כל הכבוד לפותח שרשור!
גם אני החלפתי סלילים (stator coil) בסוף שבוע.
עוד כמה מילים שיכולים לעזור לאבחן את התקלה בטעינה ולהחליף סלילים בצורה יעילה.
1. ניתן לגלות תקלה בסלילים במדידה AC.
לנתק כבל יוצא מסליל למיישר ולהתניע מנוע בסרק. למדוד מתח AC בין 3 חוטים (3 פזות). עם שלוש מדידות לא שוות יש תקלה (קצר) בסליל.
2. בכל (ברוב) האופנועים סלילים במכסה מנוע בצד שמול. ניתן להעמיד את האופנוע בשיפוע לצד ימים כדי למנוע נזילה והחלפת שמן. כמובן עם מנוע חם, שכל השמן יוצא מהמכסה והסלילים.
3. להדק את הברגים לפי הספר עם מפתח מומנט ו- loctite אם נדרש.
ביקור(ים) במוסך ייקח יותר זמן מתיקון בעצמי.