המצב שונה לחלוטין, אז החברה עזבה את האבות המייסדים ונמכרה למי שחיפש כסף קל,
עסקנים שניסו להרוויח כמה אגורות ממעט התהילה שעוד נותרה.

היום בהמשך לקו הדגמים המיתולוגי ובמקביל לו, ימכרו עוד אופנועים כולם נושאי השם המפורש
בזכות ולא בחסד! כשהנכדים לבית הארלי את דווידסון עדיין בראש החברה.

ככה ימכרו אופנועים חדשים ללקוחות שמחפשים משהו קצת אחר במקביל להרד קור של הצרכנים
שידעו מה לבחור.

קשה להגיד על הדור הנוכחי של מובלי החברה שהם לא יודעים לקרוא את השוק, להפך, אם דור המיסדים
הקים את האימפריה בגלל אהבת האופנוע ועשה הכל בכדאי להתקיים, הדור הזה הפך את החזון לאימפריה
כלכלית חובקת עולם ומתאימה לעת החדשה.

להספיד את החברה ולצפות לנפילה, זה כמו להגיד לאמריקאי הממוצע לא לשתות קוקה-קולה ולאכול ציז'בורגר.
אלה לחם קל ונבט החיטה.