לפי דעתי....לא חשבת על עצמך.....אבל לך תדע...
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
אהלן מישו יכול להסביר על התנוחת רכיבה שצריך כשיורדים לברך באספלט אשמח אם זה יהיה עם תמונות בנתיים אני יורד עד לכף רגל (אני פותח את כף הרגל לכיוון הפניה (בהשכבה ימינה אז ימינה) כשהיא עדיין על הרגלית ואז לאט לאט שאני יורד אני מרגיש אותה נתקעת באספלט וככה אני יודע בערך תשיפוע למי שהבין... בקיצור אני יורד יורד אבל לבסוף אני מרגיש שהגלגל מחליק (עוד לפני שהברך ברצפה) אז אני ישר מתיישר כדי לא ליפול... אשמח להמלצות אז איך לרדת עוד ושהגלגל לא יחליק
חשוב לציין שאת השטויות הרגילות אני מכיר וזה לא עוזר (חצי תחת החוצה לכיוון הפניה, היגוי הפוך, הסתכלות עמוקה לתוך הפניה, פלג גוף עליון לכיוון הפניה, מרפקים מכופפים ולא לוחצים על ההגה)
אז מה עוד לא חשבתי עליו ובגללו אני לא מצליח???
*הודעה זו נערכה ע"י הנהלת הפורום*
מתוכה נמחקו תוים מיותרים והדגשות מיותרות.
נא לשמור על כללי הפורום.
נערך לאחרונה על ידי nimi9; 31-10-2017 בשעה 14:29.
לפי דעתי....לא חשבת על עצמך.....אבל לך תדע...
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
אין כמו קורס רכיבה כדי לדייק תנוחת רכיבה, היגוי ובלימה באופן אישי ומועיל...
פרגן לעצמך אחד... זה פחות מאלפיה וזה ידע לכל החיים... וגם לא מעט חיוכים בקסדה... (אני גם שראבל הרבה היום עם אוזניות, אז...)
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
ראיתי שקורס זה 3500 שח .....
אבל אני לא בטוח אם יעזור לי אחד ... אם אתם עברתם את הקורס ולא יודעים מה הבעיה אז מה זה יעזור ?
במקור זה קרוב ל4אלף אבל תגיד שראסטי באסטי שלך אותך ותראה איך הם יורדים במחיר לפחות מזנות (לא כולל אוראלי או פאנלים).
ככה זה - חאפרים ישארו חאפרים...
ולגבי הבעיה הקשה שיש לך ואף דוקטור עוד לא מצא:
https://youtu.be/1sRKmyOl7sg
שא ברכה וסע לשלום
עריכה ותוספות:
ולקורא התמים או לטרול החמים, 3500 ש:"ח זה אם תזמין את כל מה שבתפריט... (למשל פה: http://www.ofnoan.co.il/SignupMain.php )
קורס א' או א'+ב' יעלה כאלפיה או וחצי. נסה ותיווכח.
חוצמזה, זה מציל חיים, יש לך תג מחיר לשים על זה?
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
שלח.
ובקשר לחידון הטריוויה - טילבליסטי, תקנה ותתקין RearSet (רגליות מתכוונונות כמו בסופרספורט)
- ככה כף הרגל שלך לא תגיע לאספלט גם כשהברך ואפילו כיתוב ה'מישלין' על דופן הצמיג כן.
![]()
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
אוהב את זה שנותנים עצות ולא יודעים מי עומד מאחרי השאלות...איך נוהג או איפה "עושה השכבות"...השכר לימוד בא על חשבון מי?השואל...ילד תמים שיפגע מהשואל..שעשה השכבה לא מוצלחת ברחוב..
לפי דעתי הנושאים בדבר צריכים לנשוא באחריות ולנסח חוקים מתאימים..
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
הייתי מתחיל בלהביא לדו״גית פרחים, שוקולדים, אולי איזה יין טוב ומשם זורם... איחלתי לפר ההרבעה בהצלחה xoxo.
וברצינות ולמרות הכוונות הטובות, ללמד בהתכתבות זה חסר אחריות הן מצד חברי הפורום והן מצדך. לך לעשות קורס במרחב מבוקר אצל גוף מורשה שיכול לשאת באחריות אם הוא מתרשל. האם זה עולה כסף כןאבל החלופות האחרות הן פחות כדאיות לגופך ולרכושך.
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 04-10-2017 בשעה 11:28.
אני לא מתכוון לעשות קורס כל עוד כל הקורסים עושקים אותך בלי למצמץ ובחוסר בושה ... מי שיכול לנסות לעזור דרך התכתבות תודה
וכתבתי שכף הרגל נתקעת על מנת לספק מידע בערך של מתי אני כבר לא מרגיש שהאופנוע יציב... אני יודע שאני פשוט יכול לשים אותה בצורה שהקצות אצבעות עליה ולגמור עניין אבל זה נותן אידיקציה טובה לשיפוע שאתה נמצא בו
איך הקורסים עושקים? אני ממליץ לשקול לעשות אותם בכל זאת.
מה זה עושקים מבחינתך?
אופנוען מאומן לוקחים בערך 1500₪ לשני הקורסים, פרוריידינג לוקחים מעט פחות. זה לא העלות של חצי מהביטוח חובה שלך ונותן לך כלים לרכיבה נכונה שיחזיקו הרבה מעבר לתקופת ביטוח.
נו אחי על מה 1500 שקל? שיראה לי איפה לשים את הגוף? בחיאת
בשביל מה? בשביל לתת לך את מה שאתה לא יודע לבד.
בשביל ללמד אותך איפה לשים את הגוף, את הרגל, את הראש ואת הידיים.
ועל הדרך בשביל למנוע ממך להתרסק, להיכנס במכוניות, להחליק בפניה, לרסק את העצמות או לנקב את הריאה.
באת לשאול אחרים, אבל אתה לא מעוניין לשמוע את מה שיש להם להגיד אלא את מה שאתה רוצה לשמוע.
אני אכתוב את זה בצורה הכי פשוטה שיש:
רכיבה לא לומדים בהתכתבות
תחליט לבד מה אתה רוצה לעשות.
בהצלחה.