שנת 2015, 16 אלף קמ
אהלן וחג שמח!
קיבלתי סוף סוף את רישיון הA1 שלי ואני רוצה לרכוש אופנוע ראשון.
השימוש בו יהיה בעיקר לנסיעות עירוניות, וחשוב לי אפשרות להרכיב עוד נוסע בנוחות.
התקציב שלי לא גדול (20,000 גבול עליון, יתרון לאופציה יותר זולה) ולכן אני כנראה נוטה לחפש יד שנייה.
אני חולה על המראה של קאסטום, ולכן אלה שני הדגמים שאני שוקל:
1. דיאלים דייסטאר 250
2. קיוואי בלקסטאר 250 - אני יודע שכבר לא מיוצר אבל בארץ יש הרבה למכירה יד 2. ממה שקראתי אמור להיות יותר טוב בסה"כ מהדיאלים, השאלה אם יהיה לי איך לתחזק אותו אפילו שהוא לא מיוצר יותר (מבחינת חלקי חילוף וכו)?
אם למישהו יש רעיון לאופציה אחרת שלא הזכרתי אשמח לשמוע, אבל בגדול אלה שני הדגמים שאני מתלבט. אני מאוד נוטה לכיוון הבלקסטאר, פשוט קצת חושש מהעניין שהוא לא מיוצר יותר.
אשמח לשמוע את דעתכם, תודה!
שנת 2015, 16 אלף קמ
בגזרת הקרוזרים תוכל לרנות יוסאנג אקילה שיהיה חזק ואמין מהשניים האחרים שפרסמת כאן. ( גם היוסאנג 125 יהיה עדיף על שני אלה בגזרת המנוע)
קח בחשבון שאף אחד מהאופנועים האלה לא ירכיב בנוחות, לאף אחד מהם אין ABS אם אתה בעניין של דברים כאלו.
האופציה הכי אקזוטית יהיה הונדה VT125 שאדו - שהוא מאוד נדיר בארץ אבל הכי איכותי מכל האופציות בקטגוריית ה125\250 ויש לו מנוע מאוד חזק עבור 125.
אפשרות אחרת היא לקנות GN250 במצב טוב באיזור ה12 אלף, ולהשקיע עוד 6-7 ביישור קו מקיף אבל זה רק אם אתה חייב אופנוע בסגנון הזה ולא אכפת לך לרכב על אופנוע ישן, ולעשות טסט כל חצי שנה.
לפות"ש - למה שלא תחפש אופנוע נוראמלי, של יצרן נורמאלי?
מי שקונה בזול - משלם ביוקר.
הדיאלים אולי עוד סביר, הקיוואי הוא אופנוע גרוע עם אמינות לא ידועה.
למה שלא תשקיע את הכסף שלך באופנוע נייקד/דו"ש/ספורטיבי של יצרן מוכר, עם אמינות סבירה ומעלה, נקודות שירות וחלפים זמינים?
הרי האופנועים הקטנים זולים היום.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual