ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
כבודו של הSV במקומו מונח, באמת אופנוע אגדה לאורך השנים, כלי תחבורה מעולה אבל... איפה הוא ואיפה הבימר, תעבור על המכלולים והמפרטים שורה אחרי שורה, תגלה שבבימר יש הרבה יותר שורות.
שיבושם להם. שורה תחתונה מה אתה מרגיש, ובמבחן ראש בראש אני מבטיח לך שלא היו מוצאים יותר מדיי הבדלים.

ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
והבמוו גם מאוד מיוחד במנוע שלו הוא קראנק 360
הוא ממש לא מתנהג כמו השאר שרשמתה

לטעמי הוא צפוי (כמו כל במוו כולל רכב גרמני), הוא חלק והוא נוסע ומפנק.
מצד שני לא תגיד שהוא חלש

Matan27
פעם רכבתה על הבמוו או האפריליאה או הדוקאטי?
לפי מה שאתה אומר ממש לא...
האסוי לא מתקרב לאף אחד מאלה לא בכוח לא במתלים, לא באבזור ולא בשום דבר.
האסוי הוא אופנוע יפני טיפוסי, זה כלי בן 20 שנה או יותר שעובר כל מיני שדרוגים בדרך.

אם תשווה אסוי חדש ל2002 לא תראה הרבה הבדלים.
רוצה דוגמאות של דברים קטנים של ה800 כמו ברקסים ברמבו
Abs 8 של בוש
למי יש כזה ביפנים? אר 1 2017 עם כזה
הבמוו מ2006 עם כזה
מערכת קאנבאס מלאה, אין ליפנים כלל

שילדה מעולה של אפריליאה,
דברים קטנים כמו לדוגמא אין פיוזים בכל האופנוע
וינקרים שמכבים עצמם
או דבר פשוט כמו עבודה בלי wasted spark

טיפולים הרבה יותר מרווחים ונוחים וזולים בהרבה

אפילו שזה דגם כניסה זה עדיין דגם שמשקף את מה שהחברה יודעת ליצר.




Sent from my PRO 6 using Tapatalk
אני מת על הקביעות. אם אני אומר שבעבר רציתי לרכוש F800R ובאופן כללי אני אוהב את הכלי (יותר את הדור הקודם אגב)
אז סביר להניח שלפחות עשיתי נסיעת מבחן, או שתיים.

בשורה התחתונה מבלי להכנס לפרטים. לF800R בשנת 2017 אין זכות קיום, בטח לא בישראל.
שידחפו בו מצדי את כל מכלולי העולם. בסוף מדובר על אופנוע נייקד בינוני, עם מנוע ישן ומחיר מופרז.

בוא נשאל שאלה כזאת- לפני ההוזלה של הבימר מטרו הורידו את מחיר הMT10 ל90 אלף ש"ח. כלומר על הנייר 5 אלף הפרידו
בין ה800 לMT10. בוא תגיד לי שהיית קונה את הבימר במחיר הזה כשיש לך כל כך הרבה כלים מעולים.

זה אז. היום ב70 אלף ש"ח המחיר יותר הגיוני. עם זאת עדיין הציבור יעדיף לשים עוד 5 אלף ולקבל 09 חדש. או לחסוך כמה אלפים ולקבל
Z900, דיוק 690 R (!)...יודע מה? אפילו את המונסטר החדש.///

בקיצור- לא תמיד רשימת המכלולים מנצחת.