושקעת שם באמת. כך גם יאמהה אבל פחות שנים. BMW נכנסו בקול תרועה אבל פרשו ללא אליפות. גם אפריליה, רק ששם לקחו אליפות. גם ל BMW וגם לאפריליה יש אופנועים על הגריד אבל עם פיתוח ותמיכה חלקית מאד.

    אפריליה קיבלו החלטה הפוכה מקוואסקי. סגרו את קבוצת המפעל בסופרבייק על מנת להפנות משאבים מלאים לפיתוח ה RS-GP אבל גם ב GP אפריליה משתמשת בפלטפורמה של קבוצת גרסיני ולא מריצה קבוצת מפעל של ממש.

    העונה, נראה שהבליץ של ריאה ממשיך גם בחלקה השני של העונה. צמד ניצחונות בפורטימאו ושליטה מוחלטת אתמול במגני קור מרמזים שהבליץ נמשך.

    איללכא...והמסלול במגני קור נראה כמסלול אופנועים טהור

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ברכות גז והילולי מסלול בריטיים

    ...בא הגשם וטרף את קלפי ה SP2... באה אפריליה פרטית מודל 2016, רכובה בידי ארגנטינאי עשוי ללא חת, והפרידה בין הירוקים על השורה הראשונה של הגריד...

    מירוץ שמח ומהנה לכולם

    L EONARDO MERCADO APRILIA WSBK.jpg
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    30
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    זה יותר עניין של כסף מאשר תדהמה.
    קוואסקי, כהחלטה מושכלת, מפנים משאבים רבים לסופרבייק ואפס משאבים ל GP החל מ 2010.

    יונתן ריאה, האלוף המכהן וטום סייקס האלוף הקודם קודם שהפך לסגן הנצחי שניהם רוכבים בקבוצת מפעל אמתית. קבוצת המרוצים של קוואסקי.
    RED BULL HONDA WORLD SUPERBIKE TEAM וגם PATA YAMAHA OFFICIAL WORLDSBK TEAM הן לא קבוצות מפעל אמתיות אפילו שהשמות שלהן מרמזים אחרת. הונדה כבר שנים אינה מושקעת שם באמת. כך גם יאמהה אבל פחות שנים.
    לא מדויק לגמרי. אין ספק שהחלטת הירוקים לרדת מקרקס ה-GP השתלמה להם מאוד בגזרת הסופרבייק - ה-ZX10R מאז 2011 (לא באמת השתנה יותר מדי ב-2016) הינו ללא ספק הסופרבייק הכי מצליח שלהם מאז ה-ZXR750 של תחילת שנות ה-90'. והוא מצליח לא רק בסופרבייק העולמי, אלא גם במלא אליפויות לאומיות. אבל היות שאנחנו כבר יודעים שאופנוע מפעל בסופרבייק דומה לאופנוע עליו הוא מבוסס רק בשלדה המרכזית, בבלוק מנוע ובמדבקות הפנסים על הפיירינג (עוד ניגע בנושא הזה), אין ספק שקאוואסקי השקיעו והצליחו לייצר אופנוע וקבוצה שפשוט מביאים תוצאות. אך אל תחשוב שהיצרנים האחרים לא משקיעים. העובדה שלרוב הם לא מצליחים, למרות כל הנסיונות, היא מה שהופך את סיפור ההצלחה הזה לדי מדהים.

    טן קאטה היא קבוצת מפעל רשמית לחלוטין, גם היום (או אולי כדאי לומר במיוחד היום, מאז שהוצג ה-CBR1000RR האחרון). בוא לא נשכח, החבר'ס האלה לקחו את האליפות האחרונה של הונדה ב-2007, אך מאז ה-CBR של 2008 פשוט לא הצליחו לייצר את אותה הצלחה יציבה הנדרשת ללקיחת אליפות. ולא שה-CBR הוא אופנוע כישלון. הדגם הזה לקח לא מעט אליפויות ונצחונות, כולל ב-BSB ובמרוצי הכבישים כמו ה-TT (שם האופנועים, כידוע או לא, הינם אופנועי מפעל כמעט זהים לאלה מאליפות הסופרבייק העולמית).
    גם ראיי ניצח עם האופנוע הזה - אך לא מעט פעמים אכן היה נראה שהוא נאלץ לאנוס אותו כדי להגיע לטופ, התרסק לא מעט בדרך לשם ובעיקר ככל הנראה לא היה מחובר. למען האמת, נראה שנשאר עם הקבוצה בעיקר כי היה בן טיפוחים של הכנף האדומה מאז שהחל להתחרות במרוצי אספלט (היה רוכב מוטוקרוס מצליח לפני כן) וזוהי בכל זאת...קבוצת הונדה הרשמית. גם אם טן קאטה בונים את המנועים ולא מקבלים מנועים סגורים מיפן. הטכנולוגיה שם,הפיתוח שם, והכבוד של HRC עדיין מונח על השולחן. ואותו הדבר אצל ימאהה, במיוחד מאז הוצג ה-R1 החדש לגמרי ב-2015. המעורבות של המפעלים האלה אינה פחותה מזו של הירוקים, והעובדה שהם לא מצליחים להתקרב אליהם בתוצאות לאורך השנה רק מראה כמה החיבור בין הרוכבים למכונה ולקבוצה מוצלח בקאוואסקי.

    אגב כסף, צריך לזכור שני דברים חשובים: 1. ספונסרים בעולם המרוצים קשים להשגה היום - גם קאוואסאקי היו מאושרים אם היה להם ספונסר גדול לשים על הפיירינג, וזה קורה בשנים האחרונות גם לקבוצות שלוקחות אליפויות. הכסף שספונסר גדול שם מפנה מקום ליצרן להשקיע, אך כמו שניתן לראות למשוואה הזו יש עוד צדדים.
    2. האופנועים הסדרתיים היום צמצמו מאוד את הפער לאופנוע מפעל - ההבדל היום הרבה פחות משמעותי משהיה לפני 15 שנה. הנדסת השלדה, האלק', יכולות המנועים... שמנוע סדרתי מוציא 200 כ"ס ומגיע עם טלטלי טיטניום ומאותתים, השינויים כבר הרבה פחות משמעותיים והיצרנים יכולים לקצור הצלחה על הבסיס החזק אותו יצרו (כלומר, להשקיע פחות כסף בקבוצת מפעל).
    נערך לאחרונה על ידי DRMANIA; 01-10-2017 בשעה 01:05.

  6. #6
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי DRMANIA צפיה בהודעה
    לא מדויק לגמרי. אין ספק שהחלטת הירוקים לרדת מקרקס ה-GP השתלמה להם מאוד בגזרת הסופרבייק - ה-ZX10R מאז 2011 (לא באמת השתנה יותר מדי ב-2016) הינו ללא ספק הסופרבייק הכי מצליח שלהם מאז ה-ZXR750 של תחילת שנות ה-90'. והוא מצליח לא רק בסופרבייק העולמי, אלא גם במלא אליפויות לאומיות. אבל היות שאנחנו כבר יודעים שאופנוע מפעל בסופרבייק דומה לאופנוע עליו הוא מבוסס רק בשלדה המרכזית, בבלוק מנוע ובמדבקות הפנסים על הפיירינג (עוד ניגע בנושא הזה), אין ספק שקאוואסקי השקיעו והצליחו לייצר אופנוע וקבוצה שפשוט מביאים תוצאות. אך אל תחשוב שהיצרנים האחרים לא משקיעים. העובדה שלרוב הם לא מצליחים, למרות כל הנסיונות, היא מה שהופך את סיפור ההצלחה הזה לדי מדהים.

    טן קאטה היא קבוצת מפעל רשמית לחלוטין, גם היום (או אולי כדאי לומר במיוחד היום, מאז שהוצג ה-CBR1000RR האחרון). בוא לא נשכח, החבר'ס האלה לקחו את האליפות האחרונה של הונדה ב-2007, אך מאז ה-CBR של 2008 פשוט לא הצליחו לייצר את אותה הצלחה יציבה הנדרשת ללקיחת אליפות. ולא שה-CBR הוא אופנוע כישלון. הדגם הזה לקח לא מעט אליפויות ונצחונות, כולל ב-BSB ובמרוצי הכבישים כמו ה-TT (שם האופנועים, כידוע או לא, הינם אופנועי מפעל כמעט זהים לאלה מאליפות הסופרבייק העולמית).
    גם ראיי ניצח עם האופנוע הזה - אך לא מעט פעמים אכן היה נראה שהוא נאלץ לאנוס אותו כדי להגיע לטופ, התרסק לא מעט בדרך לשם ובעיקר ככל הנראה לא היה מחובר. למען האמת, נראה שנשאר עם הקבוצה בעיקר כי היה בן טיפוחים של הכנף האדומה מאז שהחל להתחרות במרוצי אספלט (היה רוכב מוטוקרוס מצליח לפני כן) וזוהי בכל זאת...קבוצת הונדה הרשמית. גם אם טן קאטה בונים את המנועים ולא מקבלים מנועים סגורים מיפן. הטכנולוגיה שם,הפיתוח שם, והכבוד של HRC עדיין מונח על השולחן. ואותו הדבר אצל ימאהה, במיוחד מאז הוצג ה-R1 החדש לגמרי ב-2015. המעורבות של המפעלים האלה אינה פחותה מזו של הירוקים, והעובדה שהם לא מצליחים להתקרב אליהם בתוצאות לאורך השנה רק מראה כמה החיבור בין הרוכבים למכונה ולקבוצה מוצלח בקאוואסקי.

    אגב כסף, צריך לזכור שני דברים חשובים: 1. ספונסרים בעולם המרוצים קשים להשגה היום - גם קאוואסאקי היו מאושרים אם היה להם ספונסר גדול לשים על הפיירינג, וזה קורה בשנים האחרונות גם לקבוצות שלוקחות אליפויות. הכסף שספונסר גדול שם מפנה מקום ליצרן להשקיע, אך כמו שניתן לראות למשוואה הזו יש עוד צדדים.
    2. האופנועים הסדרתיים היום צמצמו מאוד את הפער לאופנוע מפעל - ההבדל היום הרבה פחות משמעותי משהיה לפני 15 שנה. הנדסת השלדה, האלק', יכולות המנועים... שמנוע סדרתי מוציא 200 כ"ס ומגיע עם טלטלי טיטניום ומאותתים, השינויים כבר הרבה פחות משמעותיים והיצרנים יכולים לקצור הצלחה על הבסיס החזק אותו יצרו (כלומר, להשקיע פחות כסף בקבוצת מפעל).
    יכול להיות שטן קאטה היא קבוצת מפעל רשמית לחלוטין. אבל כש HRC רוצה לזכות באליפות הם עושים זאת. מקרה קיצון שמדגים את זה הוא ה RC45 והאליפות של ג'ון קוסינסקי ב 1997. אלה עוד היו ימי אליפות דוקאטי העולמית בסופרבייק עם רגולציה שנתנה יתרון עצום ל VTWIN של דוקאטי. הונדה בנתה מחליף ל RC30, ה RC45 שהיה יקר להחריד ואז עוד שפכו עליו טונה של כסף והחתימו במיוחד את קוסינסקי שהיה רוכב פסיכי. זה הספיק לאליפות אחת. אבל רק אחת ועוד יקרה באופן יוצא דופן.
    גם ב GP יש סיפור דומה עם יאמהה ורוסי והאליפות ב 2004.

    אצל סוזוקי המון דברים צריכים להסתדר על מנת לזכות באליפויות כולל חולשה של יצרנים אחרים. במקרה של הונדה ויאמהה צריכים להיות שני דברים בלבד: רצון וכסף. ושתי היצרניות הללו כבר הוכיחו שעם הרצון הם מוצאים את התקציבים ושולחים את HRC והמקבילה לה ביאמהה כטיל מונחה מטרה. אז אולי טו קאטה ופאטה הן קבוצות מפעל, רק שהמפעל לא באמת שם.

    איללכא...ומרוצים טובים

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ונוסיף פיקנטריה מהSP1 של הSSP300 - אלן מיואל, ווילד קארד צרפתי בן 17 בראש הדירוג - עובר לSP2

    לרווחת הצופים - http://sportslive4u.com/channels/eur...ive-streaming/
    נערך לאחרונה על ידי rusty james; 30-09-2017 בשעה 12:58.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  8. #8
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    יונתן ריאה סוגר אליפות. כיאה לאלוף פעם שלישית ברציפות, משהו שלא קארל פוגרטי או טרוי בייליס השיגו, ריאה זוכה באליפות עם ניצחון.

    איללכא...ומרוצים טובים

  9. #9

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    יוחזרו ספונסרי הטבק לאלתר

  11. #11
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    לאחרונה ראיתי את המרוץ ועלו לי כמה תהיות בעקות ההבדלים שאני רואה (מדמיין) בין WSBK ו GP:

    1.
    האם אני מדמיין לעצמי או שהאופנועים ב WSBK הרבה יותר תזזיתיים, כלומר פחות נינוחים על המסלול כל הזמן זריקות זנב קטנות וטלטולי ראש?

    אני לא מדבר כשהם יוצאים לעקיפות אלה באופן די רציף לאורך המסלול.


    2. תחת ההנחה שאני לא מדמיין, מה עושה את ההבדל? בעיקר הרוכבים? או שיותר המכלולים באופנועים, אלקטרוניקה\שלדות\צמיגים?

  12. #12
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    לאחרונה ראיתי את המרוץ ועלו לי כמה תהיות בעקות ההבדלים שאני רואה (מדמיין) בין WSBK ו GP:

    1.
    האם אני מדמיין לעצמי או שהאופנועים ב WSBK הרבה יותר תזזיתיים, כלומר פחות נינוחים על המסלול כל הזמן זריקות זנב קטנות וטלטולי ראש?

    אני לא מדבר כשהם יוצאים לעקיפות אלה באופן די רציף לאורך המסלול.


    2. תחת ההנחה שאני לא מדמיין, מה עושה את ההבדל? בעיקר הרוכבים? או שיותר המכלולים באופנועים, אלקטרוניקה\שלדות\צמיגים?
    באופן כללי אין הבדלים משמעותיים מהבחינה הזו. זריקות זנב ונדנודי פרונט נראים בשניהם לא מעט פעמים.
    יכול מאוד להיות שבמסלול ספציפי, תחת תנאים מסויימים ו/או רוכבים מסוימיים - אתה רואה יותר תופעות מהסוג שציינת, ואילו במסלול אחר וכו' - כנראה שפחות.

  13. #13
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    לאחרונה ראיתי את המרוץ ועלו לי כמה תהיות בעקות ההבדלים שאני רואה (מדמיין) בין WSBK ו GP:

    1.
    האם אני מדמיין לעצמי או שהאופנועים ב WSBK הרבה יותר תזזיתיים, כלומר פחות נינוחים על המסלול כל הזמן זריקות זנב קטנות וטלטולי ראש?

    אני לא מדבר כשהם יוצאים לעקיפות אלה באופן די רציף לאורך המסלול.


    2. תחת ההנחה שאני לא מדמיין, מה עושה את ההבדל? בעיקר הרוכבים? או שיותר המכלולים באופנועים, אלקטרוניקה\שלדות\צמיגים?
    אין הבדל. בטח שלא ברמת המכונה.
    השוני הוא ברוכבים אבל לא בין סדרה לסדרה. אלא בין רוכב לרוכב.
    מרקז הוא אולי הרוכב התזזיתי מכולם. וזה גם מצליח לו בגדול. על אותו אופנוע רוכב גם פדרוסה שסגנון הרכיבה שלו חלק הרבה יותר אבל לא יותר מהיר.
    הבדל דומה אבל פחות קיצוני היה בין לורנזו לרוסי על היאמהה YZR-M1.
    בין אלופי ה MOTOGP לורנזו הוא יוצא דופן בסגנון הרכיבה הסופר חלק וסופר מדויק שלו. מנגד רוסי, סטונר ומרקז רכבו ורוכבים כשהם מעוותים, מקמטים, מכופפים את האופנועים ואת קו המרוץ.
    לביאג'י שהיה רוכב סופר מדויק עם ארבע אליפויות 250 סמ"ק זה הספיק לניצחונות ב 500\ MOTOGP אבל לא לאליפות. מנגד, ביאג'י זוכה באליפות הסופרבייק עם אפריליה פעמיים.

    חלק מהשוני נובע מאסכולת הרכיבה שעליה גדל הרוכב, שזה אומר, רכיבת שטח בעברו. קני רוברטס האבא התחיל בשטח, גם רייני, דוהאן וסטונר. רוסי לא התחיל שם אבל כבר שנים רבות שרוסי אוהב לרכב על אופנועי שטח בשטח.

    איללכא...ומרוצים טובים

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    צודקים ולא צודקים (עם כל הכבוד הראוי לעמיתיי בחוג הפרופסורים);
    הבדל מהותי בין הליגות השונות הוא בכל זאת הומולגציה וקרבה לדגמים סדרתיים.
    מכאן נובע שמרבית הפיתוח נעשית במפעל - על הדגמים הסדרתיים הבאים. ויש גם זליגה מהמחקר שנעשה על אבות הטיפוס של הGP - שתקציבו הגדול מגיע גם מסיבות כאלו ולא רק פרסום (אם האופנוע שבאולמות המכירה לא יהיה תחרותי, לא יעזרו הזכיות של הgp ביום א'...)

    לקוואסקי אין מתחרה בgp ולכן התקציב בsbk גדול, גם הנוכחות ובהתאם התוצאות (מבלי לגרוע מהמחמאות לנינג'ה עצמו, כן?).

    דוקאטי זו כבר ספרה אחרת - שם שופכים כסף על מו"פ בכל החזיתות וכל הכיוונים - מנהרות רוח וכל מה שייקח לנצח אליפות - לא משנה איפה...

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי rusty james; 05-10-2017 בשעה 09:46.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  15. #15
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    אופנוע סופרבייק סדרתי גם אם אקזוטי הוא סך של אין סוף פשרות. זה מספיק בשביל רוכב חובבן מהיר ואולי גם לסדרות ברמה הלאומית כמו BSB או AMA.
    ברמה העולמית זה כבר סיפור אחר. רמת הרוכבים היא לאין ארוך גבוהה יותר. כך גם המהירות, זוויות ההטיה, נקודות ועוצמות בלימה. אלה אופנועים אחרים שמבחוץ אולי נראים אותו דבר כמו אופנוע סדרתי.
    הסוד של קוואסקי כבר מזמן אינו סוד וכולם כבר מכירים את ניהול המנוע של קוואסקי. בוודאי עבור הונדה ויאמהה שמריצות מנועי 4IL.

    אני נהנה מאד לראות את קוואסקי בסופרבייק ואת ההצלחה הם הרוויחו ביושר וקדמה טכנולוגית. אני עדיין חושב שכשהונדה את יאמהה יחליטו להטיל את יהבם על תואר אליפות בסופרבייק הם יזכו בה.

    לגבי תפיסת המכירות שאומרת נצח בראשון ומכור בשני כבר שנים אינה תופסת. לטעמי, המסמר האחרון היה המיתון ב 2008 ועמו קריסה רבתי במכירות אצל היצרנים הגדולים.

    איללכא...ומרוצים טובים

אשכולות דומים

  1. WSBK 2017 - סבב מספר 8 // לגונה סקה, ארה"ב
    על ידי ilang בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 12-07-2017, 23:28
  2. תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 02-06-2017, 09:53
  3. WSBK 2017 - סבב מספר 5 // אימולה, איטליה
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 15-05-2017, 19:50
  4. WSBK 2017 - סבב מספר 3 // אראגון, ספרד
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 05-04-2017, 14:30
  5. WSBK 2017 - סבב מספר 2 // תאילנד
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 13-03-2017, 10:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO