ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
רכבתי על ורסיס, CBF500 (הישן), ה-500-ים של הונדה (חדשים),KLE,F800ST GS500 ו-GPX250.
פרט ל-GPX - הם כולם היו משעמים. צפויים מדי, עם ויברציה דומה (ולא ממש נעימה) בסל"ד גבוה, צליל דומה (בלי הפעימות הלא סדירות של הוי-טווין, ובלי היבבה של ה-4 בשורה). מנועים בסדר גמור - אבל רחוקים מהדוקאטי או מהבנדיט 1200 שלי מבחינת ה"רגש" שהם מעוררים.
דווקא ה-GPX, למרות הצליל המבאס שלו בסרק, נשמע ומרגיש כיפי ברגע שפותחים לו ת'שושנה. אבל זה מנוע שנבנה מלכתחילה לחיות בסל"ד גבוה ולהרגיש ספורטיבי, בשונה מהאולארונדרים שציינתי.
רכבתי גם על XSR700, שאמור להיות מעניין יותר. בפועל - הרושם שלי ממנו היה של אופנוע חלק למשעי (לפחות בסל"ד בינוני-פלוס), שהחלפת הילוכים בו משפיעה רק על מצב מחט הסל"ד, ולא על הצליל או על הדחף שהוא מייצר. תחושת ה"משעמם" הייתה חזקה במיוחד, משום שעליתי עליו מיד אחרי שירדתי ממונסטר 821...
ומצד שני יש אופנועים עם מנוע "לא משעמם" שמשעממים, זה לא תצורת המנוע אלה איך ולמה כיוונו אותו.

לגבי הקטמ עם מנוע טווין מקבילי, אחד כזה כבר נראה ברחובות אוסטריה, הבעיה היא שהוא לא דומה לאבטיפוס שהוצג.